1

296 31 15
                                    

Sevgili günlük,

Bugün yeni lisedemdeki ilk günümdü ve her şey beni çok korkuturken beklenmedik bir şey oldu. Bir çocukla tanıştım. Yeni sınıfımda herkesten bağımsız otururken o yanıma oturdu ve bana selam verdi. Sanırım çok korkmuş görünüyordum belki de zavallı gibi. Her neyse bu önemli değil. O yanıma gelip elimi sıktı ve bana ismini söyledi. Oldukça yakışıklı ve sevimli biriydi. İsminin Taehyung olduğunu ve bana okulu gezdirebileceğini söyledi. Tereddüt etmeden kabul ettim. O çok güzel bir çocuk. Tanımadığım halde ona o an güven duymuştum bile.

O esmer teni ve güzel gözleri bütün gün aklımdan çıkmadı. Derste bile sürekli onu izleyip durdum. Kalbime ne oldu hiç bir fikrim yok. Tek bildiğim çok çok hızlı attığı. Umarım benimle arkadaş olmayı kabul eder. Bu kadar yalnız bir lise hayatı geçirmişken en azından son senemde mutlu olmayı ve bir arkadaş edinmeyi çok istiyorum. Onu bunaltmamak için elimden geleni yapmalıyım. Onunla çok konuşmayacak ve ona karşı çok kibar olacağım.

Artık sana bir arkadaşımı, onun sorunlarını, arkadaşlık sorunlarımızı, kavgalarımızı, güldüğümüz şeyleri ve daha nicesini anlatabileceğim biri olacak. Yeni sırlarımız olacak. İnanabiliyor musun? BENİM ARKADAŞIM OLACAK.

Sakin olmalıyım. Yarın her şey çok güzel olacak. Ona selam vereceğim. Umarım bugün benden sıkılmamıştır ve yarın yanıma gelir. Belki o da benim gibi dışlanmış biridir ya da arkadaşlarını sevmiyordur. Onu dinlemeyi, onun hayatını öğrenmeyi öyle çok istiyorum ki sevgili günlüğüm ne kadar anlatsam da anlamazsın.

Sen benim tek dostumdun artık yeni bir dostum olacak. Sana onu anlatayım hadi.

Çok güzel dalgalı saçları var. Bizimkine benzemeyen gözleri var. Bence babası ya da annesi koreli değil. Elleri de çok güzel ve çok büyük. Üstelik tombik tombik yanakları var. İlk gördüğümde korkmuştum ama çok nazik biriydi. Bilmiyorum dış görünüşü korkunç gelmişti. Neyse ki şuan öyle düşünmüyorum.

Bir kaç arkadaşı vardı. Onlar da iyi insanlar gibi duruyorlardı. Hem belki onlarla da arkadaş olurum değil mi? Çok çok heyecanlıyım. Umarım her şey hayal ettiğimiz gibi olur günlük.

Bugün Taehyung ile okulu gezdik. Herkes bana baktı. Endişe verici olsa bile sonra Taehyung bana sorun olmadığını okula yeni gelen kişilerin fazla olmamasından bana baktıklarını söyledi ve ben de rahatladım. Okul çok büyüktü ve güzeldi. İki tane kantini vardı üstelik bir sürü aktivite odası vardı. Müzik odası o kadar güzeldi ki günlük. Orada gitar çalmayı çok isterdim.

Tuvaletler çok temiz ve güzeldi. Sınıflar bile tertemizdi hatta sıra düzeni çok güzeldi. Duvarlara resimler yapılmıştı. Bir sürü rengarenk duvar vardı çok hoşuma gitti. Bence bu okulda her şey çok güzel olacak günlük. Yepyeni bir yer burası. Hayallerimden bile güzel bir yer. Mutlu olacağıma inancım sonsuz. Sen de inan lütfen. Annem her şeyin düzeleceğini söylerken yanılmamış. Şimdiden her şey güzelleşti bile.

Annemi çok seviyorum iyi ki Daegu'ya taşınmışız günlüğüm. Başta ona tepkiliydim ama sanırım burayı çok çok seveceğim. Sen de sev olur mu?

Seveceğine inancım sonsuz. Seni seviyorum sevgili günlüğüm. Yarın görüşürüz.

------

Merhabalar.

Bu böyle başlangıç bölümü gibi bir şey oldu. Bir süre olayları günlük üzerinden aktarmayı planlıyorum. Jungkook üzerinden gitmeyi ve sonradan olayları olduğu sırada aktarmayı planladım. Bu süreçte Taehyung ile iyice yakınlaşmaları gerektiğini düşünüyorum. Yarı text yarı düz yazı gibi bir şey düşündüm.

İnstagramda gördüğüm bir fikir olduğu için jimin_xece sayfasına teşekkür ederim. Umarım okuyanlar beğenir. Sizleri seviyorum. Yeni bölümü heyecanla bekleyin.😚💖🥺🌸🙆

My Dear Diary/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin