𝙷𝙰𝚂𝙷𝙸𝚁𝙰 𝙼𝙴𝙴𝚃𝙸𝙽𝙶:
𝙾𝙱𝙰𝙽𝙰𝙸𝚂 𝙿𝙾𝚅: 𝚄𝚐𝚑 𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎 𝚐𝚎𝚝 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍 𝚖𝚎𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐𝚜, 𝙸 𝚙𝚊𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝙾𝚢𝚊𝚔𝚊𝚝𝚊-𝚜𝚊𝚖𝚊 𝚋𝚞𝚝 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚗𝚎𝚜𝚜𝚎𝚜𝚊𝚛𝚢.
𝙸'𝚖 𝚜𝚘 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍, 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚜𝚝 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕 𝚝𝚛𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚕𝚘𝚞𝚍 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚎𝚌𝚑 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚋𝚎𝚕𝚘𝚠 𝚖𝚎.
"𝙺𝚈𝙰𝙰!! 𝙾𝙱𝙰𝙽𝙰𝙸-𝚂𝙰𝙽𝙽!!!" 𝙼𝚒𝚝𝚜𝚞𝚛𝚒-𝚌𝚑𝚊𝚗 𝚜𝚚𝚞𝚎𝚊𝚕𝚎𝚍, 𝙸 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚋𝚒𝚐 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚊𝚗 𝚞𝚗𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊𝚗𝚢 𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐.
"𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐? " 𝙸 𝚖𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔, 𝙸 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚟𝚎 𝚏𝚘𝚘𝚍 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚊 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝.
𝚂𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚌𝚎𝚎𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚊𝚖𝚋𝚕𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚛𝚊𝚗𝚍𝚘𝚖 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚘𝚜𝚎 𝚘𝚏, 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚞𝚙. "𝙾𝙸, 𝚆𝙷𝙾 𝚂𝙰𝙸𝙳 𝚄 𝙲𝙾𝚄𝙻𝙳 𝚃𝙰𝙺𝙴 𝙰 𝙽𝙰𝙿 𝙷𝚄𝙷? 𝙶𝙴𝚃 𝙳𝙾𝚆𝙽 𝙷𝙴𝚁𝙴 𝙽𝙾𝚆! 𝙾𝚈𝙰𝙺𝙰𝚃𝙰-𝚂𝙰𝙼𝙰 𝙸𝚂 𝙰𝚁𝚁𝙸𝚅𝙸𝙽𝙶!! " 𝙸 𝚐𝚛𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚜𝚕𝚒𝚍 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚘𝚏𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚊𝚙𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚏𝚎𝚎𝚝.
𝚠𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚜 𝙾𝚢𝚊𝚔𝚊𝚝𝚊-𝚜𝚊𝚖𝚊 𝚊𝚛𝚛𝚒𝚟𝚎𝚍, 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚗𝚘𝚗𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚊 𝚋𝚕𝚞𝚛𝚋 𝚝𝚘 𝚖𝚎, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊 𝚗𝚞𝚍𝚐𝚎 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛.
"𝚘𝚢𝚊𝚔𝚊𝚝𝚊-𝚜𝚊𝚖𝚊 𝚒𝚜 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚒𝚝'𝚜 𝚍𝚒𝚜𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚏𝚞𝚕 𝚝𝚘 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙", 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚏𝚊𝚝𝚎𝚕 𝚝𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚖𝚎. 𝙸 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙶𝚒𝚢𝚞 𝚃𝚘𝚖𝚒𝚘𝚔𝚊, 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚜𝚑𝚒𝚛𝚊.