"Hocam ya açlıktan ölücem yemek yemicekmiyiz?"
Itto o kadar acıkmıştıki elinde olsa kumları yiyecekti. Halbuki maçta da pek sayı almamıştıda neyse.."Sen bu açlıkla nasıl bu kadar kas yaptın amk"
"Sende calış seninde olsun ickici manyak"
Venti arkasına dönüp orta parmak çekip gitti. Itto ise o giderken hızlıca koşup ventinin boynuna atlamıştı aslında ona boynuna atlamak denilmezdi adeta ventinin üzerine uçmuştu. Üzerine atlar atlamaz o da ventiye orta parmak gösterdi ve bildiğin ventinin yüzünün içinde soktu ellerini. Ventide ona aynı şekilde karşılık verdi ve ittonun yüzüne orta parmak işareti soktu. Artık bu saçma şeyi bir yarış haline getirmişlerdi birbirlerine iki elleriylede orta parmak çektiler en sonunda venti kazanmıştı. Itto herzaman kaybederdi; vazgeçmezdi ama kaybederdi. Neyseki onları beidou hoca görmemişti yoksa işleri bitmişti.
Onlar tam bu saçma yarışmayı bitirdiklerinde beidou hoca gelmişti.
"Çocuklar toplanın ve grup halinde takip edin yemeklerin hazır olmasına 2 dakikadan az kaldı gelinde masaya gidelim."
Sınıf grup halinde yani toplanmış bir şekilde beidou hocanın arkasında, beidou hocanın onlara komut vermesini bekliyorlardı.
Kazuha en arkalarda venti, Xiao, heizou ile duruyordu,
En önlerde ise, scara, hu tao, yanfei ,lumine , aether vardı.
Kazuha en arkadan scarayı izliyordu. Scara lumine ve aetherin kavgasını gülerek izlerken, kazuha scaraya bakmakla yetiniyordu;
O da istemezmiydi? O da istemezmiydi scarayla birlikte gülmeyi? Onun gülüşünün bir parçası olmayı? Kendini kandırır, küserdi kazuha. Oysa kendisi barışırdı her seferinde; ilk küsende ilk barışanda aşıklardı hep.Kazuha hala scaraya bakarken scara onu birisi izlermiş gibi hissetti ve anlık reflexle arkasına döndü,
Kazuha'nın ona olan bakışlarını yakalamıştı;
Bir polis bir mahkum. Mahmukun suçu bakmaktır oysaki. Sevmek değil. Sevmek en büyük suçtur, kendi kendinizi yiyip bitirirsiniz, daha sonra onun yüzündendi dersiniz. İftira,yalan,uzuntu,keder. En büyük suçu oluşturdu bunlar; aşkı.Scara kazuhanın bakışlarını yakaladığında, kazuhanın boynu kızarmıştı bile. Kazuhanın hemen arkasındaki xiao kazuhanın boynunu fark etmiş, sessizce venti ve heizouya bakışları, kafasıyla gösterip sinsice gülüyordu; adeta gülüşleriyle "aşık olmuş bu gerizekalı" diyordu.
Scara kazuhanın ona baktığını görür görmez başını tekrar öne çevirmişti.
Scaranın yüzünde utanma yada 'kızarıklık' yoktu. Sadece garipsemişti.Bu kısa ama değerli andan sonra beidou hoca sonunda ilerlemeye başlamıştı.
En sonunda büyük masaya ulaştıklarında beidou hoca konuştu;
"Evet çocuklar bugün bu yemeği yiyip sizi evlerinize bırakacağız. Herkesin yemeği aynı, pirzola falan beklemeyin."
Aradan birkaç dakika sonra sonunda yemekler gelmişti;
Ayran çorbası,
Pilav
Cacık
Coca-Cola
Ve son olarakda herkese 1'er adet baklava..Sınıf en azından bir hamburger görürler sanıyorlardı ama bu menünun hamburger ile tek bağlantısı Coca-Cola'ydı. Adeta sünnet menüsü getirmişlerdi.
Itto pekde umursar bir tarafı yoktu. Hepsini tek lokmada yiyip bitirdi. Cyno ise ağzı açık elindeki kaşıkla hala çorbayı bitirememiş, onu hayretle izliyordu. Cynonun bakışları adeta "öküz müsün amk hayvan ayı yavaş ye" diyordu.
Yaklaşık 1 saat sonra herkes yemeğini bitirmişti. Beidou hoca onlara masada kalmalarını hemen geleceğini söyledi.
Herkes masada berbat sünnet menüsünün dedikodusunu yapıyordu.
Yaklaşık 7 dakika sonra beidou hoca suratı asık gelmişti.
"Beni dinleyin bücürler zaten canım sıkkın bir de siz üstüne 'olamaz ne' diye ağlarsanız hepinizi tek lokmada yerim anlaşıldımı?"
Bütün sınıf ilk önce birbirlerine bakıp sonra başlarını 'tamam' anlamında bir ileri bir geri salladılar.
"Haa.. araba bozulmuş nasıl oldu bilmiyorum.. ama bu gece burdayız yakınlarda bir otel varmı diye araştıracağım sizde o zamana kadar bu masanın etrafında beni bekleyin."
Thoma hiç kimsenin anlayamadığı bir şekilde zıplayıp 'yes be' demişti.
Sebebi belliydi; ayato.
Cyno ise Tighnari'ye kaşlarını bir aşağı bir yukarı indirerek çiftleşme uydusu gönderiyordu;
Venti aethere
"LUMINEEEE LUMINEEE LUMINEMI VER"
Diye yalvarıyordu. Fakat kız-erkek kalmaya beidou hocanın izin vermeyeceği belliydi.Xiao ventinin kolundan tuttuğu gibi yanına çekti, venti, xiao, heizou ve aether toplantı yapmak için bir kenarda toplanmaya uğraşıyordu. En sonunda iyi bir yer bulduklarında xiao konuşmaya başladı;
"KAZUHA VE SCARAYI NE YAPIP NE EDIP AYNI ODAYA KOYDURTMALIYIZ."
Venti,
"OHA EVET. ama nasıl yapıcaz"
Xiao,
"Bende onu soruyorum gerizekali nasıl yapıcaz"
Aether,
"Abi daha odaların kaç kişilik olduğunu bilmiyoruz ki yani net en az 2 kişiliktir de 3 kişilikte olabilir?"
Heizou,
"Öyle birşey olursa ben bunların odasına girerim, sonra bir işim çıktı diyip sizin yanınıza gelip bunları tek bırakırım nasıl fikir?"
Xiao,
"Bok gibi diyip seni aşağılamak isterdim ama evet dostum. Evet. Bu fikir bir harika."
Venti,
"Ne bos yaptınız. ANANI BEIDOU HOCA"
Beidou hoca gelmişti, belliki odaları dağıtacaktı, bizimkilerin ne yapıp ne edip 2 aptalın aynı odada olmalarını sağlamalıydılar.
Bitti bolum yallah.
ABI 30 PITY VAR KAZUHA GELECEKMIS VE WANDERER DA GELEBILIRMIS IMDAT. HER NE KADAR SCARAYA BASMAK ISTESEMDE KAZUHA COK DAHA IYI OZUR DILERIM BIR TANEM 😭ALLAHIM INSALLAH KAZUHADA 50/50 KAZANIRIM AMIN. KAZANAMAZSAMDA MONA YADA KEQING GELSIN LUTFEN 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUTUN OKUL GAY AMK // kazuscara
Fanfictionsiz; HU TAO BANA BAK COCUK SENI BALIKLARA YEM EDERIM SAL ARTIK BENI SEVMIYORM ISTE NE ZORLUYOSUN hu tao; umrum disi canimin ici cok yakisiyorsunuz napayim 😔 ------------- Cyno Tighnari Collei ----- Venti Kazuha Xiao Heizou ----- Hu tao Yanfei...