3. rész

4.6K 23 0
                                    

Ahogy a második hangos kacaj is épp hogy elhagyta volna az ajkát, valami egészen furcsát érzett. Igazgató úr Dórit a hajánál fogva felemelte a székből és az íróasztalához rángatta.
- Mit csinál! Engedjen el! - kapálózott az engedetlen diáklány, de nem tudott kiszabadulni az igazgató erős kezének szorításából.
- Jobb, ha együttműködik! - pofozta fel tanulót az iskola első embere, mielőtt kíméletlenül lenyomta volna a fájó arcát az asztalára.
Miközben az asztalhoz feszült az arca, majd a vállai és szépen így tovább sorban a teste többi része., az Igazgató Úr egészen közel húzta magához, hogy még kevesebbet mozoghasson. Ekkor érezte először, ahogy nevelője nadrágja a pontosan a sliccénél igen erősen domborodik. Ahogy az erős kezével mozdulatlanul tartotta a lányt az asztalhoz nyomva, teljesen nyugodt mozdulatokkal húzta ki a kicsatolt övét a nadrágjából.
Dóri érezte, hogy ez most tényleg nem vicc és életében először elgondolkodott, hogy jobb lesz, ha valóban együttműködik.
Az Igazgató Úr lassan, fenyegetően elkezdte felhajtani Dóri szoknyáját, közben kissé megmarkolászva a combjait és a fenekét.
- Készen áll a büntetésére? - kérdezte halkan, közel hajolva a magatehetetlen lányhoz.
- Igen, igazgató Úr! - motyogta halkan az asztal közepén lévő bőrrel borított felülethez ragadt ajkaival.
Igazgató Úr lassan belemarkolt Dóri bugyijába és a combja közepéig rántotta, igyekezve az alkarját végigcsúsztatni a lány punciján.
- Így már sokkal jobb... - gyönyörködött az igazgató a látványban.
Dóri az ajkába harapott és halkan nyüszített. Nem hitte el, hogy abbahagyta az ellenkezést és a mocorgást és türelmesen várta, hogy megkapja, ami régóta jár neki. Még kevésbé tudta elhinni, hogy mióta érezte, csak és kizárólag az Igazgató Úr feszülő nadrágján, pontosabban annak tartalmán jár az agya. Becsukta a szemeit, hogy felkészüljön az első csapásra, teljesen kiszolgáltatva ennek az erős férfinek, aki gyakorlatilag bármit tehet most vele.
Hatalmas csattanás, után Dóri még hatalmasabbat nyögött, ahogy az Igazgató Úr keze lesújtott a kis kerek fenekére. Kinyíltak a szemei, ahogy a fájdalom a seggétől ekezdett szétterjedni.


NYOLCADIK TÖRTÉNETWhere stories live. Discover now