levi x reader: fantezi

200 8 19
                                    

Bir gece geç vakitti ve sen hariç herkes uyuyordu, Sen uyanık bir şekilde romantik bir roman okuyarak uzandın. Sessizce kendi kendine yüksek sesle okudun ve yanakların kırmızıya döndü ve sen ve Levi'nin romandaki karakterleri yaptığını hayal ettin.

"Keşke.." diye fısıldadın kendi kendine.

Saat geç olmuştu, dağınık h/c saçlarını aradan itip kitabı kaldırmak için ayağa kalktığında kapın açıldı ve girişte duran Levi'den başkası değildi.

"Yüzbaşı?" Diye kekeledin.

hala uyanıksın. Neden?" Bir cevap istedi.

"Kitap okuyordum, çok üzgünüm."

Levi elindeki kitabı fark edip adı, senin kaldığın yerden açıp kendi kendine sessizce okudu.

Onun yaptığı gibi sen de onun burada yalnız olmasından dolayı endişeli ve gergin hissetmeye başladın.

"Bu ne saçmalık? Bu öğrenciyi gerçekten seviyorsun y/n!" Diye bağırdı Levi.

Bu seni ürküttü ve yutkunarak hızla başını salladın, yanaklarının ısınmasına neden oldun. Levi kitabı nazikçe yere fırlattı ve seni duvara doğru itti.

"Sana daha iyi bir şey gösterebilirim, ister misin y/n."

Kolları beline doğru kaydı ve yanakların kıpkırmızıydı orada öylece duruyordun.

"cevap ver öğrenci."

"E-evet."

Levi dudaklarını seninkine bastırarak öpücüğü derinleştirmene neden oldu. Saniyeler sonra alt dudağını yaladı ve bir giriş istedi ve sen ona memnuniyetle izin verdin. sende kaydın
ellerini saçlarına götürerek Levi'nin yanaklarının kızarmasına neden oldu. İkiniz de nefes almak için geri çekildiniz ve onun gümüşi gözlerine baktığınızda Levi size sırıttı.

"zıpla." diye fısıldadı.

Bunu yaptın ve bacaklarını onun beline doladın. Kıçını tuttu ve boynunu ısırmaya başladı. Yumuşak noktanı buldu ve sen yüksek sesle inledin, bu da seni her zamankinden daha fazla kızarttı. İnlediğini duyunca onu daha çok tahrik ettin.

sakin ol, diğer aptalı uyandıracaksın."

"Üzgünüm onbaşı."

"Levi, anladınmı."

Ona hafifçe gülümsedin ve başını salladın. Levi gömleğinin düğmelerini açarak seni yatağına kadar taşıdı. Kısa süre sonra göğsünü öpmeye başladı, daha da yükseldi, tekrar inledin ama bu sefer daha sessiz. Nefes almaya çalışırken tişörtüne sarıldın.

şimdi çıkarıyorsun. sessizce" dedi utanarak.
Nefes almaya çalışırken tişörtüne sarıldın.

"Şimdi çıkarıyorsun." sen sessizce

dedi utanarak.

Levi dediğinizi yaptı ve gömleğini çıkarıp sizi kırmızıya dönüştürdü

Kulağınıza fısıldıyor. "yeni bir seviyeye taşıyalım."

*GELECEK SABAH*

Armin ve Eren senin odanı aramak için kız yurduna indiler. hey eminim bu "Armin'i işaret etti. Eren kapıyı açmadan önce Armin yüzüne yayılan küçük bir gülümsemeyle onun omzunu tuttu.

Ona nasıl hissettiğini söyleyecek misin?" diye sordu Armin.

Eren hızla kapıyı açtı, yanakları kızardı ve gözleri şokla açıldı.

"HAYIR.."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Attack on titan oneshot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin