0.6

4K 138 13
                                    

aybukecalhanoglu

aybukecalhanoglu: But you know the truth, I'd rather hold you

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aybukecalhanoglu: But you know the truth, I'd rather hold you

altaybyndr_1, dorukhantokoz, hakancalhanoglu ve 28.023 diğer kişi beğendi

Bu gönderi yorumlara kapalı.

*

"Aybüke Hanım, ailenizden biriyle görüşme şansım var mı?"

"Ciddi bir şey mi var?" dedim yatakta doğrulurken. "Hayır, endişelenmenize gerek yok. Sadece ufak bir tarama testi yapılması gerekiyor ve bu test için de veliniz ile görüşmem gerekiyor." Gram inandırıcı değildi.

"Anne babam meşgul olamazlar ama, abim gelse?"

"Olabildiğince ebeveyn tercih ederiz ama abiniz gelirse de geri çevirmeyiz tabii ki."

"Peki, ben çıkabilir miyim artık?"

"Sizi her ihtimale karşı bir gece müşade altında tutmak en iyisi. Bu gece burada istirahat edin, sabah çıkış yapabilirsiniz. Gece boyu uyumamaya dikkat edin, yoğun baş ağrınızın sebebini henüz bilmiyoruz ama gece boyu uyanık kalmanız ve işi tehlikeye atmamanız gerek. Baş ağrınız için ağrı kesiciyi hemşire birazdan getirecek. Abiniz sabaha kadar gelebilirse çok iyi olur. İyi geceler, geçmiş olsun."

Doktor görüş açımdan çıkarken kaşlarımı çattım. Hiç bu kadar aydınlanma yaşamamıştım. "Ne garip adam, hiçbir şey anlamadım dediğinden. Neyim varmış yani?"

"Kan şekerin düşmemiş, stres kaynaklı dedi ya. Neyse, abine sen mi haber verirsin ben mi arayayım?"

"Sen zahmet etme, ben arar söylerim. Bu arada, gece boyu ayakta kalacağım birkaç bir şey alsan da atıştırsam mı?"

"Tamam, gelirim yirmi dakikaya sen abine haber ver." Ona kafa sallarken yanımdan ayrıldı ve telefonumu açıp abimi aradım.

"Buyrun benim?" diye telefonu beketmeden açınca sesindeki yorgunluğu fark ettim.

"Abi, müsait misin?*

"Hm hm, yeni geldim eve şimdi maçtan."

"Vay, maç mı vardı?"

"Takip etmiyorsun bari şaşırma be abim, neyse yenemedik zaten 1-1 berabere kaldık hiç hatırlatma."

"Peki. Ben şey için aramıştım, bugün Kerem'e gitmiştim, orada bayılmışım, Kerem de aldığı gibi hastaneye getirmiş beni. Bir test yapacaklarmış galiba da onun için aile ile konuşmak istiyor doktor. Sen gelebilir misin?"

aşk paylaşılmaz, yarı texting. |kerem aktürkoğlu|✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin