!!Smut bölümü!!
Rahatsız olanlar sadece son yeri okuyup geçsinler, son yeri ayırdım zaten canlarım. İyi okumalar 🤍Dudaklarımızla birbirimizin dudaklarını parçalayacaktık adeta. Ben ne kadar sert öpersem o daha sert öpüyordu.
Öpüşürken birbirimizi soyuyorduk, artık üstümüzde sadece baxırımız kalmıştı. Yoksa altımız da mı demeliydim?
Bir zaman sonra dudaklarımın acısıyla Taehyung'un ağzına küçük bir inleme bıraktım.
Yavaş yavaş boynuma, göğüslerime ve daha sonra kasıklarıma yavaşça inerek ufak öpücükler bırakıyordu.
Gittikçe daha da fenalaşıyordum. Onun adıyla inledikçe o daha çok hızlanıyor beni daha da alevlendiriyordu.
Sıra bana gelmişti. Onun tüm vücuduna öpücükler kondurarak aynı zevki ona yaşatıyordum.
Elimi yavaşça onun erkekliğinin üzerine koyarak okşamaya başladım. Oldukça sertleşmişti, bu beni daha kötü yapıyordu.
Ben onun erkekliğini okşarken inlemesi fazla çıkmaması için bir yandan onunla öpüşüyordum.
Bir zaman sonra çevik bir hareketle yerlerimizi değiştirdi. Yine alta geçmiştim. Normalde olsa altta olmayı asla kabul etmezdim ancak şuan umurumda değildi çünkü zevkten dört köşe oluyordum.
Elleriyle altımdaki baxırı indirdi ve bir kenara attı, ardından elini erkekliğime götürdü ve masturbasyon yapmaya başladı. Kafamı geriye atmış inliyordum. Bir insan nasıl bu kadar sexy olabilirdi?
"Ahh h-hyung"
"Jungkook inlerken neden bu kadar güzelsin?"
"Sadece senin altında inlerken güzelim Taehyung, ahhh"
Daha fazla dayanamadım ve ben de onun altındaki baxırı çıkardım.
Tüm erkekliği gözümün önündeydi artık. Çok büyüktü ve bu beni daha çok heyecanlandırmıştı.
Yutkundum ve gözlerimle erkekliğini işaret ettim.
"Onu istiyorum"
Bu dediğim yüzünde edepsiz bir sırıtış bırakmasına sebep oldu.
"Sabret güzelim"
Parmaklarıyla deliğimin kenarında gezdikçe deliriyordum, tırnaklarımla omzunu deliyordum adeta.
Daha sonra erkekliğini değdirmeye başladı. Daha fazla sabredemiyordum.
"Ahh hyung dayanamıyorum"
Orta parmağını bana yalattı ve daha sonra onu içime gönderdi. Bu neden biraz daha yüksek sesle inledim.
Derken ardından ikinci ve üçüncü parmağı da yolladı. Onun altında olmak ve onun altında kıvranmak gibisi yoktu.
Beklemediğim bir anda erkekliğini içime yolladı. Beni yarın yokmuşçasına beceriyordu. Gittikçe vuruşları hızlanıyordu.
"Ahhh daha hı-hızlı ahh"
"Daha çok inle"
"Ahhhh"
"İsmimle inle Jungkook"
"T-Taehyung-ahh"
Gittikçe daha çok hızlanıyordu. Bundan zevk aldığını biliyordum ancak onu zevkten eritmek istiyordum.
Artık ikimiz de boşalmıştık. Onun menileri benim deliğimin içinden dışa doğru akıyordu. Benim menilerimi ise o emmeye başlamıştı.
Erkekliğini içimden çıkardım ve hafif aşağıya doğru inerek erkekliğini elime aldım. Bir yandan okşuyor bir yandan dilimle ucunu yalıyordum. Ucunda kalmış olan menileri yutuyordum. O da o sıra da inlemekle meşguldü.
Daha sonra hepsini ağzıma aldım. Gel gitler yapıyordum. O kadar büyüktü ki neredeyse boğazıma bile sığmayacaktı.
İnlerken ve benim adımla bana yalvarırken ki muhteşemliği tarif edilemezdi.
O tekrar boşaldıktan sonra beni kucagına aldı ve erkekliğini tekrar deliğime soktu. Bu sefer üstünde zıplıyordum. Ben zıpladıkça inliyor, onu tahrik eden inlemem onunda inlemesine sebep oluyordu.
İkimizde son kez boşaldıktan sonra kendimi onun yanına attım. Nefes nefeseydik. O hafif dalgın bir hâldeydi.
"Hyung duş alalım"
"İlk sen yap sonra yapacağım ben"
"Tabii sen bilirsin"
Dudağına bir öpücük bıraktım ve duş almaya gittim.
.
.
.
.
.
.
.
.Taehyung sabah kalktığımda yanımda değildi, yanımda olan tek şey bir not kağıdıydı.
'Jungkook düşündüm de belki de bunu hiç yapmamalıydık, seni kırmak istemiyorum ve şuan senin tam olarak nasıl düşündüğünden de emin değilim ancak bir süre görüşmesek bizim için daha iyi :)'
O gülücüğü sana sokarım Taehyung
Beni becerdin ve şimdi de bir süre görüşmek istemiyor musun yani?
DERDİN NE SENİN BE ADAM?!
✩✩✩
İlk defa smut yazdım yani kötü olmuş olabilir emin değilim
Ama umarım sevmişsinizdir
Normalde böyle şeyler yazmayı falan pek sevmem ama bir değişiklik olsun dedim
Öptüm siziii 💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Big Boy | Taekook
FanfictionFizik dersi iğrenç olan Jeon Jungkook ve onu çalıştıracak yeni öğretmeni Kim Taehyung #1 düzyazı 12.03.2023 Başlama tarihi:20.03.2023 Bitiş tarihi: #taekook #seke