Sen ve Connie, bir el sizi durdurana kadar adamın yatakhanesine giriyordunuz, kim olduğunu görmek için baktınız ve bileğinizi tutan kişi Christa idi. Yanakları kırmızıydı ve seni tutarken titrediğini hissedebilirsin.
"oh uh, Merhaba y/n! Ben uh.." Christa sözünü bitiremeden Connie onu durdurdu.
"bana merhaba dediğin için teşekkürler christa." diye belirtti Connie.
Christa yüzüne masum bir gülümseme yerleştirmeye çalışarak gergin bir şekilde kollarını salladı.
"oh merhaba Connie! Üzgünüm, sadece y/n ile gerçekten konuşmam gerekiyor."
Connie başka bir şey söyleyemeden, Christa bileğinden tuttu ve seni çekti. İkiniz de uzun süre birlikte yürüdünüz ve hala Christa'nın ne hakkında konuşmak istediğini merak ediyordunuz.
"Hey, söylemek istediğin bir şey var mı?"
Okyanus mavisi gözlerine bakarak sordun.
Christa her zamankinden daha fazla kızardı ve kekelemeye devam etti.
"Şey... gerçekten söylemek istedim ki..."Ymir kolunu Christa'ya doladığında kaba bir şekilde sözünü kesti.
'hey y/n! Nasıl gidiyor!"
Ymir yüzünde geniş bir sırıtışla bağırdı. Christa sabırsızlanarak yavaşça elini çekti.
"hey Ymir bir saniye uzaklaşabilir misin, y/n ile konuşmam gerekiyor"
Ymir'in gülümsemesi kayboldu ve christa'nın ne söylemek istediğini tam olarak anladı. Ve tabii ki Ymir'in olmadığını bilmek buna izin verecek.
"hadi christa beni öylece gönderemezsin!"
Ayrıca sabrınız taşıyordu, bu yüzden onlar tartışmaya devam ederken, gidip biraz yardım aramaya karar verdiniz. Etrafınıza baktığınızda bir bankta oturmuş Armin ve Annie ile konuşan Mikasa'nın Reiner ve Berholdt'a baktığını fark ettiniz
Önce Mikasa'nın yanına gittin ve o sana irkilerek baktı."oh hey y/n."
"Yardımına ihtiyacım var, Ymir'i alabilir misin?
Christa'dan uzak, ben ve o gerçekten
konuşmak lazım."
Mikasa kabul etti ve ikiniz de Annie'ye aynı hikayeyi anlattınız, o da kabul etti.
Christa ve Ymir'in hala tartıştıkları yere geri döndünüz. hadi Ymir böyle yapma!" "Umurumda değil, olmasına izin vermeyeceğim."
Ymir başka bir şey söylemeden önce o
kollarının omuzlarını sardığını hissetti
ve havada taşınıyordu."NE OLUYOR BE!"
"Hadi Ymir tamam konuşsunlar."
Onu taşırken mikasa dedi
uzak. Ymir'in hayal kırıklığı içinde havayı tekmelediğini görünce gülmeden edemedin. Kısa süre sonra, Christa'ya bakmak için gözlerini kaydırdın, hala titriyordu.
"tamam ne söylemek istiyorsun?"
"Senden hoşlanıyorum! Hayır hayır seni seviyorum!"
Christa yanaklarını kıpkırmızı kesecek şekilde nazikçe ellerinizi tuttu. Bu sözleri duyunca yanaklarına hafif bir pembelik çöktü. Christa orada senin yanıtını bekliyordu. Şokla sustun, her erkeğin evlenmek istediği en güzel kız, aşkını itiraf ederken tam karşında duruyor.
"Ah muhtemelen aynı şeyi hissetmiyorsun ama.."
Sözünü bitirmeden dudakların onunkilerle birleşti ve kollarını sıkıca onun omuzlarına yerleştirdi. Christa heyecanlandı ve boynunu tuttu. Nefes almak için geri çekildin ve orada durup ona bakakaldın. ne kadar zamandır beklediğimi biliyorsun
heyecanlandı ve boynunu tuttu. Nefes almak için geri çekildin ve orada durup ona bakakaldın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attack on titan oneshot
Randomİlk defa kitap yaziyorum umarım beğenirsiniz♡ Herkese iyi bayramlar<33