-Daha önce böyle şey yaptınmı bilmiyorum ama eminim biliyosundur ki kraliçenin özel hizmetçisi olmak oldukca zorlu bişeydir umarım anlaşırız hizmetçi değişmekden ve emrime karşı gelinmesinden nefret ederim.
Bu nasıl iğrenç durum böyle ona hizmet etmek elime fırsat geçse ona da eşine de bunun bedelini ödeticem.
Beni bir hizmetçiye emanet etdi gün içinde onun hakkındakı çoğu bilgiyi vermişdi. Günün sonunda hizmetçi ve leydi oyununa başlanıyodu.
Sabah erken kalkmak benim için sorun değildi ama onu da uyandırmam lazımdı. Kapıyı tıklatarak içeri girmeye izin istedim bi kaç kez çağırdım ama ses gelmeyince içeri girdim.
Koskoca yatakda uyuyan prenses gibi yatıyo desem uyuyan prensese haksızlık çünki bu kadın ayı gibi uyuyo ay bide bunun yatağını toplucam neden böyle yatarsınki bence diğer hizmetçi bu yüzden öldü bu yatağı toplamak çok zordur.
-Leydi,leydi,leydi uyanma vakti.(lan gerçekten ayı galiba hatta kış uykusunda)
-Leydi(sesimi biraz daha kaldırdım) leydi leydi uyanmanız lazım. Leydi Elis uyanma vakti(bu sefer bağırdım kaç kere çağırmam lazımdı. Şükürki uyandı. Ben bu kadına ayı demekten vazgeçmicem normalde aşırı güzel görünen bu kızın şu halini kaç kişi görmüşdür acaba?)
-Günaydın. Ne güzel uyumuşum valla (o sırada etrafa baktım kral yoktu ama nerdeydi aralarında sorun olduğu söylentisi vardı onlar 1 yatağı paylaşmıyolarmıydı ?sormak istedim ama ne haddime )
-Günaydın Leydim.Yemek hazır üzerinizi değişin o sırada bende yatağı topluyim.(sözümü dinledi ve el üzünü yıkamaya gitdi o sırada yatağı toplamaya büyük uğraşlar vermem sonucu yatak toplamayı başardım arkamda durup anca bakıyodu ne istiyo ola bilir bakışları kalçamı delcek nerdeyse dur baktığımda gerçekten öyleydi neden kalçama bakıyor)Şey... Bir şeymi isticeksiniz efendim?
-Ah evet seni bekliyorum giyinmeme yardım ediceksin (ne neden yardım edicem ben sana ha neden git kendin giysene keşke içimden bu söylediklerimi yüksekten söyle bilsem)
-Haa.. Doğru kıyafetlerinizi getiriyim ben(kiyafeti getirdiğim anda olduğu yerde soyundu delimi ne neden biranda odanın ortasında soyunur insan iyiki erkek falan değilim yoksa benkiyle baya sorun yaşardım kafamı çevirdiğimde güldü neden gülüyosun orospu?Ha nede..)
-Ahaha sakin ol canım neden utanıyosun.İkimizde kadınız neticede. Değilmi?
-Ne kim utanıyomuş benmi sadece rahatsız olmayın diye şey yapmışdım(bak gene gülüyo hay sikerler böyle işi ben nasıl dayancam bu işgenceye nasıl)
___________________________________________Evet ne ara oldu bilmiyorum ama 1 haftadır burdayım.Leydi hala gıcık olsada sinirimi bozsa da alıştım insanlara tavrı gerçekten harika .Olduğu durumu göstermiyo arkadaşca yaklaşıyor. Ama sırf böyle diye kötü olduğunu unutamam.Yeni alışkanlıklar edinen birini öğrendim umarım benle ilgili alışkanlık yaşamaz.Her sabah odasına gidip uyandırıyorum ama bir kez bile eşiyle aynı yatakda olduğunu görmedim.Bunu ona sormak istiyorum ama haddimi de aşmak istemiyorum.
Sabah kuşların sesiyle uyandım bu ne sabah ne ara bu kadar erken olmuştu.Dün hanımefendi oyun oynamak istediğinden oyun oynamıştık durum bu olunca epeylide yorulmuşum ama bu kadar gün varken niye bu gün geç kalkmak zorundayımki?Bu gün pislik kralın annesi geliyo yani esas kraliçe Maria.Duyduklarıma göre leydi Maria savaşdan,kavgadan nefret edermiş harika bir insan olduğunu düşünüyordum ama bayan Elis için aynı değildi. Son bir kaç gündür Elis'in durumu iyi değil gibiydi dünde oynamak isteme sebebinin kafasını dağıtmak olduğuna eminim ama kanıtlayamam.Sıçtım hemde fena sıçtım o kadar tenbihlenmişdim bir de erken kalkmam lazım diye.Gerçekden fena sıçtım acele üzerimi değiştirdikden sonra leydinin odasına koştum odaya biranda dalıverdim ama içero girdiğimde üzerini değiştiğini gördüm hızlı bir şükilde tolerans yapdım
-Özür dilerim uyanamamışım, çok üzgünüm
-Günaydın.Tamam sorun değil sorun değil erken kalktım zaten sadece yardım et çabuk hazırlanayım.
Leydiyi hazırlamayı bitirdiğim anda at arabasının sesleri geldi.Oh tam zamanında her şey hazırdı en esası Leydi de hazırdı.Odadan çıkdık kraliçeyi karşılamak için merdivenlerin başına geldik leydi sanki gururlu bir şekilde durmaya çalışıyodu ama başaramıyordu.Kraliçe Maria'nın da maşallahı vardı.O boy ,o endam sık-sık görülmez.Şimdilik güzel gidiyordu.
Merdivenleri inerken leydi tam bir asil olduğunu gösteriyodu ki son merdivende ayağı kaydı nerdeyse düşücekken yakaladım.Kraliçe homurdanmaya başladı ne dediği anlaşılmasa da iyi bir şey olduğunu düşünmüyorum hizmetçiler leydiye endişeli gözlerle bakıyolardı. Yanına vardığımızda leydi tolerans yaparak selamladı küçümseyici bakışlar bu bakışları nerde olsa tanırım:
[Farklı alfebeyle yazınca kafa karıştıryor bu yüzden normal yazmak en iyisi ]
-Bir leydi böylemi tolerans yapar?Ailen sana böylemi öğretdi?Doğru yap şunu yürürken duruşunu daha da dikleştir!Ve ne bu aceleyle hazırlanmış gibisin yoksa hala erken kalkmıyomusun?Sen oğlumun eşisin mükemmel olmalısın!Senin doğanda bu olmalı!
-Özür dilerim anneciğim.Dediklerinizi dikkate alıcağımı bilmenizi isterim(hafif gülümsemeye çalıştı bana tolarans yapmam için işaret verdi
-Kim sana gülümse dedi bu kadar çok gülme sen kadınsın ciddi ol!
Etrafı gezmeye başladı ara-sıra sorular soruyodu leydini etkilemeyi başarmışdım inanmıyorum.Leydi üzgündü ilk kez böyle olduğunu gördüm insan 1haftada hiçmi üzülmez ve beklenen soruyu sordu
-Oğlum nerde?Annesinin geldiğinden haberi yokmu yoksa?
Kral aniden ortaya çıktı:
-Öyle şeymi olur leydim?(Gelip annesine sarıldı .Leydiye baktığımda birazda olsa rahatlamışdı.Onun adına mutlu oldum nerdeyse)
Leydi:
-Anneciğim oğlunuz şu sıralar biraz meşgüld..
Maria:
-Erkeğin varken konuşmak sana düşmez!Sana bunu öğretemedimmi?
Kafasını salıp durdu.Yumruğumu sıkdım her an dala bilirim bu kadına kesin.Leydi sanki içimi okudu endişeli gözlerle bakıyodu yapma der gibi-Ee oğlum nasılmış (yavaş-yavaş uzaklaşmaya başladılar kadın leydiye sen gelme bakışı atdı kısa süreliğine de olsa kurtulmuşduk kadından)
Yavaş-yavaş merdivenleri kalkdı her hangi bir odaya kendini atdı yere çöküyodu nerdeyse zor yakaladım-Leydi iyimisiniz?
-İyiyim bir şeyim yok.Sadece yoruldum biraz çok yürüdükde... (derin bir sessizlik oluşdu hiç bitmeyecek sandım) teşekkür ederim (anlamadım ne diye teşekkür ediyoki şimdi elbette anlamadım bakışını atmayı ihmal etmedim)yanımda durduğun için ve saldırmadığın için..
-Hee sorun değil yanınızda durmakla bile yardım ede bildiysem ne mutlu bana (küçük gülümsemeyi ihmal etmedim çünki bu durumda küçücük gülümseme bile her şey)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İzin ver GxG
Ficção Adolescente-Her şeyi kaybetmek nasıl bir duygudur bilir misin? Ben Yusia Napal.Ve bu benim hikayem... Not:Bu bir Gl! İlk hikayem olduğu için bende heyecanlıyım...Umarım iyi anlaşırız.Hatalarımı söylerseniz memnun olurum.İyi okumalar...