Tüm gece Derek'i bir yerlere çekiştirmiştim ve o da itirazsız her yere sürüklememe izin vermiş ne istiyorsam her şeyin fazlasını ve en güzelini almıştı. "Babacığım çok yoruldum." Kollarımı ona doğru kaldırdığımda etrafı sertçe süzen gözleri bana döndüğünde şefkatle yumuşadı. Kollarımın altından kollarını geçirip beni kucağına aldığında ince bacaklarımı kaslı olan sırtına doladım.
"Gel bakalım ufaklık" o an eşyaları aldıktan sonra arabaya bıraktığımıza şükrettim çünkü be kadar güçlü olsada bir ahtapot değildi hem eşyaları hemde beni taşıyamazdı. "Of çok uykum var!" Mızmızlanarak konuştuğumda yanağımdan öptü. "Uyu bebeğim uyu ki bende eve gidince rahat rahat seninle uğraşayım." Dediğinde kıkırdadım. Bu zamana kadar asla ileriye gitmemişti hep kendi iradesini kontrol edebilen bir adamdı sürekli yarıda kesilmemize rağmen.
Sırtım yumuşak koltuğa değdiğinde Derek'in uzaklaşmasına izin vermeden boynundaki kollarımı çekip ona göre oldukça küçük olan ellerimle kafasını tutup soğuk dudaklarımla Derek'in sıcak dudaklarını örttüm. Anında dudakları dudaklarımı aralayıp dilini ağzımın içine ittiğinde kalbim hızlanmıştı. Belimi öne doğru kıvırarak ona yaslandığımda emineyet kemeri için uzanmış elini indirip belime sardı. Ellerimin birini indirip geniş sert omzuna koydum.
Dilini ağzımın içinde gezdirdiğinde inledim.
Benden ayrıldığında anlamayarak ona baktığımda boğazını temizledi. "Uslu dur bebeğim eve gittiğimizde babacığına ne istediğini söyle." Ben devam etmeyeceğimiz için hayal kırıklığıyla ona bakarken dudaklarımı öpüp geri çekilerek kapımı kapattı o kendi yerine geçtiğinde arabayı çalıştırdı. Göz kapaklarımın ağırlaşmasıyla açık tutmak için uğraşmayarak kapattım.Gece kabusla uyandığımda ilk baş nerde olduğumu bilmediğimden hemen doğruldum sonra kendi kokum burnuma dolduğunda kendi odamda olduğumu anladım. Korkuyla titrek bir nefes aldığımda aldığım nefesler yetmiyormuş gibi gelmeye başladı. Derek'in odasına gitmek için yataktan çıktığımda bana pembe şortlu pijamalarımı giydirdiğini gördüğümde kocaman gülümsedim aşkım benim ya.
Odasının kapısını hafif tıklattığımda ses vermemişti bu sefer daha sert tıklattım yine ses gelmeyince içeriye girdiğimde yatakta altında sadece gri eşofmanı üzerinde ise hiç bir şey olmadan bir bacağını kırarak yorgana atmış elleri ise yastığının altındaydı. Sessizce yatağına yaklaşıp oturduğumda yüzünde sadece kaşları çatılmış ama sonra yüzü eski ifadesiz halini almıştı.
Bacağını ittirmeye çalıştığımda terleyeceğim fark ettiğimde sertçe bacağını dürtttüm. "Stiles, Bir şey mi oldu?" Gözünü açmadan sorduğu soruyla yatakta dizlerimin üzerinde durup fısıldadım. "Gece kabus gördüm."
Kendini geriye çekip tek kolunu yatakta uzattığında hemen koluna uzandım diğerini üzerimden geçirerek sarıldı. Bende ellerimi göğsüne yaslamışken başımın üzerine bir öpücük koyduğunda kafamı kaldırıp çenesinin altını öpmeye başladım.Uykum kaçmıştı ve Derek'inde uyumasını istemiyordum bence birazcık benimle ilgilenebilirdi. Önce çenesinin altını öptüm sonra minik öpücüklerle çenesinin altından çene kaslarına doğru ilerlediğimde onu ters çevirip üstüne uzandım. "Şhh noldu sana bugün yoksa kediciğim kızgınlığa mı girdi." Boğuk uykulu sesiyle benimle alay ettiğinde eğer gerçekten kuyruğum olsa kabarabilirdi ama onun yerine kasıklarımda tuhaf bir his belirmişti.
Cevap vermeyip boynuna yöneldiğimde ellerini belime sarmıştı. Boynundan gelen erkeksi kokuyla istemsizce ona sürtünüp boynunu emmeye başladım. "Yarın önemli bir toplantım var ama sanırım kediciğim oyun istiyor." Benim kediciği olmamı istiyordu. "Babacığım yoksa sen kediciğinle oynamak istemiyor musun?" Güldü. "Bu azgın sevimli kedicikle sanırım birazcık oynayabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Bebeğim• BxB
Novela JuvenilStiles : *Bir fotoğraf yolladı* Stiles : Ne zaman geleceksin babacığım. Derek : Geliyorum bebeğim. İlk bölümler sıkıcı olabilir okumaya devam edin♥️