𝙾𝙱𝙰𝙽𝙰𝙸𝚂 𝙿𝙾𝚅:"𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘 𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎?"
"𝙸-𝚒 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎... 𝙸𝚗 𝚊 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙... " 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚋𝚞𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙.
"𝚃𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛? 𝙸... 𝙸'𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝.. " 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚠 𝚛𝚎𝚍, 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚜 𝚒𝚗 𝚊𝚗 𝚊𝚠𝚔𝚠𝚊𝚛𝚍 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎.
𝚃𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗
"𝚆𝚎𝚕𝚕... 𝚆𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚞𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐, 𝚌𝚊𝚗 𝚠𝚎 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚒𝚝..? "
"𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎"
𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝙸 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝙶𝚒𝚢𝚞𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚊𝚌𝚑.. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜.... 𝙿𝚎𝚊𝚌𝚎𝚏𝚞𝚕.
"𝙷𝚎𝚢.... 𝙶𝚒𝚢𝚞?", " 𝚑𝚖? "
"𝙸... 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢-𝚢𝚘𝚞.. " 𝚆𝙷𝚈 𝙳𝙸𝙳 𝙸 𝚂𝙰𝚈 𝚃𝙷𝙰𝚃?? 𝙾𝙼𝙶 𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚜𝚘 𝚎𝚖𝚋𝚊𝚛𝚛𝚊𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐... 𝚆𝚎'𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗... 𝙸𝚗 𝚊 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚢𝚎𝚝!
𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚏𝚘𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚖𝚘𝚛𝚎? "𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝙾𝚋𝚊𝚗𝚊𝚒" 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜𝚗- "𝚠-𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚞 𝚜𝚊𝚢? ", " 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘"
𝙷𝙴 𝙻𝙾𝚅𝙴𝚂 𝙼𝙴?? 𝙸 𝚑𝚒𝚍 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚊𝚜 𝚐𝚒𝚢𝚞 𝚜𝚑𝚒𝚏𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚘𝚜𝚎, 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚎𝚐𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚛𝚖𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚛𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚖𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚕𝚎𝚊𝚌𝚑.
𝙷𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚛𝚖𝚝𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙
𝚃𝙷𝙴 𝙽𝙴𝚇𝚃 𝙼𝙾𝚁𝙽𝙸𝙽𝙶
𝙶𝙸𝚈𝚄𝚂 𝙿𝙾𝚅:𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚘𝚋𝚊𝚗𝚊𝚒 𝚍𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚑𝚘𝚝 𝚜𝚙𝚛𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚜𝚘 𝚠𝚑𝚢 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚍𝚒𝚙?
𝙸 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊 𝚝𝚘𝚠𝚎𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝙸 𝚠𝚊𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚎𝚖𝚎𝚛𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛.