𝙶𝙸𝚈𝚄𝚂 𝙿𝙾𝚅: 𝙸 𝚠𝚘𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚢 𝚘𝚋𝚊𝚗𝚊𝚒 𝚒𝚜 𝚜𝚘 𝚒𝚛𝚛𝚒𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍, 𝚒 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚑𝚎'𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎, 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝙺𝚊𝚗𝚛𝚘𝚓𝚒-𝚌𝚑𝚊𝚗.
"𝙳𝚘 𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐? " 𝙸 𝚊𝚜𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚕𝚎, "𝚒𝚗 𝟷𝟽 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚝𝚜 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚗𝚌𝚑.
𝙸 𝚜𝚒𝚝 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚙𝚞𝚛𝚙𝚘𝚜𝚕𝚢 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚎𝚗𝚍 𝚜𝚘 𝙸 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖. 𝚆𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚊𝚠𝚔𝚠𝚊𝚛𝚏𝚕𝚢 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚎𝚝𝚎𝚛𝚗𝚒𝚝𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎.
𝚆𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚊𝚝𝚜 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎𝚜 𝚊 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠. 𝙸 𝚜𝚊𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚜𝚝 𝙾𝚋𝚊𝚗𝚊𝚒 𝚜𝚊𝚝 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚊𝚢.
𝚠𝚑𝚢 𝚒𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚘 𝚖𝚘𝚘𝚍𝚢? 𝙳𝚘𝚎𝚜 𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚖𝚎 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐? 𝙾𝚑 𝚠𝚎𝚕𝚕, 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝟷𝟶 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚝 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛.
𝙸 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙾𝚋𝚊𝚗𝚊𝚒 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛 "𝙸𝚐𝚞𝚛𝚘-𝚜𝚊𝚗, 𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚞𝚙. 𝙸𝚐𝚞𝚛𝚘?"
𝚂𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚞𝚙? 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢? 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚑𝚒𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎.
𝙱𝚞𝚝 𝚑𝚎'𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚊𝚍 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚞𝚙 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛, 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚜𝚘 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚖𝚢 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚘𝚙 𝚘𝚏 𝙾𝚋𝚊𝚗𝚊𝚒𝚜.
𝟸 𝙷𝙾𝚄𝚁𝚂 𝙻𝙰𝚃𝙴𝚁
𝙸𝙶𝚄𝚁𝙾𝚂 𝙿𝙾𝚅: 𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚏𝚝, 𝙸 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚞𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚜 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚐𝚒𝚢𝚞?!?!
𝚆𝙷𝙰𝚃?? 𝚈𝚄𝙲𝙺!! 𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝙸 𝚕𝚊𝚢 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚖?? 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙.
𝙷𝚒𝚜 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚕𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚜𝚘 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎 𝚏𝚞𝚕𝚕, 𝚑𝚒𝚜 𝚁𝚘𝚜𝚎𝚢 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚎𝚛𝚛𝚢 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚜𝚘 𝚊𝚝𝚝𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎.