początek (1)

48 7 9
                                    


Siedmioletnia dziewczynka o imieniu Mia jak co dzień bawiła się wspólnie z swoim rodzeństwem, 2 starszymi braćmi o imieniu Iwo i Anton, oraz raz młodszą siostrą o imieniu Milena. Dziewczynka postanowiła oddzielić się od rodzeństwa i pójść na spacer do lasu, od zawsze wolała samotnie spędzać czas wsłuchując się w odgłosy leśnych zwierząt, nagle Mia usłyszała głośny płacz swojej młodszej siostry Mileny, dziewczynka od razu do niej podbiegła. Okazało się że jej młodsza siostra poszła za nią w głąb lasu nie świadoma tego co ją spotka. Gdy młoda Mia podbiegła sprawdzić co się dzieje spotkała dziewczynkę leżącą w plamie krwi z rozbitą o kamień głową, dziewczynka chciała biec po pomoc lecz gdy podniosła głowę stali przed nią jej surowi rodzice. 

-DZIECKO COŚ TY NAROBIŁA? - wykrzyczała w twarz rozpłakanej dziewczynki matka

-ZAWRZE WIEDZIAŁEM ŻE WYROŚNIE Z NIEJ OKROPNY BACHOR- wykrzyczał do córki ojciec

-Mamo! Tato to nie tak ja to wszystko wytłumaczę! - dziewczynka próbowała przekrzyczeć płacz braci oraz krzyki rodziców jednak nikt nie zwrócił na nią uwagi.

-WYNOŚ SIĘ Z NASZEGO DOMU! krzyknął czerwony z wściekłości ojciec.

Dziewczynka z łzami w oczach wstała z nad bladego, martwego ciała siostry i pobiegła w głąb lasu, nikt oprócz niej nie znał tego lasu tak dobrze jak Mia. Dziewczynka zawsze się w nim bawiła. Lecz nagle zauważyła coś, czego nigdy wcześniej nie widziała...

-----

222 słowa, pierwsza książka mam nadzieje że komuś się spodoba, ten rozdział jest bardziej wprowadzający co się wydarzyło. Chętnie przyjmę rady oraz krytykę

Mia, córka lasuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz