Günlük 4

6.3K 89 1
                                    

Çok şey olmuş o gece. Ben hatırlamıyorum çünkü içtiğim çaya ilaç atılmış. Yunus yapmış. Yunus bana karşı ilgisi olan biri. Emreyle flört ettiğimizi görüp kıskanmış. Emreyle bir kaç kez laf dalaşına girmişler hatta. Emre dediğine göre çok sakin kalmış. Ama Yunus öyle değilmiş. Şimdi bundan sonrasını Emre yazacak çünkü ben yazsam araya çok laf yazarım anlaşılmaz. Emreciğim top sende.

Merhaba falan mı diyim be manyak? Her neyse anlatıyım. Az önce bu delinin dediği gibi Yunus kıskanmış bu çirkin şeyi. Benimle kavga etti. Bende ona Ahunun benim olduğunu söyledim. Daha çok sinirlendi. Sizin ananızı sikeceğim diyerek uzaklaştı en son. Sonra biz lobiye gittik. Yunusun şüpheli davranışları vardı. Ahu çayını getirdikten sonra bağcıklarını bağlamak için eğildi elindeki çayı da yanında ki Yunusa verdi. O sıra arkada bir gürültü koptu. Dikkatim dağıldı ve ne yaptığını görmedim. Ama baktığımda Ahunun çayını karıştırıyordu. Ahunun çayı şekersiz içtiğini bildiğim için aklıma hemen ilaç geldi.Bir yerde Zehrayı yakalayıp olanları söyledim. O gece Ahunun yanında kalmamın mantıklı olduğunu kabul etti. Bir kaç saat sonra ortalıkta kimse kalmayınca bende bunun odasına gittim. Uyuyor muydu baygın mı belli değildi. Gözleri kapalıydı konuşurken zorlanıyordu ama hareketleri ve lafları tamamen ayık gibi gösteriyordu onu. Ne olduğunu anlamadım. Sevişmeye başladık. Tek anladığım asla doyulmayacak bir vücudu olduğu..

Kurban olduğum fuck buddy'im neler yazmış. Ya işte sonra biz sevişmişiz. Bir de demiş ki Emre "Ahu benim." Ben mal mıyımbe gerizekalı. Neyse şimdi bunu burada bırakmak istiyorum. Çünkü Yunusa çok sinirlendim. Onu dövebilirim. Ama acaba arkada kopan gürültü neydi? O gürültüyü hatırlıyorum. Yunus bilerekmi yapmıştı? Olabilir.

Ya bu şerefsiz sana taciz edecekti hâlâ gürültü diyon kızım.

Emree sakin ol. Ama haklısın bu konuda susamam.  Neyse şimdilik dursun. Önce şu üç günümüzü değerlendirelim:)

Tahmin Et | Texting +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin