Gergin- Mutlu Bir Sabah

66 9 19
                                    

BU BIR DUYURUDUR.

Merhaba arkadaslar. Ben bu hikayeye buyuk unutlarla baslamistim. Yazarken ve okurken egleniyordum acikcasi. sonradan insanlar sadece 1. bolumu okuyup biraktigi icin, geri kalan bolumler okunmadi. ilk fanficim. o yuzden ani olarak kalmasini istiyorum. eger okunmaya devam ederse belki yeni bolum atarim..:)

OKURKEN DİNLEMENİZİ ÖNERDİĞİM ŞARKI: Somewhere Only We Know(şarkı)
             - Keane(şarkıcı)

UYARI: Bu bölüm daha çok karakterleri tanımaya yöneliktir. O yüzden biraz sıkıcı geçebilir ama diğer bölümler eğlenceli olacaktır! 😊

~

Güneşli bir hava, hafif bir esintiyle birlikte kendini belli ediyordu. Yaz tatilinde olmanın verdiği sevinçle bizimkilerin evinde neşeli bir koşuşturma vardı. Herkes farklı bir işle meşguldü.

Kaldıkları yazlığı evin sıska, ciddi ama bir o kadarda anlayışlı çocuğu olan Stanley'nin babası tutmuştu.

Stan'in babası hahamdı. Bay Donald Uris, haham olmasına rağmen oğluna tam olarak Tevrat okumayı öğretememişti. Genelde Stan'in bu özelliği aynı yazlıkta kaldığı 7 arkadaşı haricinde herkesin arasında dalga konusu olurdu. Yazlıktaki herkes her şeye saygılı olduğu için bu konu çok açılmıyordu. Stanley bu durumdan çok memnundu.

Evin en düz kızı olan Haty, bahçede evin köpeği gold ile ilgileniyordu. Omzuna kadar gelen -perçemli- saçlarını bir toka yardımıyla tutturdu. Köpekleri Gold'a mamasını döküp doğruldu. Doğrulduğu an arkasında evin en şakacısı ve kafa dengi Richie belirdi.

Richie evin gırgırcısıydı. Eve neşe saçan kişisiydi. Yeri geldiği zaman ciddi, yeri geldiği zaman çok şakacıydı. Evde çok sevilen bir kişiydi, çünkü sıvıydı! Bulunduğu ortamın şeklini alıyordu.

Richie dağınık saçları, gözlükleri , çilleri ve elaya çalan kahverengi gözleriyle büyüleyiciydi. Onu her zaman çekici yapan yüzünden eksik olmayan dudağının iki kenarındaki o minik kıvrımlardı (gülümseme).

Richie, çene hizasındaki dağınık saçlarını karıştırıp kocaman gözlüğünü düzeltti. Haty arkasını döndüğü an -tabiri caizse- burnunun dibine giren Richie'yi görüp sıçradı. Haty nin korktuğunu gören Gold kenarda koruma içgüdüsüyle hızla sahibinin yanına geldi.

Haty: N'APIYORSUN APTAL?! ALTIMA YAPACAKTIM!

Richie kahkahaya boğulurken Haty'nin gözü Richie'nin elindeki poşete takıldı.

Haty: Onlar ne?

Richie: Bev'den kesin talimat geldi. Bugün akşam Stan'in babası evi kontrole gelecekmiş. Kahve almaya yolladı beni.

Haty: Bittik. Ev pislik içinde?

Richie: El birliği ile işte dostum!

Richie, Haty'nin yanağını sıktı ve içeri girdi. Haty iç çekti, çünkü temizlik yapmaktan nefret ederdi! Küçüklüğünden beri çok dağınıktı, ve bir şeyleri toplamayı sevmezdi. Ama bu sefer yapmak zorundaydı.

Haty ayakkabısını çıkararak verandaya girdi. Ve gözü masanın tozunu alıp bir yanadan etrafi toplayan Eddie ye takıldı.

Eddie grubun en özenlisiydi. Her şeyi titizlikle yapardı. Özenle taranmış kahverengi düz saçlarıyla, her zaman gerekli ilaçlarını(!) yanında taşıdığı siyah bel çantasıyla -Eddie hala annesinin ilaç (?) takıntısı altında- grubun olmazsa olmazlarındandı.

Biraz agresif bir yapısı olmasına rağmen Eddie sevdiklerine çok değer verirdi. Sevdikleri için canına bile kıyabılırdı....

Eddie'yi  etkileyici yapan bir diğer özelliği ise güzel çilleri ve büyük gözleriydi.

Haty , Eddie'nin yanına gitti ve ona sarıldı. Eddie de karşılık verdi. Aralarında şakalaşma havasında samimi bir sohbet geçti ve Haty içeri girdi.

Etrafta neşeli bi koşuşturma vardı.

Benjamin kulaklığıyla salonu süpürürken biri siyah diğeri beyaz tenli iki kişi mutfakta -eve amerikan mutfak hakim- eğlenerek yemek yapıyordu. Onlar bir nevi evin aşçılarıydı.

Siyahi olan Mike'tı. Oldukça sakin, olgun, akılcı, bilgili ve kafa dengi bir insandı. Derdiniz her ne olursa olsun, Mike asla sıkılmadan dinler ve bir çözüm bulmaya çalışırdı.

Mike'ın kıvırcık saçları vardı. koyu kahverengi gözleri insanın ruhunu delip geçiyordu adeta. Bakışları özellikle , çok etkileyiciydi.

Beyaz tenli olanın adı ise Beverly'di. Oldukça kafa dengi ve insanın halinden anlayan bir insandı Bev. Eğlenmeyi çok iyi bilirdi. Sevdikleri için herşeyi yapabilirdi.

Bev'e her bakan kişi çene hizasında kıvırcık kızıl saçlarla, turkuaza/yeşile kaçan mavi gözler ve belirgin çiller görebilirdi.

Haty Benjamin'in işine mani olmadan Bev ve Mike ın yanına geldi. kollarını omuzlarına doladı.

Haty: Selam gençlik! Oooo Mike ustam şifa mı hazırlıyosun? Benim sandviçim domatessiz olsun.

Mike: Tamamdırr!

Haty: Ooo Bev'im. Eline sağlık. Aldım pattisten bi tane.

Haty'nin eli yanlışlıkla yeni yağdan çıkmış patatese gitti ve patatesi ağzına attığı an tepinmeye başladı.

Haty: HOĞH! ĞOKĞ SIĞCĞAKĞ BĞU! HOH! HOHHĞĞ! SĞUU!  ,  dedi ağzındaki patatesi ağzının içinde bir oraya bir buyana fırlatırken.

Bev hızla buz gibi suyu Haty nin eline tutuşturdu. Haty bir dikişte suyu bitirdi. Bev de endişeyle çemkirdi.

Bev: Gerizekalı! Yeni yağdan çıkmıştı o! Canın yanıyormu?

Haty: Hayır iyiyim.

Richie hızla kızların yanına geldi.

Richie: Kızlar Stan ve Bill nerde?

Mike: Onlar yukarki odaları temizliyorlar.

Richie: OOOOOO görmeyeli hamarat olmuş bu ikisi.

Yukardan Richie'nin sesini duyan Bill ve Stan cevap verdi.

Bill ve Stan: KES SESİNİ RİCH!

Richie piç smile ile sırıttı.

Salondaki süpürge sesi dindi ve Ben süpürgeyi yerine bırakıp mutfağa geldi. Bev , Ben'in geldiğini görünce hemen boynuna sarıldı.

Bev: Benim sevgilimin elinden her iş geliyor arkadaşlar. Siz çatlayın tamammı? Ben gibi bi sevgilin olduğu için çok şanslıyım.

Richie: Böyle giderseniz Ben yakında kılıbık olacak.

Bev: KES BE! Uzatma götür yemekleri içeri.

Bill ve Stan aşağı indi.

Richie: N'oldu Bill? Yerleri silerken aklına uygunsuz sahne fikrimi geldi ne bu surat?

Bill: H-hey R-r-r-rich!

Rich: Tamam sustum. Eddie balkonu silmeyi bitirmiştir umarım. 30 saattir masanın tozunu almıyodur heralde. hadi yemekleri götürelim.

Herkes el birliğiyle yemekleri , tabakları ve çanakları götürdü ve eğlenceli bir sohbetle güzel bir yemek yenildi..

Herkes el birliğiyle yemekleri , tabakları ve çanakları götürdü ve eğlenceli bir sohbetle güzel bir yemek yenildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet bu bölüm biraz sıkıcı geçmiş olabilir ama birdhaaki bölümler inanınki daha eğlenceli geçecek💖

Büyülü Plaj <<Losers Club 🎈>>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin