Son geceden sonra hiç birşey eskisi gibi olmamıştı artık ne keremin maçına gidiyordum ne de zanioloyla denk geleceğim bir ortamda bulunuyordum.
Taktik almak için tuvbayla buluşacaktım.
Zorlu avmnin önündeki kafeye gelmiştim tuvbada ordaydi hemen onun yanına geldim."Hoşgeldinnn"diyip sarılmıştık.
"Hoşbulduk"
"E ne var ne yok bakalım"
"Aslında çok şey var bir kördüğüm gibi işin içinden çıkamıyorum"
"Anlat bakim"
"Zaniolo beni öptü ve çıkma teklifi etti"
"Neee"
"Kızım niye baştan söylemiyorsun ya"
"Of lanet olsun o oturduğum mekana gittiğim güne"
"Bak bu çok ciddi bir konu bu çocuk nasıl sana aşık oldu lan"
"Ne bileyim"
"Sarhoştu büyük ihtimalle tabi olm ya yoksa sizin sohbetiniz bile yok"
"Valla mı bak bu benim aklıma hiç gelmemişti"
"Boşver be unutmuştur o sakin ol"
Tuğbayla 1 saat oturduktan sonra AVM'de alışverişe çıkmıştık.Gratise girdiğimizde birde ne göreyim Zaniolo.
İlk başta başkası sandım ama oydu.
Arkamı dönüp mağazadan çıktım tuvbayı bırakıp.Adeta etrafı bir çırpıda turluyordum,taki sesini duyana kadar arkamı dönmemle bana gülümseyen zanioloyu görünce ilk başta bir şok geçirdim.Sonra bana yaklaştı."Nasılsın gorusmeyeli Kerem nasıl iyi bak ona kerem bize lazım"diyip göz kırptı.Galiba tuvbanin dedikleri doğruydu beni öperken sarhoştu ama sarhoşken neden bir insan birine çıkma teklifi etsin.Tugbanin sesini duymamla tugbaya baktım.
"Kız nerdeydin kayboldun sandım,aa sizde Zaniolo olmalıydınız sizi gördüğüme sevindim"diyip el sıktı.Ordan imdat diyen bakışlarla tuvbaya baktım.
Gözüme çarpan flashla gözümün yandığını hissettim.Gözümü açtığımda bana sorular soran milyonlarca kamera ve kolumdan tutup beni uzaklaştırmaya çalışan tuvbayı gördüm.Gerisini hatırlayamıyordum.