sınıflarda dersler akkıllı tahtadan işleniyordu, kitaplar yerine sadece yazı yazıldığında defterler kullanılıyordu. Plan ise, lumine tahtada birkaç değişiklik yapıp tahtanın kendini güncellemesini sağlayacaktı, daha sonra hoca sınıfa girdiğinde "akıllı tahta bozuk" diye yedireceklerdi. Daha sonrada yapacak birşey kalmayacağından hocayla muhabbet edip, dersi kaynatacaklardı.
Plan şuanda mükemmel ilerliyordu. Hiç bir sorun olmadan lumine tahtanın kendini güncellemesini sağladı ve yaklaşık 6 dakika sonra ziller çalıp herkes sınıfa girmişti. Hemen sonrada "haitham hocanınki" gelmişti.
Sınıf ayağa kalktı hoca yerine oturmalarını söyledi ve eşyalarını koyup derse başlamak için tahtayı açacaktıki..
Tahtanın sözde bozuk olduğunu gördü.
"Nolmuş bu tahtaya?"
"Hocam bozulmuş heralde"
"Bekleyin biraz daha deneyeyim sonra.."
Sınıf birbirleriyle konuşurken hoca hala tahtaya uğraşıyordu. En sonunda pes etti.
"Haa.. tamam çocuklar dersimiz boş ilk dersimde kendimi tanıtmadım sizde öyle o zaman tanışalım bari."
Hoca ismini söyledi;
Kaveh..
Sırayla herkes kendini tanıttı ve en sonunda lumine ve aether o hayatı soruyu soracaktı..
"Hocam!"
"Efendim lumine?"
"Haitham hoca ile tanışıyormusunuz baya yakınmışsınız hatta hehe" lumine sırıttı ve bir an kaveh hocanın yüzü düştü.
"Haitham şu piç.." sessizce söylendi kaveh hoca.
"Haitham hocanızla alakam yok hatta Allah şahit ona gıcık kapıyorum."
"Nedenmiş Hocam?" Aether sorunca kaveh hoca bir an panikledi.
"Y-yo-yok bisey."
"Hem sizi ne ilgilendirir lan!"
Venti yine aşırı tepkilerini sergiledi.
"HIII LANMIII"
kaveh hoca bir an güldü ve göz devirdi.
"Sanki sizin okulda yada okul dışında ettiğiniz lafları bilmiyoruz"
Scara konuştu.
"Haklısınız hocam ben aşırı küfür ederim bide şu kırmızılı varya he işte bi-"
Scara konuşacakken kazuha onun lafını kesti. Kim isterdiki ilk günden gay olduklarını bilmelerini..
"HO-HOCAM YANİ BİZ PTOJE YAPICAZDA ONYZIDEN YANI"
"Anladim ben sizi merak etmeyin ifsalamam."
"Neyi hocam?"
Kazuha ve scara birbirlerine baktılar, anlayamadılar hiç birşeyde söylemediler oysaki..
"Gay olduğunuzu."
"HOC-"
scara yüzü kızarmıştı, elleriyle yüzünü kapatıyor bir yandanda arkasındaki gülerken insan döven Hu taoya tahammül etmeye çalışıyordu.
"PUHAHAHHAHAHSHZGHQGZHQGAU QGA KUCUK GAYLER SIZI NASILDA IFSALANDINIZ AMA"
"Hocam lütfen başka hocalara demeyin ya benim icin sorun olmazda scaraya sorun açar"
"Ay canımm sen birde sevdicegini koruyosun aferim sana benden tam puan"
"OHA CIDDILIMI KONUSUYOSUNUZ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUTUN OKUL GAY AMK // kazuscara
Fanfictionsiz; HU TAO BANA BAK COCUK SENI BALIKLARA YEM EDERIM SAL ARTIK BENI SEVMIYORM ISTE NE ZORLUYOSUN hu tao; umrum disi canimin ici cok yakisiyorsunuz napayim 😔 ------------- Cyno Tighnari Collei ----- Venti Kazuha Xiao Heizou ----- Hu tao Yanfei...