Igazgató Úr megcsapkodta a tenyerével Dóri punciját.
- Amiért annyi bosszúságot okozott nekem az évek folyamán és olyan sok feszültséget, ezért most ezt mindet le kell vezetnem magán. Ezzel csak az a gond, hogy ha a nőiességét használnám erre a célre, azt túlságosan élvezné. De mondja csak... Használták már a fenekét? - mosolygott a férfi a kezét most áthelyezve a farkára.
- Nnnn... nnem... Uram.... - suttogta reszkető hangon az ijedt lány.
- Helyes. - csattant fel boldogan az Igazgató Úr.
Odahajolt Dóri fenekéhez és elkezdte a tenyerével összeszedegetni a lány ajkairól a nedvességet, hogy át tudja kenni a popsijára.
- Mmmhhh - nyöszörgött a diáklány, számára is érthetetlen módon élvezve, ahogy az Igazgató Úr ujja nekifeszült az összezárt fenekének.
- Nem engedtem meg, hogy élvezze! - csapott rá ismét a forró popsira.
- Elnézést, Igazgató Úr! - szorította össze a fogait Dóri
- Látja, már is jobban viselkedik! - dugta be a középső ujját a tanuló nőiességébe, miközben nekinyomta a mutatót a fenekének.
Vett egy apró levegőt, majd szépen lassan beledugta az ujját.
- Ahhhhhh - nyögött fel Dóri, ahogy már lyukát is használatba vették.
Egyre gyorsabban és gyorsabban ujjazta egyszerre a két kis szűk lyukacskát a fiatal diáklány testén az Igazgató Úr. Minden egyes mozdulatnál hangosan nyögött fel Dóri. Mielőtt elélvezhetett volna, egyszer csak eltűnt belőle mind a két ujj. Az Igazgató Úr még egyet csapott Dóri fenekére.
- Elmehet. - oldotta le a lány nyakáról az övét, hogy visszahelyezhesse a nadrágába.
- Ennyi? - kelt fel értetlenül a lány az asztalról.
- A legnagyobb büntetés, ha nem élvezhet el. Viszont látásra! - mutatott az ajtó felé az Igazgató Úr.