1.7

2.1K 103 9
                                    

miraycalhanoglu

miraycalhanoglu: hesap sormaya?? o7 @nilaycalhanoglu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

miraycalhanoglu: hesap sormaya??
o7 @nilaycalhanoglu

nilaycalhanoglu, aybukecalhanoglu ve diğer 32.409 kişi beğendi.

Bu gönderi yorumlara kapalı.

*

"Ne yapacaksın?"

Algılamakta zorlandığım gerçekten sonra uçağı kaçırmamak için havalimanına gelmiştik ve yengem hiç tepki vermeyen bana şüpheyle bakıyordu.

"Ben... Ne yapacağımı bilmiyorum ama... Tek bildiğim, ondan vazgeçmeyeceğim."

"Aybüke, hamilesin ama beyninde tümör var. Tümör bebeği olumsuz etkilemeyecek mi? Türkiye'ye döner dönmez doktora gitmelisin. Ayrıca abin, Kerem, annenler... Ne zaman söyleyeceksin?"

"İtalya maçından sonra. Abimin zaten kafası dağınık, bir de bunu çıkarmayayım başına."

"Peki, Kerem?" Ellerimle yüzümü sertçe sıvazlamama engel olamadım. Evet bu güzel bir şeydi, istediğim de buydu ama... Nedenini bilmediğim bir ama vardı işte.

"Bilmiyorum, hiçbir şey bilmiyorum. İstediğim de buydu zaten. Kerem'den bir çocuğum olacaktı ve mutlu olacaktık ama ben, şimdi düşünüyorum da... Eğer o doğduktan sonra ölüp ikisini yalnız bırakırsam bu benim bencilliğim olmaz mı? Yani, kendi mutluluğumu düşüneyim derken çocuğumu annesiz büyümesine sebep olacağım."

"Senin de mutlu olmaya hakkın var ama dediğinde haklısın. Hiçbir çocuk annesiz büyümeye hak etmez."

"Bilmiyorum işte, kimseye söylemeden aldırsam... İstemiyorum. Söylesem ve doğduktan sonra ölsem... İkisi de kaldıramaz."

"Hakan, eğer doktor tedavi olursan yaşama şansının iki yıla kadar çıkacağını söylediğini söylemişti. Senin kararın Aybüke, ben sana şimdi hangisini önersem diğerine haksızlık etmiş olacağım. Ama sen annelik içgüdülerin ile doğru olanı bulacaksın, inanıyorum."

"Sağol yenge," deye mırıldandım bebek arabasındaki Liya'ya bakarken. "Gidelim mi? Uçak yarım saate kalkar."

Bene onaylürkan o Ayaz'ın pusetini, ben de Liya'yı aldım ve girişlere doğru ilerledik.

*

8saatlik uçuş, bolca kramp ve mide bulanmaları ile geçtiği için kendimi yorgunlukla odamdaki yatağa bıraktım. Düşünmek için en iyi zamandı.

Önümde iki seçenek vardı. Birincisi bebeği kabullenip geleceği umursamadan Kerem'e söylemek ve doğumu beklemek, aynı zamanda tedavi olmaktı, ikincisiyse geleceği hesaba katıp bebekten vazgeçmekti.

aşk paylaşılmaz, yarı texting. |kerem aktürkoğlu|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin