1🧸

2K 60 16
                                    

Elimdeki resimle heyecanlı bir şekilde Talia'ya koştum. "TALİA BAK BİZİ ÇİZDİM BUGÜN OKULDA RESİM YAPMAMIZI İSTEDİLER." ben heyecanlı ve birazda sesli bir şekilde konuşurken Talia'nın yanındaki Malia ve Derek yüzünü buruşturmuştu.

Talia yüzüne güzel gülümsemesini yerleştirerek beni kucağına aldı. İlgiyle elimdeki resme bakarken gözlerim yanımızda oturan Derek'e kaydı. Bana ters bir şekilde bakarak kalkıp yukarı çıktığında gülümseyen yüzüm düşmüştü. Talia'nın kahkaha atmasıyla kafamı kaldırıp büyük gülümsemeyle tekrardan ona baktım.

"Hayatım Derek'i ne kadar şeker çizmişsin." Kıkırdadım Derek'i bize sırtı yan ve yüzünde limon yemiş gibi ekşitmiş şekilde çizmiştim çünkü benim yanımdayken hep böyle gibiydi.
Derek ve ben tanışalı 4 yıl olmuştu. Ben 5 yaşındayken tanışmıştık o ise 11 yaşındaydı. Şimdi ise ben 9 yaşındayım o ise 15 yaşında ve benden kesinlikle haz etmiyordu.

Onunla ben yurttan kaçıp ormana girdiğimde tanışmıştık benim kaçarken beklemediğim bir anda üzerime atlamış ve beni sertçe yere çarpmıştı. O gün gerçekten canım acımıştı. Bana "Avladım seni velet." Demiş daha sonra büzülmüş dudaklarımı ve dolmuş gözlerimi görünce beni kaldırıp nasıl olduğumu sormuştu o sırada Malia gelmiş sertçe Derek'i itip bana zarar verdiği için kızmıştı.

O günden sonra 1 hafta içinde Malia sürekli yanıma gelip nasıl olduğumu sorup benimle arkadaş olmuştu daha sonra bir gün Talia ile gelip beni evlat edinmişlerdi. Talia eşini beni evlat edinmeden 1 yıl önce kaybetmişti. Derek küçükkende sessiz bir çocukmuş ama babasını kaybettikten sonra daha içine kapanık sert biri olmaya başlamış.

"Derek beni hiç sevmiyor Talia." Mutsuz bir şekilde konuştuğumda Talia narin ellerini yüzüme koyarak sağ yanağımdan öptü.
"Hayır bebeğim tabiki seni seviyor bunun ötesi seni kardeşi gibi görüyor."  Malia güler gibi bir ses çıkardı. "O hiç kimseyi sevmiyor Talia kimseyi kandırmaya gerek yok. Stiles üzülme ama ben seni seviyorum." Gelip bize sarıldığında Talia ve bende ona sarılmıştık.

Merdivenlerden gelen sert ama hızlı adım sesleriyle Derek'in indiğini anladım. Bize bakmadan Direkt evden çıkmıştı. Bizde sessizce yemek yemek için kalktık.

Gece gelen seslerle irkilerek yataktan indim. Kalbim çarparken sesini kulaklarımda hissettim neden bu kadar gerildiğimi bile anlamlandıramamıştım. Yavaşça odamdan çıktığımda Derek'i görmemle rahat bir nefes aldım. Merdivenlerde oturup sırtını duvara yaslarken bir bacağını kıvırıp kendine çekmiş diğeri ise aşağıdaki basamağa doğru uzanmıştı.

"Derek?" Sessizce mırıldanmam üzerine kafasını hafif çevirip yan gözle bana bakarak geri önüne döndü. "İyi misin?" nefes çekip sertçe bıraktı. "Defol!" Tıslar gibi kovunca yutkundum ama aksine yanına doğru ilerlemeye başladım. "Derek ne ol-" Hızlıca ayağa kalkıp bana döndüğünde irkilerek geriye çekildim ikimizde merdivenlerin ucunda duruyorduk.

"Defolun ne demek olduğunu anlayamıyor musun gerizekalı!" Tek kolumdan sertçe tutup sıkmasıyla inledim. Fiziksel olarak ondan çok daha ince ve güçsüzdüm yarına kolumun şişip moraracağına emindim. "Derek bırak!" İnleyip kolumu çekmeye çalışırken sertçe beni geriye itelediğinde sırtım tırabzanlara çarpıp dengemi sağlayamadığımda merdivenlerden yuvarlanmaya başlamıştım.

o geceye dair tek hatırladığım şey Derek'in boş gözlerle düşüşüme bakarken Talia'nın ses üzerine koşarak yanıma gelmesiydi zaten sonra gözümü açtığımda bu sefer hastanedeydim.

Selam bebekler yine bir kitapla daha geldim. Bir daha ne zaman bölüm atarım kestiremesemde bunu geçmiş bölüm olarak düşünebilirsiniz bir sonraki bölümde yaşları farklı olacak.

•Snowman• BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin