Sevgili günlük,
BUGÜN ÇOK GÜZELDİ. ÇOK MUTLU HİSSEDİYORUM. HAYATIMDA İLK KEZ BU KADAR MUTLUYUM. BANA DOĞUM GÜNÜ SÜRPRİZİ YAPILDI. HAYATIMDA İLK KEZ DOĞUM GÜNÜMÜ ANNEMDEN BAŞKA BİRİLERİ KUTLADI.
Günlük ben hayatımda ilk kez evde hissettim. İlk kez güzel hissettim. İlk kez gerçekten mutlu hissettim. İlk kez mutluluktan kalp ağrıması nedir fark ettim. İlk kez sevdim. İlk kez gerçekten sevildim. İlk kez hissettim. İlk kez yaşadım. Ben ilk kez ben oldum.
Kalbim çok mutlu oldu. Kalbim çok hızlı attı. Çok hisli attı. Benim kalbim ilk kez acıdan değil mutluluktan sızladı. Ağladım biliyor musun? O kadar mutlu oldum ki ilk kez mutluluktan ağladım. Ben öyle çok hissettim ki bugün hislerimde boğuldum. Hislerim bir his canavarı oldu büyüdü ve beni yuttu. Hayatımda ilk kez nefes aldım ve hayatımda ilk kez boğuldum.
Ben insan gibi hissettim. Beni ucube olmaya o kadar alıştırmışlardı ki ben insan olmayı unutmuştum. İnsan nasıl olunur unutmuştum. Ben bugün ilk kez insan oldum. İnsan gibi hissettim. Ben ucube değilmişim. Günlük ben ucube değilmişim. Ben insanmışım. Ben güzelmişim. Ben sevimliymişim. Neşeliymişim. Ben insanmışım. Ben yaşıyormuşum.
O kadar kırıldım ki beni böyle alıştıranlara. O kadar kırgınım ki bana kendimi unutturanlara. O kadar minnettarım ki beni alışkanlıklarımdan kurtaranlara. Ve bir o kadar da minnet duydum ki kendimi hatırlatanlara.
Neyse, bugün üzülmek yok. Neler yaptılar anlatayım.
Okula gittiğimde kimse yüzüme bile bakmadı. Ben çok üzüldüm başta sonra hoca sınıfa elinde bir pastayla girdi ve bir anda herkes doğum günü şarkısı söylemeye başladı. Sonra ben çok mutlu oldum. Gözlerime engel olamadım ağladılar.
Sonra Jim ve Hobi bana sarıldı. Tete de sarıldı. Çok hızlı attı kalbim. Çok mutlu oldum. Dün bana kötü şeyler söyleyenler bile bugün özür dileyip doğum günümü kutladı hatta hediye verdi. Çok iyi insanlar onlar. Sonra hediyelerimi verdiler. Tete bana öyle güzel bir kolye almış ki görünce kalbim ağzıma geldi.
Kolyenin ucunda küçük bir kelebek vardı. Kolyeyi takarken bana "Kelebekler güzelliklerinin farkına varamazmış yani ne kadar güzel olduklarını göremezler. O yüzden Koo sakın kendini hafife alma. Çünkü sen henüz kanatlarını açamamış bir kelebeksin. Güzel bebek Koo." dedi. KALBİM TOM VE JERRY GİBİ OLDU. DIŞARIDAN GÖRÜNDÜ BÖYLE. O KADAR HIZLI ATTI.
Bugün işte bu kadar güzel geçti. En az Taehyung kadar güzel bir gündü. Ama benim hayatımın en güzel günüydü.
Günlük öyle çok uykum var ki günün kalanını unutmazsam yarın yazarım. Seni ve arkadaşlarımı seviyorum. Daegu'yu da seviyorum. Her şey çok güzel.
Görüşürüz canım günlük.
---------
Merhaba bebek perilerim.
Jeongguk bu bölümü yazarken nedensizce çok mutsuz hissediyorum. Bu biraz bölüme de yansımış oldu. Güzel oldu mu olmadı mı bilmiyorum. Yani şuan çok ağlamak istiyorum zaten. Sokakta olmasam hüngür hüngür ağlarım yani o derece.
Neyse bunun bir önemi yok. Sonuç olarak yb geldi. Gerisi pek önemli değil. Neyse umarım bu fici ve beni çok seversiniz. Çünkü ben sizi çok seviyorum.
Şimdilik görüşmek üzere.🌸💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dear Diary/Taekook
Fanfiction"Sevgili günlük Taehyung bugün beni hiç öpmedi." Yan shipler: Yoonmin Not: Bu fic artı on sekiz içerik barındırmaktadır. Hassas olanların okumaması rica olunur.