Kendinizi çok yüksek bir merdivenden çıkarken buldunuz. Connie'yi hemen altında görmek için aşağı baktın.
"Fikrimi değiştiriyorum, bunu yapmak istemiyorum!" Titreyerek bağırdın. Connie, kendi Connie tarzıyla gülmeye başladı ve seni cesaretlendirdi.
"hadi şimdi korkak olamazsın! Neredeyse oradasın!" Tepeye ulaştığınızda bir sandalyede oturan ve size gülümseyen bir adam gördünüz.
"Hazır mısın?" diye sordu adam. Sonunda Connie de zirveye ulaştı ve ellerini omzuna koyarak başını salladı.
"Tamamen hazır!" "Tamam o zaman yapacağın şey sırt üstü uzanmak ve ellerini göğsüne koymak ve sonra aşağı inerken eğlenmek." Adamı açıkladı.
Önünüzdeki kaydırağa baktınız ve bunun aşağı akan suyla dolu tek bir uzun tüp olduğunu fark ettiniz. Ona bakarken başının döndüğünü hissettin ama öyle yaptın. Büyük bir yudum aldın ve pozisyonunu aldın.
"Hemen arkanda olacağım yn o yüzden merak etme." Connie güven verici bir şekilde söyledi.
Yüzünde kocaman destekleyici bir gülümseme vardı ve ona baktıkça yanaklarının pembeleştiğini hissediyordun. Kısa süre sonra adam seni suyla dolu tüpten aşağı itti ve sen çığlık attın.bütün yol. Yüzüne su çarptığını hissettin ve bakmaktan korkarak gözlerini yakın tuttun, tek gözünü hafifçe açtın ve şeffaf tüpten baktın. Kendinizi tüm su parkına bakarken buldunuz. Birkaç dakika sonra bacaklarınız suyla temas etti ve tüm görüşünüz bulanıklaştı. Bir an ayaklarında hafif bir ağrı hissettin ama çok çabuk geçti. Suyu sert bir şekilde vurmuş olabileceğinizi çok az biliyor muydunuz?
Yüzeye geri yüzdün ve büyük bir hava yuttun. Sen ve birkaç kişi daha havuzdaydınız ve Connie'nin aşağı düşmesini beklerken sırtınızın yarısına hafif bir esinti hissettiniz.
"Ahhhhh." Connie'yi duyabilirsiniz.
bağıran. Connie büyük bir su sıçrattı ve hızla yukarı yüzdü. Gülümseyerek yavaşça ona doğru kürek çekersin. "sağol Connie, bu eğlenceliydi!" Hala büyük bir kısmın veya vücudunun su altında olduğunu haykırdın. "Bak ben söyledim... Ah uh ."
Yüzünün koyu kırmızı olduğunu fark ettin ve senden biraz uzaklaştı. Gözlerini siper etmeye başladı. "Sorun nedir?" Sen sordun. "sen-senin üst! Bu .. Gitti!" diye bağırdı.
Bir burun kanaması belirtisi fark ettiniz Connie'den geliyordu ve aşağı baktığında mayonun üstü yoktu.
Yüzün her zamankinden daha fazla kızarmaya başladı ve hızla su altına daldın. Mavi bluzunu aradın ama çok geçti. Şaşkınlıkla ona bakan yakındaki insanlara çoktan süzülmüştü. " Kahretsin!"
İnsanların gözleri hızla üzerinize çevrildi ama onlar daha bir şey göremeden Connie sizin üzerinizde kollarını beline doladı. Başı dönmüş görünüyordu ve tüm yüzü daha önce kimsede görmediğiniz kadar koyu bir kırmızıydı.
"hadi gidip yardım getirelim." Bakışlarını kaçırmak için elinden geleni yaparak kekeledi.
Utanarak yüzünü göğsüne gömdün. "b- teşekkürler." Fısıldadın. "Mmhmm..."
İkiniz de hızla havuzun en ucuna kadar yüzdünüz ve yakındaki herhangi bir çalışana seslendiniz. Neyse ki bir kadın yüzünde kocaman bir gülümsemeyle yanlarından geçti.
"Sorun ne gibi görünüyor?" O
diye sordu. "ne!? Mayomun üstü gitti! Sorun da bu." velled Connie seni sıkıca tuttu. oh hemen gidip alacağım." O kaçarken senden ve Connie sakinleşmeye başladı.
"yani..." dedi Connie beceriksizce. kapa çeneni ve bekle."
"buyrun hanımefendi."
Sana uzattı.
*ZAMAN ATLAMASI*
Sen ve Connie bir bankta buzlu şeker yiyordunuz.
"Ben tam bir aptalım... Yapmamalıyım."
"tırmandım.." dedin hala utanarak. "zorladığım için benim hatam yani ben Üzgünüm.
"Connie-" sözünü kesti.
evet senin suçun! Söylediğimde
hayır hayır demektir
Connie gülmeye başladı ve başını salladı. "ama burada dürüst olalım, orada olanlar çok sıcaktı." Yüzün kıpkırmızı oldu ve sonunda onun kafasının arkasına şaplak atmaya başladın "ah, sadece dürüst oluyorum!"
Kısa süre sonra onu görmezden geldin ve yorgun bir şekilde başını göğsüne koydun. Connie'nin yanakları kırmızıya döndü ve kolunu senin beline dolayıp uzaklara baktı.
"Connie... Benimle hiç çıkar mısın?" Kafanı göğsünden ayırmadan fısıldadın.
" Ne?"
sen beni hiç güzel buluyor musun?" Connie çeneni kaldırdı ve dudaklarını nazikçe öptü.
"sen tanıdığım en güzel en komik kızsın." Ona küçük bir öpücük verdin ve onun elini gagaladın.
"bir şey daha Connie." Gittingöğsüne uzanmaya geri döndün. "Evet?"
"Olanları kimseye anlatırsan yemin ederim seni öldürürüm." Connie'nin yüzünden bir ter boşandı ve hızla başını salladı.
"Tamam anne ."
---------------------------------
561 kelime
Umarım beğenirsiniz!!
Vote ve yorum atmayı unutmayınız!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Attack on titan oneshot
Diversosİlk defa kitap yaziyorum umarım beğenirsiniz♡ Herkese iyi bayramlar<33