5.Bölüm.Ben kimim?

23 2 0
                                    

Merhaba ben Elis Dan Marsi.Çoğu kişi sadece ilk ismimi kullanır.Oldukca büyük bir krallıkta doğdum nerdeyse çoğu şeye sahibim annemi 5 yaşımda kaybetdim.Gerçi bir şey değişmiyo var olduğunda bile kendisini çok görmezdim.

Babam da annem de bir-birlerine çok yakışıyolar ya annem babamı general ile babamda anneme bilmem hangi kadınla aldatıyo resmen bir-biri bulmuşlar.

Annemin ölmesinin sebebi hep neydi diye düşünürdüm büyüdüğümde öğrendiğime göre generalda hamile kalmış tabi general ilişkilerinin ortaya çıkmasından korktuğundan annemi öldürmüş gerçi bu bir söylenti ama her söylentininde haklılık payı vardır değilmi?Tabi babam dururmu annem daha yeni ölmesine rağmen mağdur ayağına yatdı ve bana sözde yeni anne getirdi yani metrisimi hamile bırakdım demiyo da behanesi bu..

Ahaha işte böyle bir ailede mükemmel leydi olarak büyütüldüm.Babamın kızıyım ben diyorum hep bana gurur duyorum gibi söylediğimi sanıyolar altdan-altdan
babam gibi kadınlardan hoşlandığımı söylemek için diyordum.

İlk kez ne zamanmı anladım kadınlardan hoşlandığımı üvey ablam sayesinde o zor anımda yanımda durdu ona aşığım dediğimde "bende seni seviyorum bebeğim"diyodu ama benim bunu yalnış anladığımın farkında değildi.Her elimi tutduğunda hisetdiğim duygu gerçekten harikaydı ama keşke ümid vermeseydin be abla.Üvey kardeşinden hoşlanan küçük prenses gibi büyüdüm prensesler için olan özel okula gitdim harika arkadaşlar edindim..Ya da ben öyle sanıyordum...Her kesin aynı olduğunu sanardım ama onu görene kadar.Kardeşler arasında ilişkinin mümkün olmadığını öğrendiğimde 9 yaşımdaydım 9 yaşıma kadar aşkımı öldürmeye çalıştım sonunda başardığımı fark etdim.

Hayatımın 2ci aşkı bizim sınıfa geldi çok güzeldi.Görünüşüne aşık olmayla başladım karakteriyle devam etdim.

İsmi Sarah O'Neill soy ismini aklımda hiç tutamazdım ismiyle seslenirdim hem en yakın arkadaşım ve yıllarca sıra arkadaşımdı 16 yaşında bana bir şey etiraf ediceğini söyledi ve arka bahçeye çağırdı.Tabiki de gitdim.

-E-Elis...ben...(kalbim hızlıca atmaya başlandı noluyo acaba) kızlardan hoşlanıyorum(oha ben şok ben iptal o da benim gibi kızlardan hoşlanıyodu ama kim sayesinde öğrendi merak etdiğim o kadar şey vardıki..)

-Şey.. ımm ben ne demem lazım bil..

-Sadece nasıl baktığını söyle lütfen

-Ben sorun...etmiyorum(rahatlaşmışdı niyeki?noluyo acaba yıllardır aşık olduğum kişinin benden hoşlanma şansı ola bilirmi?)

-Senden hoşlanıyorum uzun bir süredir eğer redd edersen sorun değil konuşmayı kesmek istersen anlarım ama bunu aramızda saklaya bilirmisin?

Oha beklemiyodum yada beklesemiydim şoka uğradım kıpkırmızı kızardığıma yemin ede bilirim.Bu durumda onu öpersem sorun olurmu acaba etrafa baktım kimse yoktu o korkmaya başlamışdı hatta kaçmak bile istedi kolundan çekib kendime çektim ve yıllardır yapmak istediğimi sonunda yaptım onu öptüm öpücüğüme karşılık verdi ayrıldığımda oda kızarmıştı

-Ş.şey bu evetmi demek?

-Gerçekten..bu sorduğuna inanamıyorum (yüzüne baktım ve) evet aşkına karşılık veririm.

O zamandan 1 yıl geçti artık 18 yaşımız olcakdı asıl sorun burda başlıyodu işte prenseslerin evlenme yaşları genellikle 18.Evime davet etdim tabiki sevgilim kabul etdi ablamında kadınlardan hoşlandığını söyleye bilirim ama kanıtlayamam.Odama geçtik

-Ailen harikaymış(zorla konuşmaya bir şeyler arıyodu ama bulamadığından saçmalıyodu hemde baya)

Öylemi der gibi baktım içeri girdiğimde kapıyı kapattım ama kilitlemedim keşke kilitleseymişim.Yanına yaklaşdım öpmek için eğildim öpmeğe başladım karşılık veriyodu yatağa uzatdım üste çıkdım elbisesini yukarı doğru çekmeye çalışarak  öpmeye devam etdim dudağından tabi bu sırada üvey annem içeri giriverdi hep izin alarak girerdi.

O an başımdan aşağı sıcak su döktüler sanki bağırdı Sarah o anda beni itdi elbisesini düzeltmeye çalıştı kahretsin şimdi nolcakdı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İzin ver GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin