Yine sabahın 7sinde sete gitmek için uyanmıştım.Set çok uzak değildi ama yine de uykusuzdum.Kereme mesaj atmak geldi içimden.
Ben:Selam İzmit bombası
Büyük ihtimalle sabah namazından sonra uyuya kalmıştır gerçi bu akşam maç vardı gitmek için sabırsızlanıyordum hadi be Galatasaray sen güldür yüzümü.
Üstümü giyip sete doğru yola koyuldum.
Selammmmm kızlar!"Nasılsın canım" dedi Beril
"İyiyim canım sen" dememle bana sarılması bir olmuştu. Beril'i seviyordum sette en iyi onunla anlaşıyorum diyebilirim.
"Naber canım partnerim" diyen Tarık'a döndüm.
"İyiyim canım partnerim sen nasılsın" dedim.
Çekim başlamadan Instagram'a girdim.
Keremden gelen mesajla gülümsedimKerry: Günaydın Zeynoo
Kerem benim flörtüm gibi birşeydi bende bilmiyorum biz neyiz iki senedir konuşuyoruz ama ciddi düşünmüyorduk şimdilik.Kereme cevap verirken Beril bana seslendi.
"Nereye kadar flörtlük şu işin adını koysanız keşke"
"İnan bende bilmiyorum ne olacağını ileri gidip eskiden daha kötü olmaktan korkuyorum diyebilirim"
"Sen istiyormusun bu çocuğu"
"Evet"
"E o zaman ne duruyorsunuz hem ikinizde hazırsanız önünüzde bir engel yokki"
"Hallederiz ya neyse biz şu bölümü bir çekelim bakalım"
Bölüm güzel geçmişti şimdi eve gidiyordum bu akşam Galatasaray Beşiktaş maçı vardı bu maç çok önemliydi bizim için arkadaşlarım Tuğba Ceyhun ve Tahayla gidecektim her ne kadar maçtan anlamasalarda aslında Beşiktaşlı abimi getircektimde gelmedi.
Eve gelince hemen üstümü değiştirip Tuğbaları beklemeye başladım gelen zil sesiyle ayağa kalkıp kapıyı açtım.
"Hellooo" diyen Tuğbaya sarıldım.
"Hoşgeldiniz" dedim.
Arabaya bindik. Nef stadyumuna doğru ilerliyorduk.Zaten çok yakındı.Son kez kereme motivasyon mesajı atmak için telefonu elime aldıBen: Umarım bu gece şampiyonlukla biter keremimmm 😘
Kerry: İnşallah zeynom
Ben:Bu kadroyla yenilmeniz imkansız gibi birşey o kadar para verdik bir zahmet kazanlım.Zaniolo bu gece birşeyler yapacak inanıyorum.
Kerry: E tabi dünya yıldızı o neyse ben ısınmaya gidiyorum görüşürüzz.
Ben: iyi çalışmalarrrr.
Gelmiştik sonunda o mükemmel stadyuma her zaman ki gibi çok kalabalıktı.Ünlü olduğumuz için bizi en öne alacaklardı.İçeri girerken çok yakışıklı birini gördüm bu Zaniolo olmalıydı kaçamak bir bakış atıp yerime geçtim.Hemen yanımızda Mertensin Sergionun Kaanın eşleri vardı.Hepsi zaten beni severek takip ediyorlardı tanışıoduk.Biraz onlarla sohbet ettikten sonra kendi arkadaşlarımın yanına geçtim.
"Maç başlıyorrr" dedim içimden.
Bugün stad daha fazla kalabalıktı sanki.