Yeni Arkadaşlar ~

44 5 12
                                    

OKURKEN DİNLEMENİZİ ÖNERDİĞİM ŞARKI : Sex , drugs , ect.
- Beach Weather

Keyifli okumalar ^>^ !

~

Beverly, herkesten önce mayosunu giymişti ve hazırlanmıştı. kendi havlusunu ve yiyecek içecek sepetini yanına alıp terliğini giydi. ve plajdaki boş şezlonglara ilerledi. Terliğinin içindeki soğuk ayaklarına temas eden ateş gibi kum rahatsız ediciydi. Bev bir an önce şezlonga oturmayı ve ayaklarını bu işkenceden kurtarmak istiyordu.

Bev , boş şezlonglardan birine havlusunu serip uzandı ve eline hemen bi tame cola aldı. Sessizliğin tadını çıkarıyordu. Koskoca plajda sadece 10-15 kişi vardı.

Bev sessizliğin keyfini sürerken birden denizden gelen büyük bir ses ile irkilerek kolasını yere düşürdü.

Gördüklerine inanamıyordu.

Onlar deniz kızımıydı?

Bev gözlerini ovuşturdu ama gördükleri değişmedi.

Karşısında 2 tane deniz kızı duruyordu.

Beverly şok olmuş bi şekilde kızları incelemeye başladı.

Diğerinden yaşça büyük duran lila kuyruklu deniz kızının kuyruğu yavaş yavaş kayboldu. Ve kızın kürek kemiklerinden iki tane şekli ovale kaçan lila kanat çıkıverdi. Kızın üstündede çiçeklerden ve yosunlardan yapılan lila hoş bi elbise belirdi.

Lila kanatlı kızdan yaşça küçük duran diğer sarı kuyruklu kızında kuyruğu kayboldu ve onunda kürek kemiklerinden diğerine göre daha keskin hatlı sarı kanatlar çıkmaya başladı. Ve onun üstündede sarı bir elbise belirdi.

Bev olanları büyülenmiş bi şekilde izliyordu.

En sonunda dayanamayıp kızların yanıan yaklaşmaya çalışan Beverly, dikkat çekmemeye çalıştı. Oldukça alçak bir sesle konuştu.

Bev: Hey?

Kızların ikiside çığlık attı ve geri savruldu.

Bev onların suratlarını artık daha net seçebiliyordu.

İkiside birbirinin tıpkısının aynısıydı. İkisininde siyah uzun kıvırcık saçları, beyaz teni, belirgin çilleri, dolgun kırmızı dudakları ve büyük gözleri vardı.

Sadece gözlerinin renkleri farklıydı. Birinin göz rengi lila , diğerinin sarıydı.

Bev hala neden ikisininde tek bir renge sadık kaldığını bir türlü anlayamamıştı.

Bev ses tonunu oldukça alçaltarak kızlarla konuşmaya devam etti.

Bev: Hey! Size zarar vermeyeceğim. Sakin olun.

Sarı kanatlı kız ellerini tırnaklarını rahatça görebilecek bir şekilde parmaklarını birbirine kenetlemeden kendine doğru açtı. Ve kısa olan tırnakları birden uzun ve sivri bir hal almaya başladı.

Kız tırnaklarını Bev'e doğru savururken Bev'de kendini dehşetle geri atıyordu.

Lila kanatlı kız , diğer kızı kolundan tuttu ve kendine doğru çekti.

"Hey! Tırnaklarını geri al. Lazım olacak." dedi lila kanatlı olan.

Küçük kız tırnaklarını geri alıp lila kanatlıya baktı.

"O seçilmiş kişi. Bizi görebiliyor. Ona saldırma." dedi Beverly'e bakarak.

Bev'in iç ses: Ne seçilmişi ya?

Lila kanatlı olan, şaşkın bi şekilde ayağa kalktı ve inanamayarak Bev'in kollarına dokundu, yüzünü elinin arasına aldı. Yüzündede şaşkın ama mutlu bir ifade barınırken ağzından küçük bir fısıldama döküldü.

Büyülü Plaj <<Losers Club 🎈>>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin