Kris için bütün hafta Jaehyo'nun 'Gerçekten mi?' sorusuyla geçmişti. Şimdi ki gibi.
"Gerçekten mi? Bunu nasıl düşünürsün? Tekrar Çin'e dönmeyi.. Arkadaşların? Yah! Boşver onları.. Ben? Ben? Biricik Jaehyo'n!!!"
Kris hiç kahkaha atacak ruh halinde olmasa bile atmıştı. Jaehyo onun için palyaço gibiydi."Sen bu aralar çok mu dizi izliyorsun? Bir haftadır aynı şeyi tekrarlıyorum. Gitmeliyim. Yoksa bir zombiye dönüşeceğim. Hyungunu öyle görmek ister misin?"
Kanepenin üzerinden atlayarak hyungunun yanına yerleşti Jaehyo. "Bir kere senden zombi değil, vampir olur. " Yanındaki uzun bedenin boynuna eğildi. "Hem de en seksisinden. " Kris'in ittirişi ile koltuğun diğer ucuna yerleşti. "Zombi dediğin benim gibi olur. Ateşli, cool, pek de havalı olurdum var ya. Hyung çocukları bırakabileceğimi bilsem beni bir zombinin ısırmasına izin verirdim. Ya da baksana. Çocuklar zombi olsam benimle daha çok ilgilenirdi!!!"
Kris iç çekti. Yine Jaehyo'nun çenesinin boş boş açıldığı o anlardan birindelerdi. Bunu bilerek buraya gelmişti.. Ama bu çocuk nasıl bu kadar çok saçma konuşabiliyordu? (Y/N Jaehyo aslında benim shdkdksk) "Hyung. " Jaehyo zor da olsa ciddileşmişti. "Çocuklar.. Onlardan nasıl kopacaksın? Minhyuk ve şu Japonya'dan bizim kuruma getirilen Zico.. onlar sen olmadan ne yapacak? Zico hepimizi boğa yerine kullanıp, üzerimizde tepiniyor biliyorsun. Sensiz onunla başa çıkamayız. "
Jaehyo'nun aldığı tek yanıt, derin bir iç çekişti.
"Oha bu bile ikna etmedi mi seni? Sırrını söyle o zaman. Hadi hadi. Yoksa seni Çin'e yollamam. "
Kris o anda telefonunu çıkarıp çocuklar için ayırdığı klasörünü açtı ve bulduğu fotoğrafı Jaehyo'ya gösterdi. (Y/N Bana da yaradı burada Jaehyo, Block B fic kurgum çıktı, hadi hayırlısı. kşldf)
"OHA. "
Kris için bu eğlenceliydi. Jaehyo'nun donup kalmış ifadesine bakmak. Birkaç saniye ardından dürttü arkadaşını. "Şaşırdın değil mi? İşte benim sırrım. Zico'ya Hello Kitty verdiğin an küçük bir prensese dönüşüyor. Benim olmama gerek yok yani. Diğer çocuklara gelecek olursak, onların istediği sadece sevgi. Ki bunu benden başka bir tek sen verebiliyorsun. Onlara iyi bak. Ve... Kendine. "
Kris ayrılık vaktinin geldiğini söylemişti üstü kapalı. Bu hafta uçak biletinden, çalışacağı işine kadar ayarlamıştı. Çin'in önde gelen barlarından birisinde barmenlik yapacaktı. Tamam, bu iş o kadar iyi gözükmeyebilirdi.. Ama şuanlık başka seçeneği yoktu. Hem gündüzlerini çocuklarla geçirebilirdi. Tabi ki orada da çocuk esirgeme kurumunda çalışacaktı.
Bu sabah Suho'yu arayıp haber verdikten sonra Luhan'ı arayıp aramamayı düşünmüştü. Eğer Jaehyo her şeyi bilseydi, ona anlatabilirdi destek almak için. Fakat Kris hiçbir zaman destek alan taraf olmamıştı. Belki biraz da bu yüzdendi Luhan'ın dedikleri. Ona güç verebilecekmiş gibi hissettirmişti Luhan. Alışkın olmadığı şeyi, nasıl kabullenebilirdi? Ve Lay.. Sevgilisi. Akşam konuşmalarından sonra yalnızca eski sevgilisinden ibaret olacaktı. Luhan ise.. Sadece eski Luhan.
Jaehyo ile vedalaştıktan sonra diğerleri ile kaldığı eve doğru yola çıktı. Tüm sorularına yanıt bulmuştu. Bir tanesi hariç. Luhan, Kris'e açıkça bir soru sorsaydı belki ona da bir cevap verebilirdi. Ama Luhan sorudan çok duygularını kabul etmedini istemişti. İşte bu zordu.
Taksiyle eve döndüğünde, demir kapının önünde ki kısa bedeni fark etti. Ücreti ödedikten sonra sessizce araçtan indi. Ona biraz daha yaklaştığında, iki bedende birbirlerini görmese bile kokularını almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABY
Fanfiction11 Bölümden oluşan KrAy / KrisHan (mpreg) fanficidir. Diğer EXO üyeleri de yer almaktadır. İyi okumalar. ^^