"collei best yavru" -bediou hoca

858 66 134
                                    

"Şey scara..? Umm kazuha ile aynı odada kalabilirmisin? Sana bunun nedenini söyleyeceğim ama ilk önce daha sessiz bir yere geçelim."

"Tamam xiao"

Xiao scarayı alıp daha sessiz bir yere doğru gitti

"Aslında senden bunu istememin sebebi kazuhanın bazı sorunları olması.. Yani bazen sinir krizleri geçiriyor ve biz bile onu durduramıyoruz. Ve bugün senin yanındayken aşırı rahat görünüyordu.. ayrıca ona yardım da ettin? İsteğim çok bencilce ama lütfen onun için.."

"Oh ne? Kazuhanın bu tarz sinir krizi gibi psikolojik/zihinsel sorunları olduğunu bilmiyordum tabiikide kalırım bende kiminle kalmalıyım diye aklıma takılmıştı zaten."

Xiaonun goz bebekleri büyümüştü. Tabii anlayacağınız üzere kazuhanın bırak sinir krizi hastalığının olması, kazuha o grup içindeki en sakin kişi olabilirdi. Yani onun yaptıkları üzerine bunu demek biraz garip olabilir.. aslında bir keresinde venti diğer çocukları alıp (xiao, heizou, kazuha) bir bara götürmuştü ve heizou ventinin kafasını tutup ventinin ağzını sonuna kadar açmasını sağlarken, xiaoda eline en ağır şarabı alıp tıpasını açıp ventinin ağzına hepsini dökmüştü, venti ilk 10 dakika her hareketi normal gözükürken, 10. Dakikadan sonra garsonlara

"neden herkeös barbatosöa sevığœir? Vemtide sevilsığön"

(neden herkes barbatos'u seviyor? Ventide sevilsin)

Diyip ağlamıştı en sonda barbara adında bir kız,

"Nasıl olurda barbatos'u küçümsersin"

Diyip bir tartışma içine girmişlerdi, venti barbaranın şirin görünümü üstüne birde alkollü olunca kızı dudaklarından öpmüş, öperkende daha fazla dayanamadığından yanlışlıkla kızın ağzının içine kusmuştu. Xiao ve heizou kızdan yaklaşık 1000+ fazla kez özür dilemiş fakat kız bir türlü kabul etmemişti ve barbara heizou, venti, xiaoyu karakola vermiş ve bu 3 aptal yaklaşık 1 hafta boyunca hapishanede kalmışlardı. Kazuha hiç bir olaya dahil olmadığından, ne hapise girmiş, ne rezil olmuştu. En sonunda bu 1 hafta bunlara yeter diye düşünüp kazuha barbara isimli kızla xiao, heizou, ventinin çıkması için barbarayla çıkmıştı. Tabii onlar serbest bırakılınca hemen ayrılmıştı.

"Hey siz gelin bakayım buraya" seslenen beidou hocaydı.

Scara uzatmadan direkt konuşmaya girdi,

"Beidou hocam kazuha ile kalabilirmiyim? Onun hastalığı varmış xiaoda endişelendiği için onunla kalmamı istiyor. Tabii sizde isterseniz."

Beidou hocanın bu sınıf içerisindeki en sevdiği ve güvendiği yavruları içerisinde scara 3. Numaraydı. Sıralama Aslında böyleydi;

1. Collei
2. Ayato
3. Scara

Scara Aslında 'normalde' bu kadar hoş bir insan değildi. Daha soğuktu, daha karanlıktı desem daha doğru olur. Fakat bu sene biraz daha kendini düzeltmişti.

Raiden hocanın Yani 'annesinin' zoruyla 'düzelmişti'.

Beidou hoca scaralara izin verdi ve hemen sonra herkesi yaklaşık 300 m - 400 m arasındaki otele doğru yürüttü. Otel aslında baya iyi bir oteldi, beidou hocanın böyle iyi bir oteli tek başına tutması herkesi şaşırtmıştı. Aslında işin içinde biraz ningguang, biraz yolda kalmış yavru köpek suratlı öğrenci acıması ve birazda beidou hocanın güzelliği vardı.

Beidou hoca herkese odalarının anahtarlarını vermişti.

Xiao - aether
Kazuha - scara
Hu tao - yanfei
Lumine - ayaka
Venti - heizou
Cyno - Tignhari
Ayato - thoma
Ve ittoyada hiç kimse kalmadigi için beidou hoca ile kalacaktı.

BUTUN OKUL GAY AMK // kazuscara Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin