Şarkı çok iyi kesinlikle dinleyinİyi okumalar...
♡______________________________♡
Hayatımı değiştiren gün her şeyin yoluna gireceğini düşündüm....Görücü usulü bir evlilik ailem için faydaları artırdı..... ya da ben öyle düşündüm
Dünyanın tahmin edilemeyecek kadar öngörülemez olmasıyla, birbirinizin aklından neler geçtiğini asla bilemezsiniz.........
....özellikle herkesten daha iyi tanıdığınızı düşündüğünüz kişi...... Odanın sessizliği ölümcül bir sessizlikti ve ağır, kasvetli sessizlik her zaman tenimde sürünen ürkütücü bir his bırakırdı. Şu anda kıta anakarasından orta doğu güçleri gibi diğer ülkelerle savaş halindeyken, kocam her zaman onların savaşlarına bağlıydı.
Canavar titan'ın şu anki sahibi olarak, geçmişte diğer ülkelerle yaptığımız tüm başarılı savaşlarımızda önemli bir rol oynadı.
Bizi bir şekilde zafere götürdü ama aynı zamanda bir şekilde canavarı kontrol etmeyi de başarıyor. Bazıları sadece asil kana sahip birinin diğer titanları kontrol edebileceğini söylüyor ama diğer herkes böyle düşünüyor. Bununla birlikte, onunla evlenmemin nedeni, statüsünden kaynaklanıyordu. Sadece ailesi ve birkaç kişi onun gerçek kanını biliyor ve benim ailem Liberio gözaltı bölgesindeki çoğu eldiandan daha zengin olarak biliniyordu.
Çoğundan daha zengin olmayı sevdiğimden değil, hepimiz hala bir tüfeğin ucunda duruyorduk.
İşbirliği yapmaktan başka seçeneğimiz yoktu, yoksa hayatlarımız akılsız devlerden başka bir şey olmayacak.... Kocamın sıkıntılı bir ifadeyle odaya girdiğini görmek için başımı çevirdiğimde kapı yavaşça gıcırdadı. Aklından neler geçtiğini anlamak mümkün değildi ama evlendiğimizden bu yana geçen üç ayda çok şey anladım. Tonunun daha ürkütücü bir yaklaşıma kaymasıyla her zaman yalan söyleme eğilimindedir.
O da demek istemedi, hepimizin rotadan saptıracak bir şeyi var...
"Toplantı nasıldı?" diye sordum, tek kaşımı kaldırarak elimdeki son bir kağıdı düzgünce bir yığına katlayarak. Çarşafları ve havluları toplayıp bir kenara koydum ve yanlarına gittim.
"İyi....... her şey yolunda," diye cevaplıyor, gözlüğünü kaldırıp masanın üzerine koyuyor. Bana dönerek beni sıcak bir kucaklamayla selamlarken ben onun dokunuşuna kapıldım. Bir şeylerin ters gittiğini anlayabilsem de, onu yine de kendime yakın tutma ihtiyacı hissettim. Onu çok önemsiyordum. Bu adamı sevdiğimden hiç şüphem yoktu.
"Endişeli görünüyorsun," diye mırıldandım göğsüne, parmakları nazikçe buklelerimin arasından geçerken, eli yanağımın arkasına sokulmadan önce. "Yardım etmek için yapabileceğim bir şey var mı?"
Şakağımdan sıcak bir şekilde öpmeden önce dudaklarından derin bir iç çekiş döküldü.
"Hayır, hayır, iyi gidiyorsun," diye temin etti beni, tereddütle buğulanmış gri gözleriyle karşılaşmak için başımı kaldırmadan önce. Ortamı yumuşatmaya karar vererek parmaklarımı tek kaşımı kaldırarak sakalının arasından geçirdim.
"Tıraş olmaya ne dersin?" Öneririm. "Biraz pis olmaya başladı, hmmm?"
Bunu sıcak dudaklar şefkatle benimkilerin üzerine bastırdığında yumuşak bir kıkırdama izler. Öpücüğüne sırıtarak, kalçalarımın dibindeki ellerinin sıcak okşayışı karşısında eridim. Elleri belimi sıkıca kavradı ama beni kendine yaklaştırdı. Keskin bir şekilde nefes alarak, bana bakmadan uzaklaşmadan önce sıcak öpücüğe karşı içini çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attack on titan oneshot
Diversosİlk defa kitap yaziyorum umarım beğenirsiniz♡ Herkese iyi bayramlar<33