Bu bölüme başlamadan önce şunu söyleyelim internet kıtlığı yaşıyorum artı olarak lgs ye 40 küsür gün kaldı.
Stresimden dolayı ilham perim beni terk etti.ama yazın güzel güzel yazarım.Yani sanırım?
Neyse çok boş yaptım bölüme geçebilirsiniz(...)
Katanamı çekip bizimkilerin peşinden koşmaya başladım.
Işık gibi olan şey yuuta ve inumaki nin arasına düşünce onları ittirmek için elimi ışığa daldırdım ve tüm parmaklarım kırıldı?Acıyla bagıracaktım ki inumaki beni resmen sürükledi.Hemen kendimize saklanabileceğimiz bir yer bulduk.
Yuuta ve inumaki konuşurken (daha çok yuuta konuşuyordu inumaki zaten konuşmaz.)
Ben düşünmeye başladım:
Aptalları o kadar kurtardım insan bir teşekkür eder.
ayrıca resmen konuk oyuncuyum.
Konuşmaya benide dahil edin lan.Ben bunları düşünürken biri elimi pardonda hayvan gibi çekti.Tam çeken kişiye sövecekken inumaki olduğunu fark ettim.
Parmaklarımı kütür kütür yerine oturttup düşünmeye başladı.
Bir an "elimi bırakmayı düsünüyonmu? "
Diye sormayı düşündüm ama tabi söylemedim.
Sonunda elimi çekip kurtardım.
[Bunu yazarken elim toplam 23.kez kıtladı.]Ne olduğunu bir türlü anlayamadım.
Bide baktımki inumaki nin boğaz ilacı savaş alanında (bak Allah'ın işine)
Yuuta ile birlikte almaya gittik.Ben laneti oyalarken yuuta ilacı alıp fırlattı.
Bende daha hızlı gitsin diye katanamın sapıyla ilaca vurdum.Bu çocukta nasıl hız varsa hemen yakalayıp kafaya dikti. O içerken benim boğazım acıdı. Hemen yere inip takla atarak ışıktan kurtuldu.
[Yeter amk ne yazsam elim kütlüyo]
Sonunda da laneti patlatarak yok etti.(Filmi izleyeli üzerinden çok geçti yanlış hatırlıyor olabilirim.)
Yurda murda filan gittiler işte falan filan
Odama çekildim ve dinlenmeye başladım.birden kapımın çalınmasıyla kendimi düzelttim.
Gelen inumakiydi.Kapıda bir süre bakıştıktan sonra
"Eee neye bakmıştın?" Dedim. Elindeki telefonu bana uzattı.Alıp yazanları okumaya başladım.Gojo Sensei senide gruba eklememizi istedi bendede numaran olmadığı için ekleyemedim.Numaranı verirmisin?
Kafamı sallayıp telefon kısmına numaramı yazdım.
Gülümsedi ve el sallayıp gitti.
Biraz sonrada telefonuma Gojo nun elma kurtları grubuna eklendiniz. Diye mesaj geldi(...)
Maki ile sınıfta oturuyorduk.
Birden yanıma geldi
"Antrenman yapalım?"
"Olur"Hızlıca bahçeye indik.
Maki cidden korkutucuydu.O sopasını alırken elimde oynamaya kıtlatmaya başladım. (Bende korkunca böyle yapıyom.)
Maki sonunda üstüme doğru koşarak ilk hamleyi yaptı.Amacım sadece sopasını durdurmaktı. Katanamın ucuyla sert bir şekilde sopasına vurdum. Sadece bana karşı yaptığı atakları durduruyordum.
Sonunda arkama geçerek kafama hamle yaptı.
Başımı eğerek kurtuldum.
Maki nin sinirlendiğini hissettiğim de ise nerdeyse tüm gücümü kullanıp sopayı kenara fırlattım. Sanırım teknik olarak ben kazandım °~° maki yanıma gelerek elimi sıktı.
"Beceriklisin ama gayretin yok."
Sadece başımı eğdim.
Hayatımda hiçbir zaman eleştirilere karşılık vermedim daha doğrusu veremezdim.
Ben dalmış olmalıyımki başıma dökülen suyla kendime geldim
"Bu kadar yorulacağını bilsem zorlamazdım"dedi maki.
Fiziksel olarak değilde zihinsel olarak yorulduğumu bilmiyordu.
( niye boşa dram yaptımki)
(...)Saat 22.18 olmuştu. Tam kendimi uyumaya hazırlıyordumki telefonuma bir ses geldi.Hemen ekrana baktım.
Gojonun elma kurtlarından bir mesajınız var...
Hemen kilidi açıp gruba girdimSensei
Sizi özledim elma kurtlarım TvTYuuta - san
Bizi sadece yarım saattir görmüyorsun Sensei.Maki apla
Biz seni özlemedik.İnumaki-san (san deme lazım olur sjs)
Mümkünse bir daha bizi düşünme.Panda
Evet.Sensei
Beni çok üzüyorsunuz 😢😢😢😢.Yuuta - san
Yn oradamısın?Yn
Evet buradayım.İnumaki-san
Neden yazmıyorsun?Yn
(Sanane yaprağım)
Yazacak birşey bulamadım.Panda
Ben acıktım.Yuuta - san
İsterseniz size bir şeyler hazırlayayım.Panda
Olur.Maki apla
Bende yardım ediyim.
(Shipledim gitti )İnumaki-san
Bende gelicem
(İnumaki nin birinci sınıflar arasında en iyi aşçı olduğunu duymuştum. )Yn
Bende yardım ederim :)Yeter bu kadar yazdığım
Neyse
Reklamlar
Artık ne diyeceğimi biliyorsunuz.
Benim gibi megumi fanıysanız ve megumi x reader okumak istiyorsanız @animeciablaniz Hesabının İkigai kitabına bakmanız öneririm özelliklede Modern au sevenler için güzel.
İİmanlı inumaki hayırlı bayramlar diler(kendisi medyada)Ara ara sayonara~♡