58.~See You In Three Weeks

241 33 6
                                    

|Sam|
|6. leden|

„Tak teď už můžu jít domů?" Zeptal se Sam a nadhodil nezaujatý výraz.

Stál naproti Nickovi, který seděl na posteli a hleděl na něj jako vyoraná myš. Po jeho otázce nastalo dlouhé ticho. A Sam se vážně snažil tvářit, jakože je jejich situací naprosto neovlivněný, ale čím déle tam Nick seděl a nic neříkal, tím víc času měl na to si ho prohlídnout.

V ten moment si uvědomil že ho ještě v civilu neviděl. Měl tolik práce s vymýšlením kousavých poznámek, že si to doteď neuvědomil. Ale byl by radši kdyby to tak zůstalo. Protože Nick v jeho černé mikině a riflích vypadal snad ještě líp než v obleku na novoroční oslavě jeho rodiny.

Blond vlasy mu padaly do obličeje, jak mu je Sam před chvílí rozcuchal. Na lehce zarudlých rtech mu hrál malý úsměv a seděl před ním, jako by ho vybízel, aby se mu usadil zpět do klína. A tenhle pohled Samovu srdci, které mu bušilo jako o závod nepomáhalo.

Byl sice mistr v přetvařování, ale sám sobě lhát nemohl. Nick byl sice sráč, ale pro Sama velice atraktivní sráč. Což věděl ještě předtím, než ho sem unesl, jinak by ho na té oslavě ani nenapadl tak debilní nápad, jako se s ním, jakože vyspat. Ale tenhle pohled na něj mu to jen potvrzoval.

„Nechceš se radši vrátit ke mně a pokračovat?" Ozval se najednou Nick a Sam v ten moment proklínal celou jeho situaci. Kdyby Nick Yoongiho nesral, mohl by na něj teď bez výčitek svědomí hupsnout a neřešil by že má sex právě s bratrem přítele jeho nejlepšího kamaráda. Pomyslel si, ale nahlas si jen povzdechl.

„Myslím si, že jediný pokračování téhle scény je takové, že se zvedneš, odemkneš ty zatracený dveře a zaplatíš mi za taxi domů. Už jsem udělal, co si chtěl, tak dělej..." Protočil očima Sam a otočil se ke dveřím pokoje, ale Nick, co se za ním zvedl se uchechtl.

„Nevím, o čem to mluvíš." Prohodil jakoby nic a Sam se na něj nasraně otočil.

„Skoro si ze mě vysál duši a furt ti to nestačilo?" Rozhodil rozhořčeně rukama a Nick se s malým úsměvem přiblížil k němu.

„Co se líbání týká, ne nestačilo, klidně bych pokračoval, ale to nebylo to, co po tobě chci." Řekl s klidem a narovnal Samovi na ramenou vlastní košili, co mu předtím pokrčil. „Nenechal si mě předtím ani domluvit, nemyslel jsem to vážně-"

„Tak to mě velice mrzí, ale obávám se, že je mi to u prdele." Zasyčel Sam a odstrčil ho od sebe, načež se otočil, pár kroky došel ke dveřím a dřepl si před nimi.

„Co děláš?" Ozvalo se za ním zmateně od Nicka, ale ignoroval ho a jen si z kapsy vytáhl kancelářskou sponku. Uvědomil si, že jí tam má, protože dneska odevzdával nějaké dokumenty a tu sponu mu vrátili.

Zkroutil jí a pak drátový patvar zarazil do zámku dveří. Ozvala se řada několika cvaknutí a pak se ze zámku otevřelo klapnutí, jak se zámek odemkl. Sam se narovnal a dveře otevřel. Otočil se na Nicka a ten na něj zaskočeně hleděl.

„Právě si mi vylomil zámek?" Vypadlo z něj a Sam se ušklíbl.

„Jo, ale nevím, jestli ho už znovu zamkneš. Nikdy mě u vylamování nezajímala následovná funkčnost zámku, takže pokud nechceš, abych ti pokazil i ten na hlavních dveřích, měl bys mě nechat jít." Prohlásil sebevědomě Sam a prošel koupelnou zpět do obýváku, kde si z gauče vzal zvou mikinu a natáhl si jí přes hlavu. Když se otočil, Nick stál kus od něj a s kapkou ohromení si ho pobaveně prohlížel.

„Nezůstaneš ani na večeři?" Zvedl obočí tázavě a Sam se uchechtl. Tak on mu vylomí zámek a jeho zajímá, jestli zůstane na večeři?

„Ne." Řekl a vydal se směrem k němu. Stále měl rozcuchané vlasy. Sama to iritovalo, chtěl s tím něco udělat... „Nemám hlad. Stačí mi zákusek." Prohodil a než se ho stihl Nick zeptat co tím myslí, rukou se natáhl, zajel mu prsty do vlasů a přitáhl si ho k sobě. Ještě jednou ho dlouze políbil a když se odtáhl, urovnal mu vlasy tak, aby s tím byl spokojený.

„Dej mi mobil." Nakázal mu z ničeho nic. Nick na něj nechápavě pohlédl ještě vykolejený z toho, jak nepředvídatelné reakce Sam měl, ale jen co se vzpamatoval mu ho podal. „Tohle, je za to že mě, Yoongiho ani Kaie nebudeš kontaktovat dalších tři týdny." Zamumlal Sam a naklikal do mobilu své číslo, načež se prozvonil. Pak mu telefon vrátil. „Ale nepřej si mě, jestli mi po těch třech týdnech nezavoláš. Nezapomeň, že vím, kde bydlíš." Pohlédl mu do očí nakonec a Nick zvídavě přimhouřil oči.

„Proč?" Hlesl a pohrával si s mobilem v ruce, zatímco si Sama prohlížel, když kolem něj prošel a vydal se ke dveřím. Ten pokrčil rameny.

„Taky nevím, proč na takového kreténa jako jsi ty plýtvám časem." Brouknul a počkal u dveří, než k nim Nick také došel a odemkl je. Sam se hned natáhl po klice, ale Nick ho chytil za zápěstí a přiměl ho tak aby se na něj podíval.

„Pořád máš pod tou mikinou mojí košili..." Hlesl pobaveně. Sam se pousmál.

„Tu si beru, aby se mi po tobě ty tři týdny nestýskalo." Mrknul na něj. S tím se mu vytrhl a než mu stihl říct Nick cokoliv jiného, zmizel ve výtahu.

Every time we met (old Version)Kde žijí příběhy. Začni objevovat