OKURKEN DİNLEMENİZİ ÖNERDİĞİM ŞARKI : Atlantis (şarkı)
- Seafret (şarkıcı)Bölümlerim neden okunmuyor ya? sadece ilk bölümü okuyup geçiyorlar. :/ neyse, hala okuyan varsa iyi okumalar ballarım ❤️🩹😙.
~
Bizim grup yine öğlene yakın plaja gelmişlerdi.
Rahat rahat gülüp eğlenirken birden denizden Mia ve Pearl fırladı.İkiside periyr dönüşüp bizimkilerin yanına geldiler.
Mia telaşlıydı.
Mia: Arkadaşlar, seçilmiş kişiyi bulduğumuz için bunu denizaltı kralına söyledik. Su halkına görüneceksin Beverly. İsterseniz sizde gelin çocuklar.
Haty: Nası yani? Denizkızı mı olacağız?!?
Pearl: Yani. Sayılır. Hadi acelemiz var. ayaklanın!
Herkes ayaklandı ve Mia ile Pearlü takip ettiler.
Deniz kıyısına gelince iş büyüperisi olduğu için bizimkileri denizkızına dönüştürmek onun göreviydi.Pearl hızla beline iple bağlanmış cep gibi bir keseden asasını çıkardı. bizimkilere teker teker dokunarak aynı büyü kelimesini mırıldandı. asanını her omuzuna değdirdiği kişi -aynı yaşta oldukları için- mor gözlü ve mor kuyruklu oluveriyordu.
Mia ve Pearl herkese öncülük etti. Hep birlikte denize atladılar.
İlk başta sadece kumu görüyorlardı. Ama Mia kuma nazikçe parmaklarıyla dokundu. Dokunduğu gibi kum büyük bir delik oluşturdu. Deliğin içinden görülen yer büyüleyiciydi.
Her tarafta renk renk balıklar, yosunlar ve bitkiler vardı.
Mia hızla eliyle "gel" işareti yaptı arkasındaki gruba.
herkes şok olarak kumun içinde açılan koca delikten içeri girdi. Herkes sanki daha önceden deniz kızı olmuş gibi kuyruklarını rahatça kullanabiliyordu. Ve nefes alabiliyorlardı.
Eddie'nin gözü yüzen Richie'ye çarptı. Denizkızı (kızı?!?) olsa bile çok yakışıklı ve asildi.
Mia ve Pearl'ü takip eden grup bir müddet sonra çok güzel ve devasa bir yere geldiler.
Mia: Burası su halkı. İnsanların evleri kaya çıkıntılarındadır. Herkes için uygun bir yaşam alanı.
Mia bir yandan anlatırken Haty merakla etraftaki ışık saçan bitkilerde elini gezdiriyordu.
Mia: Hey! HEY! Onlara dokunma! , dedi Mia dehşetle.
Haty hızla geri çekildi.
Mia: Umarım avucunun arasına almamışsındır. Eğer avucunun arasına almış olsaydın elin 1. dereceden yanık olurdu.
Haty: Yok. Dokunmadım.
Mia iç çekti.
Mia: Şimdi hepiniz beni takip edin. Babamın yanına gideceğiz. Kendisi su altı kralı.
Herkes Mia'yı takip ediyordu. Kaya çıkıntılarının arasında oturan , güzel bitkilerle süslenmiş ve kayadan olan dehşetli bi taht duruyordu. Onun üstündede oturan ,40-45 yaşlarında gözüken , uzun saçlı ve sakallı , kuyruğu ve gözleri kahverengi olan kaslı biri oturuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Plaj <<Losers Club 🎈>>
Fanfic19 yaşındaki 8 genç, yaz tatilinde kafa dinlemek için plaja yakın bir yazlık tutar. Ama o plajda yaşanacaklardan haberleri yoktur... Losers Club Kurgusu! 🎈❤️🔥