6

8.8K 134 24
                                    

Emrenin odasına girdik. Yatağa oturdum.
"Al bakalım." Elinde ki yarım bira dolu bardağı uzattı.
"İçmiyorum sağol." Bu sefer yanıma oturup sigara uzattı. Bir dal alıp dudaklarımın arasına götürdüm. Çakmağını alıp önce benim sigaramı sonra kendi sigarasını yaktı.
"Neden sana sinirlendi?"
"Dün gece odana girdiğimi görmüş.  Sadece bana değil Zehraya da sinirli. Ona da yalan söyledim gerçi."
"Emre neler oluyor en başından anlatır mısın?"
"Dün gece sadece odana gelip konuşmak istedim. Birlikte olmak gibi bir amacım yoktu. Zehra açtı kapıyı. Içeriye girdim. Seni öyle görünce sana karşı olan isteğim arttı birden. Zehraya bu gece benim odamda uyumasını seninle önemli bir şey konuşmam gerektiğini söyledim."
"Gerizekalı eee"
"Sonra işte Poyraz görmüş. Sana zorla bir şeyler yaptığımı düşünmüş. Geldi az önce. Kavga ettik. Sonra bende bu suçlamadan kurtulmak için sevgili olduğumuzu söyledim."
"Söyleyecek yalan mı bulamadın aptal!"
Hırsla ayağa kalklıp elimdeki sigarayı söndürüp çöpe attım. Emre sakince sigarasını bırakıp ayağa kalktı. Ellerimi tuttu. Kulağıma yaklaştı.
"Sakin ol. Sizi barıştırmak kolay. Kolaysa sen beni yatıştır."
"Ne?"
Ellerini belime doladı.
"Salağa yatma."
Ellerimi boynuna doladım.
"Yok olmaz. Çünkü gidip hazırlanmam lazım. Artık dönünce bakarız."
"Hımm öyle mi? Bi öpücükver bakayım o zaman."
Dudaklarına ufak bir öpücük bırakıp çekildim. Bir şey demesine izin vermeden kendi odama gittim. Zehra gelmiş,hazırlanıyordu.
"Ahu, noluyor? Bak kızım sen Emreyle sevgili falan olmazsın ya biliyorum. Ya sen değil misin her gün Kaan diye ağlayan Allah aşkına anlat."
"Ya Zehra yok işte bir şey. Kaan yok ayrıca bitti o mesele. Ben Emreyi seviyorum."
"Yalan söylediğin gözlerinden belli de neyse bakalım." Bende yavaş yavaş hazırlandım. Sabah yola çıkacaktık. Fakat önce duş alıp rahatlamak istiyordum. Ayrıca Poyrazla konuşmak istiyordum. Banyoya girip soyunurken telefonuma gelen bildirimle heyecanla telefonumi elime aldım. Poyraz değildi... Emreydi.

Emre:Pisttt
Emre:Bak biii
Emre:Aciiiil

Ahu:Ne var

Emre:Bi foto??

Ahu: Yok
Ahu: isim var

Emre: Ne isin var bu saatte

Ahu:Dus aliyom

Emre:Dusta mi yaziyon bana

Ahu:yeni giriyom yani

Emre:E hazir ciplaksin iste at bi fotograf yolumuza bakalim güzelliğim
                                                               Görüldü 23.09

Ahu: Günaydınnnnnnnnn
Ahu:Rahat uyudun mu bari

Emre: Evet

Ahu: Hımm bakim ne kadar rahat uyudunn

Emre:Yorma Ahu

Ahu:Ne??
                                                                 Görüldü 05.17

Şaka gibi bu herif! Neden şimdi soğuk yapıyordu? Ayrıca biraz sonra yola çıkacaktık. Uyuyor muydu?  Eymen hocanın odasına gittim. Kapıyı tıkladım.
"Ahu bir sorun mu var n'oldu?"
"Yok hocam ben şey diyecektim..eee.." Uzun esler verince hoca tamamen dışarıya çıktı.
"Gel anlat bakalım."
"Hocam biraz sonra gideceğiz ama Emre uyuyor galiba. Bi bakar mısınız?"
"Tamam bakalım gel sende." Birlikte Emrenin kaldığı odaya gittik. Eymen bir kac kez kapıyı tıkladı. Sonunda Emre kapıyı açtı. Sadece bir şortla...
"Emre oğlum sen niye  hazır değilsin hâlâ çık hadi." Ben onun morluklarla kaplı vücuduna bakarken onlar konuşuyordu. Fakat bunlar cinsellik sırasında olan morluklar falan değildi. Dövülmüş gibiydi. Poyraz bunu dövmüş olamazdı herhalde? Hemen whatsapp grubumuza girdim.

ASKOLARDA ISYAN EDER(POYRAZ HARIÇ)

Ahu: Poyraz
Ahu:Emreyi sen mi dövdün

Poyraz:Ne

Ahu:Dövülmüş bu cocuk

Poyraz:Ben yapmadım
Poyraz:Ayrıca sizinle muhabbeti kestim.

Ahu:Ne

Poyraz:Ekip hazir mısınız yolculuk için?

Yusuf:Hazırız abi

Zehra:Bombayız Poyrazz

Aşkın:Abi yapmayın la niye Ahuyu disliyonuz??

Ahu gruptan ayrıldı.

Yani en mantıklısıydı galiba. Gözlerim dolduğunda kafamı kaldırdım. Emre üzerine tişört giymişti. Eymen Hoca yoktu ve Emre gözlerini dikmiş elinde valiz ile bana bakıyordu. Sırt çantasını takıp bana "yürü"der gibi bir işaret yaptı. Odama gidip eşyalarımı aldım.

Yarım saat sonra hepimiz trendeydik. Yanımda Emre oturuyordu. Kulaklığımı takmış camdan dışarıya bakıyordum. Emre kitap okuyordu. Gözlerimi kapatmiş tam uyuyacakken omzumda hissettiğim baskı ile kafamı çevirdim. Emre omzuma yatmıştı.
"Neden soğuk yaptın sabah?"
"Güzelliğim takılma bunlara canım sıkkındı."
"Emre karnına noldu?"
"Hiç boşver. Hadi biraz sev beni."
"Seviyim mi seni?"
"Evet Ahu. Ne biliyim saçımla oyna. Öp saçlarımı."
"Hocalar kızar olmaz."
"Ya şu ikisini görmüyor musun öpüştüler az önce ve Sema hoca görmezmezlikten geldi."
Daha fazla zorlamadan ellerimi saçına götürdüm. Yumuşacıktı saçları. Kafasını omzumdan göğüsüme indirdi. Gözlerimi kapatıp kulaklığımın birini ona taktım. Tüm yol boyunca aynı şarkıları dinledik. Bazen saçlarında olan elimi alıp öpüyordu. Elimi saçlarından ensesine indirip tırnaklarımı sürttüğüm de kafasını göğüsüme daha çok bastırıyordu.

⭐⭐⭐
Bu yazdıklarımı  eski bir arkadaşım kendi kafasında kurup bana anlatıyordu. Bana da bir gün "tamamen biterse aramızdaki ilişki bunları yaz" demişti.
Buralarda okuyor olduğunu biliyorum. Sana saygım sonsuz. Kendine dikkat et. Mutluluklar sevgilim:))

Tahmin Et | Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin