10

93 10 24
                                    

Merabalar.

Nasılsınız?

Keyifli okumalar.

************************************************************

"Finn,bundan emin misin?" Finney gergince dudaklarının derisini koparırken kafasını salladı,sadece Vance'e her şeyi açıklayacaktı,en fazla ne olabilirdi ki? Tamam,belki Robin biraz hırpalana bilirdi.Ve Vance bunu öğrendiğine memnun olmaya da bilirdi. Belki Robin ve Vance sağlam bir kavga ederdi,tabi canım ne olabilirdi ki? Tamam,pek çok fazla şey olabilirmiş. Stresle neredeyse kopardığı tırnağının derisini biraz daha çekiştirdi,Vance odasındaydı, yani öyle olmalıydı. Vance evde olduğu zamanlarda ya odasında,yada salonda veya mutfakta olurdu,salon ve mutfak boştu,yani Vance odasındaydı.

"Finn, neden bu kadar endişe ediyorsun? Vance sana kıyamaz,burada endişe etmesi gereken benim." Finney Robin'in rahat sesine karşılık "Senin yerine de endişe ediyorum hayatım." demişti gözlerini etrafında dolandırırken.  Robin buna kısaca bir bakış attıktan sonra elindeki suyu ona uzattı "Gerginliğine iyi gelir." Finney suyu alıp hızlıca içti,gerçekten iyi gelmişti. "Hadi şu işi hemen bitirelim!" Finney aceleyle kalkıp üst kata yöneldi, Robin bir süre baktıktan sonra peşinden yukarıya çıktı. "Finn,istersen daha sonraya erteleyelim?" Finney kafasını iki yana salladı "Şimdi konuşmak en iyisi." Finney derin bir nefes alıp kapıyı açtı.

Gördükleri karşısında gözleri büyümüştü,kapıyı hemen kapatıp sırtını yasladı. "Finn ne oldu?" Finney kızarmış yanaklarıyla "Buradan hemen tüyüyoruz!" demişti,ardından Robin'i elinden yakaladığı gibi aşağıya koşmuştu. Aşağı kata gelince gördüklerini tekrar düşündü. Odaya girdiği zaman Vance'nin Bruce'u sıkıştırdığını görmüştü, uygunsuz bir şekilde. Yanakları bir daha kızarırken "Finney?" diye bir ses duymuştu,kafasını merdivenlere çevirdi,Vance kaşlarını çatmış ona bakıyordu. "V-Vance?" "Bana neden aniden odama daldığını açıklar mısın?" Vance yanına yaklaşıp kollarını kavuşturdu,Finney aniden söylememin en iyisi olduğuna karar verdikten sonra "Biz Robin ile çıkıyoruz." demişti,Tabi Vance'nin anlayamadığı birkaç saçma cümlede söylemişti ama Vance sadece bunu anlamıştı.

"Finney!" Finney susup ona baktı "Bak Finney,neden bu kadar panik yaptın bilmiyorum. Ama erkek arkadaşın olması senin kararın benim değil." Finney gözlerini büyüttü,bunu Vance mi söylüyordu? "Ayrıca,bir daha odama pat diye girersen bacaklarını kırarım bücür." Vance cümlesini bitirip göz devirerek kendi odasına çıktı,Finney ve Robin arkasından gözleri büyümüş bir şekilde kalmıştı.

*********************************************************

Bölüm sonu

Ne düşünüyorsunuz bakalım?

Gelecek bölüm belki smut olabilir.

Adios.

FinneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin