Sunoo
Öğle arasında yemekhanede jungwon ile otururken, jayden'in bağırmasıyla herkes ona doğru bakmaya başladı.
"Herkes yemeğini bitirdikten sonra bahçeye gelsin. Büyük bir eğlence var!"
Bir süre ona bakıp yemeğimi yemeye devam ettim. Neydiki bu eğlence? Fazla umursamadım. Çünkü, jayden ne zaman büyük bir eğlence dese sonu bok yoluna gidiyor.
"Wonnie, ben sınıfa çıkıyorum gelirsin sende."
"Hı geliyorum ddeonu."
"Yah, wonnie. Kaç kez dedim ben ddeonu değilim. Sırf ortaokul lakabımdı diye hep bunu mu diceksinn."
Ona doğru bakıp dudağımı buzdum.
Bir süre bana bakıp büzdüğüm dudağmı iki parmağıyla sıkıştırıp çekiştirdi."Bakarız küçük tilki. Hadi gidelimm."
Bir sür ona bakıp gülümsedim, ardından koluna girip sınıfa doğru ilerlemeye başladık. Pardon, başladık değil başlayamadık. Bu kalabalıkta ne böyle? Jungwon beni çekiştirip kalabalığın içine soktu. Heeseung hyung gili görünce onların yanina doğru ilerledik, ama onlar da anlamamıştı.
"Hyung noluyor?"
"Bilmiyorum Sunoo-ah, ama kötü Bir şey olucak gibi geliyor."
Kafamı sallayarak onu onayladım, önüme donup gelen iki kişiye baktım.
Birisi jayden'di ama diğerini tanımıyordum. Herkes susmuş onlara bakıyordu. Bildiğim kadarıyla ikisi en yakın arkadaştı, jayden onu tam orta kısma koydu sanki herkesin onu görmesi gerekiyormuş gibi. Ondan uzaklaşıp hoparlöre doğru yaklaştı ve bir şarkı açtı. Ama herkesin dinleyeceği bir şey değildi, Çünkü bu çocuk şarkısıydı.Bakışlarımı ortada ki çocuğa cevirdim ama az önceki halinden eser yoktu. Etrafa baktığımda herkesin onunla dalga geçtiğini gördüm. Hadi ama kimse yardım etmiyor mu? Bir süre ona bakmaya devam ederken titrediğini fark ettim.
Hassiktir.
Atak geçiriyordu, aniden onun yanına doğru koşup onu çekiştirip götürmeye başladım. Tamam şuan bildiğim birisini kaçırıyor gibi gözüküyor olabilirim ama ataktan çıkması lazımdı. Onu oradan uzaklaştırdıktan sonra elini bırakıp bir süre ona baktım.
"Durarmısın artık? Kimsin sen niye beni götürün?"
"Şuan kim olduğumu boşver Iyimisin kötü gözüküyordun?"
"Iyiyim boşver beni."
"Peki öyle olsun, görüşürüz o zaman sadece seni uzaklaştırmak istedim, ha birde ismim Sunoo sorucagin baska bir soru olduğunu düşünmüyorum, bu cevaplar sana yeter."
Onu arkamda bırakıp sınıfa doğru çıkmaya başladım. Bu kadar eğlence onlara yeterdi, yani öyle umuyorum.
Sınıfa baktığımda hala herkesin aşağı katta olduğunu anladım. Çantamı alıp müdürden karnımın ağrıdığında dair bir yalan uydurup izin kopardım.Arkamı dönüp çantamı tamamen taktım önüme dönüp gidicekken müdürün odasından birinin çıkmasıyla kaşlarımı hafif çatıp ona doğru baktım. Ne ara girmişti odaya? süpersonik falan mı bu çocuk? Gerçi onun bile ne olduğunu bilmiyorum.
Beni görmemiş olucaktı ki merdivenlerden hızlıca iniyordu. Tamam biraz merak etmiş olabilirim ama pesinden gidemem. Ya da gitsem en fazla ne olabilir ki?
Hızlıca onun peşinden ilerlemeye basladim, beni fark etmemiş olucaktı ki hiç arkasına bakmadı. Deniz kenarına doğru gidiyordu. Peşinden ilerlerken orada hiç kimsenin olmaması biraz ürpertti,
ama bir şey olmaz ya ne olabilirki en fazla?Tekrar ona doğru baktığımda kayalıkların oraya doğru çıktığını gördüm ve yatıyordu. Bu çocuk burada net uyuyakalır burada beklesem iyi olur. Kumların üstünde küçük banklar vardı (Ne denildiğini unuttum çaktırmayın) onlara doğru oturup ona doğru bakmaya başladım. En sonunda sıkılınca telefonumu elime alıp fotoğraf çekinmeye başladım.
Hava kararmaya başlıyordu ama hala gitmemişti. Acaba bayıldımıki? Merak edip yanina kayalıkların üstüne çıktım.
Yanina oturup ona bakmaya başladım, güzel gözüküyordu. Acaba ne yaşadında o şarkıda bu şekil oluyorsun isimsiz çocuk?
~~~
Düzenlemeden Attim bismillah iyi bayramlar bu aradaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚃𝚛𝚊𝚟𝚖𝚊'𝚂𝚞𝚗𝚔𝚒
FanfictionAnneni seviyorsan alkışla Babanı seviyorsan alkışla Anneni babanı, babanı anneni Seviyorsan hep alkışla