4.Bölüm.Kralla ilişkimiz

41 1 0
                                    

+Elis          -Kral

-Ona niye söylemiyorsun?

+Birlikte olmadığımızı?Söylersek daha kötü olucak biliyorsun hatta gece senin burda olmadığını gören bir hizmetçi olsa kesinlikle sıkıntı başlar.

-Anneme yalan söylemekden nefret ediyorum bu sende biliyorsun.

+Gören hiç yalan söylemedin sanar.Hem seninle aramız bozulsun istemiyorum.

-Biliyorum.(Karşımda dayandı alnıma elini uzatdı noluyor lan alnımdan düz bir çizgi çizdi bana göstererek)

-Şuna baksana hala ufacıksın.Minnak senin niye boyun uzamıyor.

Göz devirdim.İşte bu yüzden aynı odada kalmak nefret ediyorum  hep dalga geçiyor.

İlişkimiz yakın arkadaş ilişkisine dönüşmüşdü ilk geceden.Ben bana zorla sahip olucak diye endişelinerken nasıl olduysa böyle olmuşduk.Bu kesinlikle iyiydi ama beni her gördüğünde dalga geçiyordu.En çokda boyumla. Bunu yaşayanlar bilir.

+Konumuz bu mu?(Arkasını dönüp giderken tekmeyi basdım)

-Boyunda büyük işler yapıyorsun.Ee anlat bakalım o kız kim? Yoksa gizlice manitamı yaptın yoksa aldatılıyomuyum?

+Sen pisliksin.Hikayemi sana anlatmamalıydım.(Yanıma gelib elile başıma sarıldı yine dalga geçiyor boyumun kısa olduğunu hep böyle gösterirdi) Senden gerçekten nefret ediyorum biliyorsun dimi?

-Evet biliyorum.Ama napa bilirimki dalga geçmesem yaşayamam.

+Komutanla işler ne alemde?

Kızardı ahahaha onla dalga geçmeyide ben seviyordum.

-Hala söyleyemem.Galiba benim gibilerden nefret ediyor.(Esnedi bu kafamı karıştırmak için yaptığı bir hamleydi)Hadi uyuyalım.Ama birlikte yatarsak ben yorganı başıma çekerim.Boğulursun havasızlıktan.

+Haha Oli çok komik!(Evet eşine takma isimle seslenen tek leydiydim ama dışarıda kendi ismini kullanıyorum çünki eğer ona öyle seslenirsem pek evlilik ilişkimiz olduğu söylenemezdi.)

-Dalga geçmiyorum yatalım yorgunum.
Üzerini değişmek için başka odaya geçti benimde değiştiğimden emin oldukdan sonra odadan çıktı.

Uyumak için gözlerimi tam kapatacakken konuşmaya başladı.

-Esirlerin içinde bir erkekde vardı.Bize bir yararı dokunur diye getirmişler.Ama onunda erkeklerden hoşlandığını öyrenmişler.

Sessizleşdi.

+Mal niye durursunki devam etsene sonra?

-Aaa ayıp Elis ben senden büyüğüm.

+Ya devam et sonra noldu?

-Komutana bunu söylediler.Merak etmiş.Kolunu bacağını bir masaya bağlamışlardı.Üzerini de soyundurup.İçeri girdiğimde komutan onunla şey yapıyolardı...

+Ne?!Ne yapıyolardı açıkca söylesene?

-Yaşın yetmez dicemde sende yaptın.

+Eğer ölmek istemiyorsan devam et.

-Ben napıyorsun diye söylediğimde o bana onun erkeklerden hoşlandığını söyledi bu yüzden istediği şeyi veriyomuş.Tokat atarak yalvarıyodu tam da ona acıyacakdım onun Fransız olduğunu söylediler.Bu yüzden çok takılmadım.Ama komutan yaparken işte senin gibilere bu yapılmalı dedi ve ölünceye kadar yapıcağı belliydi.

+Ee sonra noldu?

-O bir Fransız dedim yaşamasına izin verirmiyim ?

İzin ver GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin