Sonunda eve gelen babacığıma sokulduğumda hemen kollarını bana sarıp yanaklarıma öpücükler kondurdu. Dün gitmiş ve bugün geç saatlerde dönmüştü şimdi koltukta oturuyorduk gerçi o oturuyor bende onun kucağında bacaklarım iki yanında yüzüm ona dönük şekilde oturuyordum. "Seni özledim babacığım neden bu kadar geç geldin!" Mızmızlanarak söylediklerimin üzerine gülmüş daha kollarını bana daha çok sarmıştı.
"Hmm bebeğim babasını özlemiş?" Burnunu yanağıma sürterken benimle tatlı bir şekilde konuşuyordu. "Sen özlemedin galiba?" Alıngan bir şekilde sorup uzaklaşacakken güçlü kollarıyla beni kendine sertçe bastırıp çekti. "Nasıl özlemem ben bebeğimi sanki sen biraz alıngan gibisin bugün" burnumu kırıştırdım evet ondan uzak durmak beni huysuzlaştırmıştı. Derin bir nefes çekti. "Bir orospu çocuğunun mallığı yüzünden mükemmel zamanımız bozuldu."
İlk baş tatlı olan sesi sona doğru sinirli olmuştu. Rahatsız bir şekilde "Küfür etme!" Diyip dudaklarına elimle vurduğumda elimi indirmeme izin vermeden tekrar dudaklarına bastırıp öpmüştü. Diğer elimi kaldırıp yüzüne koyduğumda hafif aşağı kayarak ensesini koltuğa yasladı. O böyle yapınca bende onun kasıklarına oturmuştum ama o halinden memnun gibiydi. "Minik bebeğim rahatsız olmuş benim." Kafamı salladığımda büyük elini enseme atıp kafamı kendisine yaklaştırdı.
Kolunu tamamen omzuma sararak yanaklarımı, dudağımı anlımı hızlı ama yumuşak bir şekilde öpmeye başladı. Yanağımı ısırınca kaşlarımı çatarak kendimi geriye çekmeye çalıştım izin vermeyince "Ya rahat bırak- ah ısırmasana Derek ya!" Tekrardan ısırınca canım acımıştı. Şaşkın bir şekilde geriye çekilip tek kaşını kaldırdı. "Derek ha! Bir cezayı hak ettin." Beni koltuğa uzandırdığında ne yapmaya çalıştığını anlamak için dikkatlice ona bakıyordum.
Bir anda parmaklarını vücudumda gezdirmeye başladığında kafamı geriye atarak kahkaha atmaya başladım. O kadar tatlı bir şekilde gıdıklıyordu ki kahkaha atarken patlamaktan korkuyordum. "Babacığım-ahahaha- babacığım-" Ben gülmekten konuşamazken Derek'te yüzünde ki gülümsemesiyle beni gıdıklamaya devam ediyordu. "Efendim bebeğim bir şey mi isteyeceksin babacığından?" Alayla sorduğu soruya rağmen arada ufak ufak duraklasa bile beni gıdıklamaya devam ediyordu.
"Babacığım-ahaha- lüt-ahah-lütfen dur!" Derek kafasını boynuma gömül ellerini belimde durdurup belimi okşadı. Boynuma seri bir şekilde öpücükler kondururken huylandığım için kafamı kafasına doğru eğmiştim. Vücudu üzerimdeydi ama tüm ağırlığını vermemişti kendimi başka şeyler düşünmek için zorlarken boynumdan boğuk sesini duydum. "Of 1 günde bile çok özlemişim bebeğimi." Ben daha cevap cevap verememişken kafasını hafif kaldırıp yüzüme baktı.
"Benim bebeğim 18 olacak demek yakında sakın 18 yaşına geldiğinde benim yanıma 18 oldum istediğimi yaparım diye gelirsen bozuşuruz. " boğuk sesini duyunca kollarımı hemen omuzlarına sarıp kıkırdadım. "18 olduğumda artık senin bebeğin olmayacak babacığım?" Sorduğum soruyla kaşlarını çatmış bana kendini daha çok bastırmıştı. "Sen her zaman benim bebeğim olacaksın ve sadece benim olacaksın." Çok ciddi ve kesin bir şekilde söylediğinde kollarımı boynuna daha çok sarıp yanağını öptüm.
O da beni öpüp dizlerinin üzerinde dikelip beni dirseklerimden kaldırarak doğrulttu. "Git hazırlan akşam seni lunaparka götüreceğim." Heyecanla ellerimi çarpıp sarıldım. "Tamam babacığım hemen hazırlanıyorum." Yanağını öpüp yukarıya çıkmaya başladım. Merdivenleri yarılamışken bir iki basamak inerek babacığıma bakmıştım. Kendisi kravatını çıkarırken ona seslenip "Sakın Lunaparkı kapattırma babacığım insanlar varken görmek istiyorum!" Tekrar odama çıktım.
Selam biliyorum bu kitabı çok boşladım 30 oy olduğunda yeni bölüm atacağım♥️
BU ARADA YENİ KİTAP YAZMAYA BAŞLADIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Bebeğim• BxB
Teen FictionStiles : *Bir fotoğraf yolladı* Stiles : Ne zaman geleceksin babacığım. Derek : Geliyorum bebeğim. İlk bölümler sıkıcı olabilir okumaya devam edin♥️