Seven

654 123 95
                                    

ʚɞ

"Hayır hyung doğum günümü kutlamak için dışarı çıkmak istemiyorum"

Jeongguk telefonda konuşurken Jimin de portakak suyu içtiği bardağın kenarında oturuyordu.Yani bugün insanının doğum günü müydü?

Jimin,doğum günlerinin ne demek olduğunu iyi biliyordu.Eğer şansılarla periler,insanların mumu söndürmeden önceki dileklerini duyabilirdi.Ve gitmeden önce Jeongguk'un dileğini duymak istiyordu.Telefonu kapattıktan sonra yanına gelen insanına kendisini masaya koymasını anlatmak için ellerini açıp kapatmıştı.

"Söylemek istediğin bir şey mi var Minnie?"

"Evet"

"Pekala yaz bakalım"

Küçük olan kendisi gibi küçük olan kalemiyle birkaç cümle yazmıştı.İnsanının cevaplarını tahmin edebildiği için fazladan birkaç cümle bile karalamıştı.

"Bugün senin doğum günün mü Jeongguk?"

"Evet Jiminie"

"Bir şeyler yapabilir miyiz?"

"Benim için bir şeyler mi yapmak istiyorsun?"

Jimin,parlak bir gülümsemeyle hızla başını sallayıp onaylamıştı onu.Bu,Jeongguk'u da gülümsetmişti.Hyungları da az önce onun için bir eğlence düzenlemişti.Ama minnie nin yanında geçireği günleri sayılı olduğu için gitmek yerine onunla kalmayı tercih etmişti.

"Peki,ne istiyorsun bakalım"

"Lezzetli bir pasta ve güzel çiçekler"

"Tamamdır,hadi gidip alalım o halde"

Jeongguk tabi ki perisinin isteğini kırmayacaktı.Doğum gününü kutlamak istemiyordu ama perisi bunu anlatırken çok heyecanlı ve mutlu görünüyordu.Bu yüzden ona uymaya karar verdi.Bisikletinin önündeki sepetine Jimin için sevimli bir yer yaptıktan sonra evden çıkmışlardı.

Önce bir fırına sonra da çiçekçiye..Her şeyi tıpkı Jimin'in isteğine göre yapacaklardı.Malzemelerin hepsini topladıktan sonra eve döneceklerdi ki Jeongguk evdeki birkaç eksiği 7/24 açık olan marketlerden birine uğrayıp almak istemişti.Jimin'i kimse görmesin diye içeriye sokmamaya karar vermişti.Zaten hızlıca 2 parça alıp çıkacaktı.Bu yüzden minik periyi bisikletin sepetinde iyice tembihleyip içeri girmişti.Ancak insanın içeri girmesini bekleyen biri vardı...

"Vay vay vay... demek bir insanla iletişim kurdun küçük peri?"

"Kötü kedi Yoonie! "

"Ah evet sana iyi bir ders veren Yoonie desen iyi olur"

"Çek şu patilerini insanımdan hiçbir şey alamayacaksın"

"Kafayı mı yedin? O senin insanın falan değil.Ayrıca sen de mandalinaları ondan çalmıştın"

"Ona geri ödeyecektim!"

Tiny  F A İ R Y ɞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin