selam millet bu ilk kitabım heyecanla yazıyorum. Satır arası yorumlar yaparak ve oylayarak destek olabilirsiniz.
yankininhelini33 İthafen sevgilerle 💗
iyi okumalaarrr...gözlerimi kapatmış usul usul rüzgarın saçlarımı savurmasıyla, saçlarım yüzümü okşuyordu adeta. kafamdaki düşünceler gün geçtikçe beni en dibe sürüklüyordu, bu hayatta kimsen olmayınca gelebilecek yerin bir deniz kıyısı oluyordu. küçük bir cafe'yi işleterek geçimimi sağlıyorum. ailemden kalan orta derece bir evde yaşıyordum. ailem'den ufak tefek birikimleri kaldı hayat tüm acımasızlığıyla üzerime gelmeye devam ediyordu. kimsem yok kos koca koca memlekette sadece ailem diye bileceğim dayım, yengem ve 2 kuzenim vardı.
Gözlerimi açtığımda güneşin batmak üzere olduğunu fark ettim sahi ne kadardır oturuyordum bu sert kayanın üzerinde, ne önemi vardı ki benim bekleyenim yoktu evimde neticede. etrafa bir göz gezdirdim ilerde benim yaşlarımda bir grup genç oturmuş ve bağıra bağıra birbirlerine bir şeyler anlatıyorlardı, umursamadan gözlerimi diğer tarafa çevirdim bir pamuk şekerci, diğer elinde süslü balonlar, diğer taraftan balık tutan emekli amcalar...
bugün mekandan erken çıkarak kafa dinlemek istedim ve kedimi her zaman oturduğum sahil kıyısında buldum. usulca kalktım çantamdan telefonumu çıkartarak saate baktım akşam altıya geliyordu. telefonu ceketimin cebine koydum ve çantamı koluma geçirerek yürümeye başladım evim yakındı buraya bir 15 dakikalık mesafe vardı. telefonumu tekrardan cebimden çıkarttım ve kulaklıklarımı takarak şarkının tüm nakaratlarına dikkat ederek ritim tutarak eve yürümeye başladım. yola geldim ve karşıdan karşıya geçmek için ışığın yanmasını diğer insanlarla bekledim ve yoluma devam ettim eve yaklaşmak üzere bir alt sokağı tercih ediyordum dar ve ıssız sokakta yürümeye devam ettim arkamda birinin varlığını hissedebiliyordum panik olmadan halletmem lazımdı sakin ol Alçin sakin tam arkamı döndüm saldırı pozisyonuna geçtim ki karşımda benimle yaşıt bir kız vardı. ani refleksim yüzünden kendini korumaya alıyordu o da o anda.
öfkeyle kulaklıklarımı çıkardım ve kıza ne var dercesine bir bakış attım kaşımı kaldırarak. Kız beyaz bir ceket altına da aynı tonda bir pantolon ve içine bir buluz giymişti yüzünü inceleyince saçları ben zengin sarısıyım diye adeta bağırıyordu, gözleri mavi burnu estetik olmayacak kadar güzel ve dudakları da bu ahenk'e uyum sağlıyordu, bu kız nerden çıkmıştı ? cidden dalgın dalgın yürüyordum fark etmemiş olmam mümkün.
kız hemen lafa girerek 'Afedersin korkutmak istemedim' dedi hızla.
konuşmaya devam etmesi için yüzüne beklentiyle bakarak bekledim,
'ben seni sahilde otururken gördüm ve yanına gelmek istedim.' dedi
bende hemen lafa atılarak 'arkamdan tehlikeli biriyimişsin gibi sessizce yaklaşmana gerek yoktu' dedim
'seslendim' dedi kulaklığımı göstererek 'ama kulaklık yüzünden duymadın sanırım' dedi
yüzüme bakarak içimden kocaman bir of çektim ben insanlardan kaçtıkça illa bir bela geliyorum diyordu
ona hak verircesine 'haklısın, olabilir.' dedim umursamazca.
kız lafa girerek ve elini uzatarak 'ben Dila' dedi ayıp olmasın diye bende elimi uzattım 'Alçin' dedim ismimi söyleyerek göz temasını kaybetmeden
'bu saatte burada ne işin var' dedim ardından ve yürümeye başladım o da bana uyum sağlayarak yürümeye devam etti önüne bakarak konuştu 'abim beni çok sık boğaz ettiği için kaçtım' dedi hızla şaşkınlıkla durdum ve yüzünde baktım 'cidden bu yüzden mi kaçtın' dedim ardından üzgünce yüzüme baktı ve gözleri dolmuştu bu dila mı çok hassastı yoksa ben mi çok katı kalpliyim anlayamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI'NIN EN GÜZEL TONU
ActionHayatta ki tüm zorluklara rağmen mücadeleye devam eden bir genç kızdı Alçin, Hayat tüm zorluğuyla süründürürken bir gün yolu Barlasla kesişecektir hayat tüm tesadüfleri kullanarak ikisini karşılaştıracaktır gelin hep beraber Alçin'in yaşamına bakalı...