fenerbahcemag
fenerbahcemag: NELER OLUYOR?🔥
A Milli Takımımızın Kaptanı Hakan Çalhanoğlu'nun kuzeni Miray Çalhanoğlu ile adı anılan Fenerbahçemizin yıldız oyuncularından Toygar Kayahan, ikilinin ortak arkadaşı olan Aybüke Çalhanoğlu'nun doğum günü partisine beraber katıldı! Akıllara sevgili iddiaları gelen ikiliden henüz bir paylaşım gelmedi ancak paylaşımlarına yaptıkları yorumlar ikilinin sevgili olduğunu kanıtlar nitelikte oldu. Öte yandan Miray Çalhanoğlu ile Kadın Doğum hastanesinde görüntülenen Toygar Kayahan ile, akıllara hamile iddiaları da yerleşti! Detaylardan anında haberdar olmak için takipte kalın!7.021 kişi beğendi.
fenerbahcefanpage: ya of çocuk daha yeni geldi nası buldu bunu ya
toygardiyeyasiyorum: kızdan koyu beşiktaşlı vibe alıyorum başımıza iş açmasa bari
fenerbahcefanpage: toygar bir kız için takımın satacak karakterde değil
fbyakışıklıları: valla haklısın toygar biri gelir diğeri gider havasında buna da çok takılacağını sanmamcanımsınfenerbahce: o fotolar ne öyle ya toygarın storyi görünce kalpten gidiyordum
ardamgüler: ilk golünü atmış öz abim
kanserdeğilimfenerliyim: iki güne ayrılırlar buraya yazıyorum
fbyakışıklıları: abi altay mert hakan miha arda kaç yıldır burda daha sevgili haberlerini duymadık sen daha yeni geldin maşallah golünden önce sevgilini duyduk
*
Heyecandan ellerim titrerken Kerem kapımı açıp kolunu kapıya yasladı, yüzünde eğlenen bir ifade vardı. "Eee, inmeyi düşünüyor musun?"
"Bilemedim ya, çok heyecanlıyım, sonra mı gelsek?"
"Geldik zaten Aybüke, hadi hadi buradan dönmek olmaz. Hem Meryem hanım çok iyi bir doktordur, endişelenmene gerek yok."
"Peki güvenilir mi? Medyaya yaymasın?"
"Aybüke, hasta doktor mahremiyeti diye bir şey var ama tamam, güvenilir."
"Sen nereden tanıyorsun bu kadını ya," dedim kaşlarımı çatarak. İnstagramda takip ettikleriyle tanışmıştım yani güvenilirlerdi ama bu kadını tanıdığını ilk defa duyuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk paylaşılmaz, yarı texting. |kerem aktürkoğlu|✅
FanfictionAybüke: ya yapmadım yapmadım Aybüke: aldatmadım seni Altayla başlama tarihi: 29.03.2023 tamamlanma tarihi: 18.06.2023 ✋ İçeriye girerken dikkat et çünkü eleştiriye açık değilim. 🥇#Aybüke 03.04.2023 🥇#Fenerbahçe 14.08.2023 🥇#Trabzonspor 13.04.2023...