İŞTE ÖYLE BİRŞEY

337 20 10
                                    

Yeni bir güne mutlu başladım.Keremin antrenmanına gidecektim.

Hemen kahvaltı yapıp üstümü giyindim.
Arabamla Floryaya doğru ilerledim.
20 dakikalık yolun sonunda vardım antrenman çoktan bitmişti herkes toplanıyordu.Keremi görüp selam verdim.

"Nasılsın Zeyno" dedi
" iyi işte iş güç sen napıyon"
"Napalım çalışıyoruz" nedense Zaniolonun bakışlarını sürekli üstümde hissediyorum. Acaba rüya mı görüyorum derken yanıma gelip elini uzattı.

"Tanışabilir miyiz Zeynep"dedi ilk başta bir beynimin durduğunu hissettim.

" Tanışabiliriz de adımı nerden biliyorsun"

"Kerem senden çok bahsediyor"diyip güldü.

Olduğum yerde kaskatı kesilmiştim.Kerem ve benden bahsetmek çok inandırıcı gelmiyordu çünkü Kerem herşeyi içinde yaşayan biriydi 2 yıldır konuştuğumuu kimse bilmiyordu benim arkadaşlarım hariç.Hiç bozmadan"a öyle mi ne dedi hakkımda"diye sordum.

"Çok birşey demedi açıkçası oyuncu olduğunu falan söyledi"

"Hmm iyiyimiş bu arada sana birşey dicem normalde sigara içenleri pek sevmem ama sana yakışmış"diyip gülümsedi

"A gerçekten mi"dedim o anda keremi gördüm ve hemen yanına gittim.

Sarıldım ona içimden geldi.Afallamasını beklerken oda sarılmıştı.Arkama bakmadan onunla beraber yürüdüm, o kadar iyi hissettirmişti ki sana kocamla geziyormuşum gibi hissettirdi.

Beraber arabaya bindik ve bir kafeye geldik.Cam kenarına oturup bir story attım.Kerem yüzüme bakıyordu bende ona baktım bir süre.

"Birşey mi demek istiyorsun"

"Yo ne alakası var"

"Sanki bakışlarınla birşey ima ediyorsun ama neyse e sizinkiler napıyor Reyyan falan iyiler mi"

"Her zamanki gibi ya çok bir değişiklik yok"

"Zor oluyor mu aradaki yaş farkı abinlerinle falan senle yine çok yok ta"

"Evet bazen oluyor tabiki ama abi olmak güzel şey ya"dedi ve o mükemmel gamzelerini gördüm çok tatlıydı.

"İyiymiş be Kerem biz şimdi neyiz?"

Duraksadı sonra tekrar gülümsedi.

"Sevgiliyiz noldu ki"

"Öyle miyiz?"

"Ya senin bu tatliş halini yicem bir gün ama ne zaman e ne zaman evlenioz?"

"Lan höst daha annemlerle tanışmadın"

"Herşey sırayla olcak ama biraz hızlı olcak çünkü her an iyi bir teklif gelip transfer olabilirim"

"Hmm"kahvemden bir yudum aldım,
"Tamam ben hazırım zaten seninle Real Madridlere Atletico Madridlere gitmeye yeter ki sen yanımda ol" :)

Nicolo Zaniolo/aşk nere sapacağını bilmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin