Bu 2 sezon 1 bölüm devamı yani 2 sezon 2 bölüm değil canlar iyi okumalar
Ecem'den
Sabah alarmın sesiyle kakmıştım kolum kanıyordu dikişim atmıştı hemen yatağı temizlemesi için esma çağırdı gelip değiştiriyordu.
Bende hemen bir banyo girdim rahatlamak için doktoru aradım e gelip koluma dikiş atıyordu ben bir acı bile hisetmiyordum.
Hemen üzerimi değiştirip doğal güçlü bir makyaj yaptım ve delileri hemen aldım ve çantama koyup aşağıya indim.
Aşağıya inince masanın hazır olduğunu gördüm hemen oturdum bişeyler atıştırmak için ve bugün plan devreye sokmak için eren aradım anlatım ve kapatım telefonu.
Hemen çantamı aldım şöför açtığı kapıyla içeriye girdim ve tüm yol boyu yolu izLedim geldiğimizi anlayınca arabadan indim ve içeriye girdim.
Bi baktım herkez burdaydı ama tolga bey burda değildi bem hemen sınıfa gittim ve sırama oturdum.
Aradan bir kaç dk sonra tolga cemileydi kolundan tutup getiriyordu bem hiç onları umursamadan önüme döndüm.
Bi baktım tolga beni yerimden kaldırıyordu ama ben ayağa kalkmadım hiç takmadım.
Cemile "Tolga senin yanında oturayım lütfen yardıma ihtiyacım olur belki"
Tolga "ece ordan kalkarmısın cemile otursun yardıma ihtiyacı var o yüzden"
"Ay bide kalk cemile oturacak diyor ya çıldıracam nezaman bukadar yakın oldular""Kalkmıyorum burası benim yerim istiyorsa başka masaya otursun ona knk yardim eder Asiye ve aybike bakarak.
Cemile "senin tapulu malınki orası Allahala"
Bir gülme geldi ama dayanamadım ve güldüm cemile bana delimi ne bu kız bakışı atıyordu"
"Bak kızım evet burası tapulu malım bu okulda benim istediğim yerde otururum istediğime otururum okadar"Diyip yerime oturdum ve önüme döndü bi baktım tolga ve cemile başka masaya oturuyordu.
Gözünde bir damla yaş aktı ve hemen sildim kimse görmeden yanıma oturan kişiye baktım ve yanımda doruk vardı.
"Doruk hiç uğraşamam lütfen gidermişin"
Doruk "bak ben sana inanıyorum sen intikamını gizli ama delil bırakmadan alırsın ve bazende herkezin önünde hakını bildirirsin biz sana küçüken okadar kızıl şeytan diyorduk unutunmu senin kafa zehir zeğir"Bunu söylerken kafamı tutup saçlarımı karıştırıyordu beraber gülünce tolganın bize baktığını gördüm küçük bir bakıştan sonra önüme döndüm.
Sonra içeriye Hoça girdi doruk yerine geçti ve benim yanıma leyla oturdu.
Ben bu kızı çok sevdim ya ikimizinde kızıl olmasındaki anlıyamadım ama sanki bu kızla iyi anlaşacaktık.
Leyla "iyimisin"
"İyiyim sorun yok"
Leyla "bak abimde anlayacak hata yaptığını ben seni kısa zamanda tanışamda senin öyle bişey yapmayacağını biliyorum yapsan bile bence çok iyi yaptın bende o kızı hiç sevmiyorum"
Birlikte gülüyorduk bu kızı sevdim aynı kafadaydık."Keşke yapan ben olsaydım ama ben yapmadım"
Hemen kafası koluma gelince sordu o anda zil çaldı.Leyla "koluna noldu senin kesilmiş" bunu söyleyince tolga arkasını direk dönüp bana baktı.
Cemile "nolacak kendini acındırmakniçin kendini kesmiştir beni suçlamak içindir"
Bunu söyleyince ben çok sinirlenmişti kendimi zor tutuyordum hemen tolga konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Şanş :kardeşlerim
FanficEcem: İsmin kısaltması ece Bu bir piskopatın aşkını anlatıyor Bakalım bu piskopatımız aşık olunca aşkı için değişecekmi yıksa gerçekleri duyduğunda yada sevdiğini kaybedince napacak Bu hikâye ecem ve tolga'nın maceralı aksiyonlu kaos aşk hikayesi...