°.✩┈┈┈┈∘*┈┈୨♡୧┈┈*∘┈┈┈┈✩.°°.✩┈┈┈┈∘*┈┈୨♡୧┈┈*∘┈┈┈┈✩.°
"SATORU BEKLE!" Dünden beri mesajlar ve yüz yüze gelmek olsun her şekilde kendisinden kaçıyor olduğunu fark ettiği beyaz saçların sahibine doğru koştu.
Suguru, arkadaşına seslenmiş olmasına rağmen durmadığını fark ettiğinde omzundan onu sertçe tutarak kendine çevirdi.
"Derdin ne senin? Neden görmezden gelip kaçıyorsun? Tanrım, gerçekten tam bir çocuksun!" Çatık kaşları ve öfkeli çıkan sesi ile sorusunu yöneltti. Bu kadar saçma tavırlarına gerçekten anlam verememişti.
Kabul ediyordu, Satoru'yu yıllardır tanıyor ve -herkes- onu şımarık, çocukça ve kafasına estiği gibi davranmasıyla bilirdi. Ama emindi, bu sefer bir farklılık vardı.
Sürekli taktığı siyah camlı güneş gözlüklerinin ardından gözlerini kaçırıp dişlerini gıcırdatarak rahatsızlığını fazlasıyla belli ediyordu fakat Suguru'nun bir cevap almadan onu bırakmayacağını da biliyordu.
Derin bir nefes aldıktan sonra boştaki eliyle burun kemerini sıktı. "Satoru, bir cevap vermezsen sana yardımcı olamam." Aslında tahminleri vardı ve bunlardan oldukça emindi. Sonuçta onu en iyi tanıyan kendisiydi. Fakat yine de cevabı kendisinden duymak istedi.
Gojo kolunu arkadaşının sıkı tutuşundan kurtardı ve dudaklarını çiğnedi. Gergin olduğunda yaptığı bi şeydi ve Suguru kaşını kaldırıp şüpheyle söyleyeceklerini bekledi.
"Onu görmek istemiyorum." Tek nefeste söylediği şeyden sonra arkadaşının gözlerine bakabilmişti. Fakat Suguru'nun beklediği cevap kesinlikle bu değildi. Şaşkınlıkla ağzı aralandı. "Ne demek istiyorsun?"
"Hah. İstemiyorum işte. Beni rahatsız ediyor. Şimdiye dek onu görmezden gelmeyi başardım ama en yakın arkadaşım benim için işleri zorlaştırmak dışında bir şey yapmıyor!" Sesini hafifçe yükseltip alayla söylediği şeyden sonra Suguru güldü.
Ellerini ceplerine yerleştirip alaylı suratıyla arkadaşına doğru bir adım atıp onu kıstırdı. "Söylemek istediğin şeyi biraz daha açacak mısın?" Satoru kaçamayacağını biliyordu. Pes etmiş şekilde ellerini kaldırdı.
"Zaten çoktan bildiğin şeyler için beni zorlamayı bırak." Bakışlarını kaçırdığı için Suguru geri çekilip ona alan açtı. "Emin olmak için senden duymak istiyorum. Gojo kendisiyle alay ettiğini bilmesine rağmen göz ucuyla önce etrafa sonra da arkadaşına baktı.
"En başından beri onu seviyorum."
ㅤ︶︶︶︶︶︶︶˗ˋ .*ೃ✧₊˚.❁ ↷
naber?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gojo satoru • clown
Fiksi PenggemarGOJO SATORU X OKUYUCU | TEXT + DUZYAZI ⚠️ HIGHSCHOOL AU! ... suguru: LAN shoko: LAN nobara: LAN yuuji: LNA megumi: LAN nanamin: Lan. y/n: 400 YILDA BIR GORULEN LAN TUTULMASI YASANDI NOLUYO AMK ... ✍︎︎ 𝟮𝟬.𝟬𝟯.𝟮𝟮 , 𝘼𝙤𝙞