26

1K 149 117
                                    

sinir doldu ben geldim ve en sevdiginiz taehyung da geldi
sinir +90 yorum

-

üç gün,tam üç gündür taehyungla kalıyordum. yapmamız gereken işleri yapıyor,arkadaşlarımızla buluşuyor ama akşam yemeği için aynı çatı altına giriyorduk,birlikte film izliyor,geceleri dondurma yiyor ve istisnasız her gece onun yatağında aramızda mesafe bırakmadan uyuyorduk.

güzeldi. her şey çok güzel ilerliyordu. aşık taehyung'u gözlemlemek keyifliydi. ne zaman ona baksam o hep bana bakıyor oluyordu. nasıl tarif etmem gerektiğinden emin değildim çünkü bu taehyung ilk defa karşıma çıkıyordu ama bakışlarından bana söylediği her şeyde samimi olduğunu hissediyordum.

ve yanında davranışları da vardı. gerçekten üstüme titriyordu. dün sabah saçlarımı düzleştirirken elimi yakmıştım. çok önemli bir mesele değildi bana göre ama taehyung için aciliyet gerektiriyordu. önce elimi soğuk suya tutmuş ardından hemen krem sürmüştü. saçlarımın düzleştiremediğim kısmını ise büyük bir özenle kendisi düzleştirmişti.

şimdi onun çıplak göğsünde yatıyordum. taehyung her zaman üstsüz uyuyan biri değildi. yanında ben varsam genellikle çıplak uyuyordu,tenimin tenine değmesini seviyordu. üç gecedir de akşam giydiği tişörtler uyurken hep parkede oluyordu,bu gece olduğu gibi. açık saçlarım her yerine dağılmıştı,bu hissi seviyordu. o mışıl mışıl uyurken ben iyi hissetmiyordum. iyi hissetmek için de geçtiğimiz günlerde yaşanan tatlı anıları düşünmeye çalışıyordum ama işe yaramıyordu. içimde hissettiğim o his gittikçe büyüyor bir kara delik gibi olumlu tüm düşüncelerimi içine çekiyordu.

kalkıp hava almak istiyordum. temiz hava iyi gelebilirdi,düşüncelerimi rüzgar yaprakları savurduğu gibi savurabilirdi ama kalkamazdım. taehyung'un bana sıkı sıkı sarılmasının dışında yanından kalkınca hemen uyanıyordu. belki de gideceğimden korkuyordu. uyandığında ve yüzüme baktığında kötü hissettiğimi anlayacaktı. o saklamaya çalışsa da yeterince kötüydü zaten. bir de ben aklını kurcalayamazdım.

içimi sıkan tüm o düşünceleri geride bırakmak adına taehyung'a daha çok yaklaştım. ona daha sıkı sarıldım. hissetmiş gibi o da kollarını sıkılaştırdı. bana iyi geliyordu,beni seviyordu. günün sonunda önemli olan ve odaklanmam gereken buydu. başka hiçbir şey değil.

chaeyoung-jennie

jennie
kahve içelim mi
hiç keyfim yok
dışarı çıkmak istiyorum

chaeyoung
taehyung bir şey mi yaptı

jennie
hayır
onunla alakası yok
yani var
ama yaptığı bir şeyden dolayı değil
şu son olanlara canım çok sıkılıyor

chaeyoung
ben birlikte kalmak ikinize iyi gelir sanıyodum
öyle olmadı mı

jennie
oldu aslında
çok güzel
birlikte yaşıyormuşuz gibi hissediyorum
sanki sevgiliymişiz gibi

chaeyoung
hala ona inanman için çabalıyor mu

jennie
evet
biliyor musun hiç sevişmedik

chaeyoung
üzüntüden kalkmıyor mu yoksa
jin oppa hep senin yüzünden

jennie
salaksınㅋㅋ
öyle değil
ben ona birkaç kez
beni kaybetmek istemiyorsun
çünkü o zaman seks arkadaşını da kaybedeceksin dedim ya

starlight and sunburnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin