Teftişçi Donald Uris

20 3 0
                                    

OKURKEN DİNLEMENİZİ ÖNERDİĞİM ŞARKI: Thérèse (şarkı)
            - Maya Hawke (şarkıcı)

Keyifli okumalar ! 😍🤘🏿

NOT: Bu bölüm diğer bölümler kadar eğlenceli geçmeyebilir. Ama diğer bölümlerle birlikte denizaltında yaşanan olaylara da değineceğim. İyi okumalar ❤️‍🔥.

-

Çok şok edici bir günün ardından , herkes kabuğuna çekilmişti.

Ev detaylıca toplanmış, silinmiş, süpürülmüştü.

Stan son olarak koltuklardaki yastıkları daha tombik hale getirmek için iki eliyle yastığa vuruyordu.

Bev ve Mike, kahve ve atıştırmalık hazırlarken Richie hariç diğerleri hazırlanmıştı.

Richie hızla Eddie'nin yanına geldi ve kolunu omuzuna doladı.

Richie: Eddiebear! Bana kombin fikri verirmisin? Senin kombinlerine hastayım ya, bi tişörtün var tam göğüs hizasında bitane tren var. Onu giyiyorsun sürekli. Ben çaldım da onu, acaba giysemmi?

 Ben çaldım da onu, acaba giysemmi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Richie'nin bahsettiği T-shirt)

Eddie'nin sinirdrn gözleri büyüdü ve hemen Richienin koluna indirdi.

Eddie: NE ZAMANDAN BERİ DOLABIMI KARIŞTIRMAK ADETİN OLUYOR?! O EN SEVDİĞİM TİŞÖRTÜM , YERİNE KOYMAZSAN SANA KOMBİN FİKRİ VERMEM!

Richie: *sırıtarak* tamam tamam be! acıttın kolumuda zaten. Ben kendi kombinimi yaptım kafamda zaten. :>

Eddie , Richie ye göz dikti sinirle. Olayları izleyem Stan'de göz devirdi.

Stan: Eğer hızlı olmazsan Rich, babamı pandalı pijamanla karşılayacaksın. Birazdan burada olacak.

Rich: Ups! Kaçtım ben!

Richie hızla yukarı giyinmeye çıkarken Bev kafa sallayarak sırıttı.

Bev: *Sırıtarak* deli ya.

Ben , Bev 'in arkasndan geldi ve Bev'e sarıldı.
Bev sırıttı. Ben nazikçe Bev'in yanağından öptü.

Mike: Aşıklara bak sen.

Bev: *sırıtış*

Haty: ÇOCUKLAR!

Stan korkuyla yerinden sıçradı.

Stan: NOLDU?

Haty: YA SİZ MANYAKMISINIZ? RAFLARDA HALA DURUYOR BOY BOY İÇKİLER.

Stan: EYVAH! BABAM GÖRÜRSE YANDIK!

Haty: Sizin şu içki muhabbetini bi anlayamadım gitti zaten.

Stan hızla gidip içkileri sakladı.

Richie hızlıca odadan kendini parfüme boğup çıktı. Aşağı indi ve Eddie , Rich'i trenli tshirtüyle gördü .

Eddie: Ya sen şakamı yapıyosun?! Çıkar şunu!

Büyülü Plaj <<Losers Club 🎈>>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin