3)

22 2 4
                                    

Sabah erken kalkmıştım dün bir haftanın yorgunluğunu atınca vücudum rutinine dönmüştü. Ahmet'in odasına gidip kapıyı çaldım ses yoktu, bir kaz daha çaldım. Ses gelmeyince içeri girdim. Tabutta yatar gibi yatmıştı. Hiç bu kadar huzurlu uyuyan birini görmemiştim. Gerçi uyuyan birini kaç kez görmüştüm ki. Yanına yaklaşıp onu dürttüm.

"Ahmet uyan, Ahmet uyan."

"Beyza, bir şey mi oldu"deyip gözlerini kısıkça açtı.

"Koşuya çıkacağız kalk hadi"

"Ne koşusu sabah sabah"

"Antremana başlayacaktık yoksa unuttun mu"

"Kalkınca gideriz, biraz daha uyuyalım "

"Ne uyuması be adam kalk hadi beni delirtme, on dakikaya hazırlan gel kapıdayım "

Evden dışarıya çıktım ve Ahmet'i beklemeye başladım. Gerçektende on dakika geçmeden gelmişti. Yüzü gözü şişmişti, uzun zamandır erken kalkmadığı anlaşılıyordu.

"Şimdi önce ısınmayla başlayacağız. Benim yaptığım hareketleri yaparsın.Sonrada tempolu yürüyüş ve koşuyla bitireceğiz. Anlaşıldı mı"

"Samet'i de çağırsaydık keşke"

"Araız yolda spor salonuna gelir"

"Spor salonuna da mı gideceğiz"

"E herhalde öyle yürüşle mi kas kütleni
değiştireceksin,çoçuk olma, hadi başlıyoruz"

Tempolu yürüyüşte bile nefes nefese kalmıştım.Onun  temposu bana yavaş geliyordu. 8 yaşımdan beri her açıdan disiplinli bir hayat yaşamıştım. Spor bunlar arasında günlük rutinim haline gelmişti.Bana göre bu hafif tempobile değildi. Samet'i aradım. Uzun süre açmadım ama inatla tekrar tekrar aradım

"Abicim bu saatte ne arıyorsun ya?"

"Samet hazırlan spor salonuna gel."

"Yenge sensin... Spor salonu mu? Bu saatte mi ?"

"Yarım saate orda ol"deyip telefonu kapattım.Ahmet bizi salon giötürdü.Salonda tek tük müşteri vardı. Gözler bize dönmüştü. Girişteki masaya yöneldim.

"İyi günler kayıt yaptırmak istiyorum."

"Tamam, size bir form vereceğim doldurmanız lazım, sonrasında ödemeyi yapıp istediğiniz zaman başlayabilirsiniz"

"Tamam, teşekkürler"

"Yalnız bir konuda sizi bilgilendireyim, hiç kadın müşterimiz yok. Bu nedenle ayrı saatlerimizde yok. Hafta içinde öğlene kadar yoğunluk daha az olur. Bir kaç gün deneyin isterseniz"

"Sorun yok tamam. Ahmet sen geç istersen terin soğumasın"

"A Ahmetle mi birliktesiniz?"

"Evet sevgilim"

"Abi hayırlı olsun" dedi adam sırıtarak." Bende Kağan bu arada" deyip elini uzattı. Bir eline bir ona baktım. "İş dışında el sıkışmıyorum birader kusura bakma."Hala bönbön bana bakıyordu.

"İyi bakalım Kağan, formu ne zaman alacağız acaba" dedi Ahmet

Bize ters ters bakıp "Tamam getireyim" dedi.

"Yakın arkadaşın değildir inşallah, hiç sevmedim" deyip Ahmet'e baktım.

"Alakamız yok, bende pek sevmem"

"Yanlış bir şey demedi gerçi ama, genelde yanılmam"

Kendi aramızda konuşurken. Kağan formu getirdi. Doldurdum, içeri geçtik, sonrasında Samet'in Ahmet'e göre daha dayanıklı olması beni şaşırttı. Bu çoçuk dakikalarca yürüyebilirdi ve ağırlık kaldırmada da iddalıydı. Onlarla yaptığım idman bitmişti. Ev yakın olduğu için kimse duşa gitmedi. Dönüş yolunda yine koşturup yordum onları. Ben ve Samet daha hızlı ilerlerken Ahmet arkadan geliyordu.Eve yaklaştığımızda Samet duşa girmek için kendi evine gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen Benim EserimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin