Armin x reader

64 3 1
                                    

Yn, Dudağındaki o morluğu nasıl aldın?" Levi şüpheyle yavaş yavaş büyüyerek sordu.

Omuz silktin ve ekmeğinden bir ısırık aldın. "Düştüm ve dudağımı yatağımın ahşap çerçevesine çarptım." Yalan söyledin.

Gerçek şu ki, tuhaf ve aptalca sebeplerden dolayı Eren'le kasıtlı olarak flört ettikten sonra Mikasa ile yumruk yumruğa kavga ettiniz.

*FLASH BACK*

Karargâhın önünde tek başınıza oturdunuz ve Connie kolunu omzunuza dolayıp gülümseyip herkesi size yönlendirene kadar kendi kendinize kitap okudunuz. Dürüst olmak gerekirse, özellikle de yarısı sana soğuk davrandığı için insanların yanında olmaktan hoşlanmıyordun.

"hey yn yalnız görünüyordun bu yüzden seninle takılmamız gerektiğini düşündüm." Connie yüzüne aptal bir sırıtış koyarak açıkladı.

"hayır, teşekkürler. Yalnız kalmak istiyorum." Sesindeki öfkeyi belli etmemeye çalışarak elinden geldiğince kibar bir şekilde söylemeye çalıştın. Eren yanınıza oturdu ve neredeyse kızaracak şekilde başınızı hafifçe okşadı. Fark ettin ama pek umursamadın. Elbette çok tatlıydı ve senden hoşlandığı belliydi ama senin gözün başka bir adamdaydı, çok tatlı bir adamdı, Armin Arlert.

"Yarın temizlik bittikten sonra bundan sonra ben ve sen takılıp takılmayacağınızı düşünüyordum. " Eren'in sesi titriyordu.

Mikasa yumruk yaptı ve acıklı bir kahkaha attı. Herkes şok içinde ona baktı. Armin bunun olacağını hissetti ve bileğini sıkıca tuttu.

"Yn yorgun görünüyorsun izin ver seni yatakhanene götüreyim." Armin teklif etti.

Eren ikinize de şaşkınlıkla baktı. Jean de aynısını yaptı ve güldü.

"iyi görünüyor!" diye bağırdı Jean.

"özür dilemektense güvende olmak daha iyidir." Armin sinirlenerek cevap verdi. Armin elini aşağıya kaydırıp bilek yerine elini yakaladığında şiddetle kızardın. Mikasa bir an Eren'e baktı, sonra tekrar sana döndü. "peki yn yapabilir miyiz?" Eren'e tekrar sordum. "Eren, onun gibi emo insanlardan hoşlandığını hiç bilmiyordum." Alay etti. Hey." diye bağırdı Ymir.

Hızla ona baktın ve Armin'den uzaklaştın. Mikasa yüzüne güven ve kıskançlık dolu bir gülümseme yerleştirdi.

"Mikasa!" Eren sinirleniyor diye bağırdı. Gözlerindeki kıskançlığı gördün ve Eren'in boynundan tutup bedenini kendine doğru çekerek kızarmasına neden oldun.

"merhaba Eren yarın seninle takılmayı çok isterim." Onu bilerek görmezden geldiğini söyledin.

Yavaş yavaş yüzüne yaklaştın.  büzülmeden önce Mikasa yakandan tutup seni içeri çekti.

"seni kaltak." diye homurdandı. Ona gülümsedin ve dizlerine tekme atarak yere düşmesine neden oldun.

Mikasa hızla ayağa kalktı ve dudağınıza bir yumruk attı. Çok geçmeden kan tadı aldın ve daha fazlasını yapamadan doğrudan burnuna yumruk attın. Mikasa hızla ayağa kalktı ve dudağınıza bir yumruk attı. Çok geçmeden kan tadı aldın ve daha fazlasını yapamadan onun burnuna yumruk attın, Jean seni arkandan yakaladı ve Ymir, Mikasa'yı uzaklaştırdı.

"hey! bu kadar yeter!" diye bağırdı Jean.

Çıkmak için çok uğraştın ama başaramadın. Jean sizi odanıza götürene kadar ikiniz de birbirinize çok kötü şeyler bağırdınız. O bunu yapmadan önce dudağından düşen kana bakarken solgun görünen Armin'e baktın.

* GERİ DÖNÜŞ BİTTİ *

Levi hızla gözlerini ona boş boş bakan Mikasa'ya çevirdi. "ve bana burnunu nasıl kırdığını hiç anlatmadın, peki Ackerman." Mikasa önce yemeğine sonra da Eren'e baktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Attack on titan oneshot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin