Herkesin bı hayal kırıklığı vardır.
İnsan bir kere de olsa hayatında mutluluğu tatmak istiyor , ama bazı insanların sadece istemekle kalmaları beni çok üzüyor . Eğer öyle biriyse'n kalkıp silkelen ve kendine gel "ben böyle olamam mutlu olmak benim de hakkım" demen ve kalkman lazım çünkü hayat hiçbir zaman hiçbirimiz'e altın tepside sunulmuyor Kim'imiz çok şanslı doğarız kim'imiz çok şanssız .
Hepimiz Doğar , büyür , okula gider , lise , üniversite derken hayata bı şekilde atılıyoruz hayat bizi bi şekilde zorlukların içerisine doğru çekiyor , bı de okumak isteyip okuyamayanlar var ailesi baskıcı olanlar işte ben size öyle bir hikaye anlatacağım.
Ahhh kendimi tanitmayi unuttum ...
Ben mina 22
yaşındayım bu zamana kadar hiç yüzü gülmeyen hiçbir zaman mutluluğu tatmayan biri olarak size bunları anlatmak istiyorum .Umarım hikayemi beğenirsiniz ...
Bence mutlu olmak herkesin hakkı ve ben de herkes gibi mutlu olmak istiyorum ama mutluluğu hiçbir zaman tatmamaktan korkuyorum . "Mutluluk nasıl birşey ?" Diye düşünmeye başladığım dönemlerden geçiyorum hiçbir zaman aklımdan çıkmıyor ya mutsuz ölürsem , Ya hiç yüzüm gülmez se ya kimse benim ne hissettiğimi , ne düşündüğümü , ne yapmak istediğimi hiçbir zaman sormaz'sa ve beni mutlu etmeye çalışmazsa ya da mutlu olamazsam.
Artık ben de herkes gibi hayatımı yaşamak ve mutlu olmak istiyorum uzaktan seyretmek değil içlerine dahil olup mutlu olmak istiyorum .
Çok sosyal biri değilimdir içine kapanık ve kimseyle konuşmayan biriyim kimse benimle konusmasa ben kimseyle konuşmam yani bilerek yaptığım birşey kesinlikle değil huyum bu şekilde kendimi ne kadar çok değiştirmek istesem de kesinlikle yapamıyorum olmuyor .
Hayatın bütün zorluklari ile karşı karşıya kalmış biri olarak sormak istiyorum siz nasıl bu kadar mutlusunuz ya da nasıl bu kadar iyi mutlu rolü yapabiliyorsunuz ? Hayır yani ben rolü bile yapamıyorum olmuyor . Kesinlikle yargiladigimdan değil aksine bunu yapabildiğiniz için çok şanslısınız mutsuz mutsuz gezeceginize mutlu rolü yapıp kendinizi bu şekilde motive etmeniz bile çok güzel bişey bence .
İnsanlar mi beni anlamıyor yoksa ben mi kendimi ifade edemiyorum anlamıyorum çok düşünüyorum ama gerçekten anlamıyorum . Çok düşünmek de kötü birşey yaptığın işe ders çalışmana kitap okumana herseyine düşünmenin engel olması gerçekten yoruyor . Düşünmek insanı gercekten çok yoruyor ben bunu bizzat yaşadım ve yaşıyorum...
Ben artık yaşadığımı anlamak istiyorum....
hayatımı yaşamak istiyorum...
Hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum....
Dünyayı gezmek istiyorum....
Aşık olmak istiyorum....
Ve en önemlisi mutlu olmak istiyorum
Mutlu olduğumu iliklerime kadar hissetmek istiyorum ..Bir gün ben de bunları yaşayacak mıyım ? Bilmiyorum ama yaşamak istiyorum hem de çok istiyorum herkes gibi ben de hakkım olanı istiyorum...