10🍼❤️‍🔥

16.2K 465 53
                                    

"Senin kendine dokunman yasak ama istiyorsan babacığını mutlu edersen o da seni edebilir." Dedikleriyle bir kaç saniye düşünüp bacaklarının ortasına ortasına oturdum. Ellerimi çıplak göğsüne koyup önce dudaklarını öptüğümde bana karşılık vermesiyle kendimi geri çekip onun bana yaptığı gibi boynuna yönelip emmeye başladığımda kafasını geriye atmıştı.

Aşağı inerek kaslarını yalayıp ısırdığımda sertçe kendi dudaklarını ısırmıştı. Adonis kaslarına geldiğimde ikimizde yutkunmuştuk önce ordaki damarlada dilimi gezdirip dişlerimi sürttüğümde hafif inlemişti. Beceriksizce bağcıkla uğraşırken Derek
beni yüzünde eğlendiğini belli eden bir
ifadeyle izledi. Yanlışlıkla düğümlediğim
yeri çözmeyi başardığımda eşofmanına
asıldım. Kolaylık olması için belini kaldırdı.

O şeyle aramda kalan şey artık sadece ince
siyah bir kumaş parçasıydı. Alt dudağımı
Isırıp sertçe yutkundum.
Elimi kabarıklığının üzerinde gezdirdiğimde
temasla beraber elimin altındaki organı
kasılırken hafifçe inlemişti. Başımı kaldırıp
lacivertlerine baktım. Ağzı hafif açık, yarı
kapalı göz kapaklarıyla o da beni izliyordu.
Bir sürelik bakışmanın ardından devam
etmemi belirten bir hareket yapınca
yutkunup, baksırını çekip çıkardım.

Ben kumaşı indirdikten sonra karnının
üstüne düşen penisinin görüntüsüyle
kendimi hafifçe geri çektim. Beklediğimden
büyüktü. Beklediğimden çok daha büyüktü!
"Vazgeçtim yapmak zorunda değilsin bebeğim." Kafamı kaldırıp ona baktım bence o bile korkmuştu. Cevap vermeyip tekrar önüme dönüp aletini kavrayıp dudaklarımı değdirdiğimde Derek hırıltılı bir ses çıkartarak kafasını geriye atmıştı.

Ben aletinin başını ağzıma almaya başladığımda telefonu çalmaya başlamıştı.
"Siktir et bebeğim sen devam et." Emiriyle hiç uzaklaşmadan onu güzel bir şeker gibi emmeye başlamıştım ki telefonun beş yüzünce kez çalmasıyla Derek tıslayarak saçımdan kendine çekip sertçe öpüşmeye başladı. Karşılık vermeye çalışsamda yetişemiyordum. Telefonu tekrardan çaldığında açarken bir an Derek'in telefonu elinde kıracağını sandım.

"Bir.daha.ararsan.boğazını.parçalarım.hemde.ellerimle." O kadar korkunç gelmişti ki gözüme odadan çıkmak istemiştim ama onun yerine ona sokulup sarıldım elleri onun olduğunu bildiği belime sıkıca sarılıp kendine bastırdı. "Ne! Bekle bekle geliyoruz."
Beni sakin ama çevik bir hareketle yan tarafına bırakarak yataktan kalktı. Kendine yeni boxer çıkardığında tedirgin bir şekilde bende kalktım.

"Babacığım ne oluyor beni korkutuyorsun!" Endişeli bir şekilde konuşmamla Derek pantolonunu giyip bana dönmüştü.
"Siktiğimin malı amcam kaza yapmış yanında yüklü miktarda uyuşturucuda bulunmuş deli edecek beni!" Gömleğini giyerken ona yanaşmıştım."Uyuşturucu kötü bir madde di mi babacığım?" Sorduğum soruyla dudaklarıma bir öpücük bıraktı.

"Evet bebeğim çok kötü özellikle senin gibi tatlı bebekler için." Derin bir iç çekip "Umarım yolda patlamam." Dediğinde kaşlarımı çatıp "Niye patlayacaksın ki babacığım?" diye sorduğumda dudaklarını yalayıp bakışlarını aşağı indirdi. "Niye acaba!" Alayla söylediği şeyle bende baktığımda kocaman büyüklüğü belli oluyordu. Yanaklarım kızarınca belimden tutup kendine batırırken yanaklarımdan öptü.

"Ben gelene kadar uslu duruyorsun tamam mı bebeğim?" Kafamı uslu çocuklar gibi sallayıp "Tamam babacığım." Dediğimde "Aferin benim güzel bebeğime" diyip anlımdan öpüp çıktı bende o gelene kadar duş almak için odama geçtim.

Selam bebekler kısa bit bölüm hiç düzenlemeden atıyorum bir daha ne zaman bölüm gelir bir fikrim yok sizi seviyorum diğer kitaplarıma göz atmayı unutmayın♥️

•Bebeğim• BxB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin