16🍼❤️‍🔥

12.1K 408 54
                                    

Evet sonunda bölüm geldi arkadaşlar bana kızmayın smut yazarken utanıyorum ve nasıl yazacağımı bilmiyorum bu konuda kötüyüm o yüzden bölümler geç geliyor zaten çokta wattye giren biri değilim sizi seviyorum muah 💋

Oy sınırımız 90🥹

Yatakta heyecanla oturup Derek'i bekliyordum hava ise çoktan kararmıştı. Aşağıdan anahtar sesinin gelmesiyle aynanın karşına geçip kendimi süzmeye başladım beyaz minik iç çamaşırım pembe tül eteğim ayaklarımda uzun beyaz kurdeleli çorabım vardı üst bedenime ise bir şey giymeden aşağı indim. Derek ceketini koltuğa atmış kravatını açıp onuda fırlattığında "Babacığım!" Neşeyle bağırarak sarıldığımda normalde bugün gelemeyeceğini elinde bir sürü olan dosyalardan anlamıştım.

Kollarını sıkıca bana iyice yaslanıp aletini bastırarak boynuma öpücükler kondurmaya başladı. "Babacığını toplantıda büyük sıkıntıya soktun bebeğim şimdi babacığına bu işleri halletmesi için motive vermen gerek." Kıkırdayarak bende kendimi ona bastırdım. "Babacığım için her şeyi yaparım." Kafasını kaldırıp yarım gülüşle yüzüme bakarak dudaklarımı dudaklarının arasına alıp dilini ağzımın içine ittirdi.

Daha çok ona kendimi bastırma isteğiyle yandığımda ağzının içine doğru inledim. Bir eli belimi sarmaya devam ederken diğerini aşağı indirerek sertçe kalçamın tekini kavrayıp beni kucağına aldığında nereye gideceğimizi anlayıp heyecanlanmıştım. Biz öpüşmeye devam ederken yeşil odaya geldiğimizi açtığı kapıyla anladım. Direkt beni yatağa uzandırıp kendiside üzerimde uzanır pozisyonda hoyratça dudaklarımı öperken bende gömleğini çıkarmaya çalışıp bacaklarımın arasındaki bacağına hafifçe kendimi sürtmeye başladığımda beklemediğim bir anda kendini çekti.

Şimdi altında sadece pantolunuyla bana yukardan bakıyordu Tehlikeli gözlerle beni süzerken dudaklarını yaladı. Gözleri beyaz boynumdan yavaşça aşağı inerek pembe göğüs tepeciklerimde daha sonra pembe eteğimde durdu. "Eteğin çok yakışmış bebeğim." Gülümsediğimde tekrar üzerime eğilerek boynumu öptü. Öpücükleride yavaş yavaş aşağı inerken benlerimin üstünü öptüğünü fark ettim. Dudaklarını konuşabileceği kadar kaldırıp "Benlerden nefret ederdim ta ki seni ilk gördüğüm zamana kadar o kadar güzel duruyorlardı ki."

Sıcak ağzının içine göğüs uçlarımdan tekini alıp emdiğinde istemsizce elimi saçına çıkarıp bastırdım diğeri ise omzunda duruyordu. Im'layarak ısırmayada başladığında acı-zevk hissiyle yerimde kıvrandım. "Babacığım" İnlercesine ona seslendiğimde diğer göğüs ucuma geçip aynısını onada yaptığında ben artık kendimi ona sürtmeye çalışıyordum. O ise o sürtünerek bile boşalabilecek kadar tecrübesiz olduğumu bildiği için elini kasığıma koyarak kıpırdamamı azalttı.

Göğüslerimi emmeye bırakarak sıcak nefesini üfleyip göğüs kafesimin ortasında durarak dilini ve dudaklarını sürtüp aşağı kaydırmaya başladığında ben bir an önce içime girsin istiyordum. "Babacığım lütfen" Vücudumda morluklar kızarıklıklar bırakırken  ben inlememeye çalışıp mırıldanarak konuşuyordum. Pembe eteğimin çizgisine geldiğinde "Babacığının bebeğini becermesini mi istiyorsun?" Daha hiç bir şey yapmamıştı ama ben şimdiden nefes nefese kalmıştım.

"Evet babacığım beni sertçe becer" içimdeki benimde Derek'le keşfettiğim sürtük şu an Derek'in altında ezilmek için can atıyordu. Derek'in gülme sesiyle ona baktım "Demek seni sertçe sikmemi istiyorsun. Üzgünüm bebeğim o naif kıçına kıyabilir miyim bilmiyorum belki beni ikna etmen gerekebilir."
Elini kalçamın altına koyup önce okşayıp hemen ardında sıktığında belimi bükerek ona daha çok yaslandım. Masum gözlerimi ona dikerek "Lütfen babacığım beni sikmeni çok istiyorum." Dediğimde Derek'in gözleri koyulaşarak yutkunmuştu.

•Bebeğim• BxB Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin