Herkes son hazırlıklarını yaparken Loki ile kız kavga ediyordu.
"Sana söyledim Alya bizimle gelemezsin!"
"Sana sorduğumu hatırlamıyorum Loki!"
"Neden bu kadar inatçısın, kendini tehlikeye atıyorsun!"
"KAVGANIZ BİTTİĞİNE GÖRE BURAYA GELEBİRSİNİZ!"
Tony kavga eden çifte seslendikten sonra tekrardan Avengers'lara dönmüş, bu sırada Loki ile Alya gelmişti.
"Bu bizim son şansımız unutmayın. Toplu bir şekilde gidemeyiz, herkes nereye gideceğini bildiğine göre iyi şanlar"
-----
Genç çift vormir'e gelmiş ve ruh taşını nasıl alacaklarını öğrenmişti. Fakat ikiside düşünmekten başka hiçbirşey yapmıyordu."Aly neden taşı almadınız"
"Bir sorun mu var?" Clint iki gencede bakarak konuşmuştu.
"Söylesinize!"
"Bu kadar yeter!"
Alya belindeki şok silahını çıkartıp arkadaşlarını vurmuş, ardından sevdiği adama dönmüştü
"Seni ölümüme kadar seviyorum derler ya, ben ölümümden sonrasında bile seni seveceğim"
Kız sevgilisini de vurduktan sonra içindeki korku ile kendini boşluğa bırakmıştı. Yaşamına son vermeden önce sadece sevdiği adamı ve ölümünün acısız olduğunu düşünüyordu.
Loki bacağındaki acıya rağmen uçurumun ucuna gelmiş,sevdiği kadının kanlar içinde yatan cesedini görmüştü. Ardından karanlığı
Gözlerini açtığında kendisini suyun içinde bulmuş, ve elindeki ağırlığı hissetmişti.
Ellerini yavaşça açtığında ruh taşını görmüştü.
---
Herkes normal zaman dilimine geldiğinde Bruce Loki ile Alya'nın olmadığını fark etmişti."Nat, Loki ile Alya nerede?"
"Bilmiyoruz, Alya bizi vurduktan sonra geri geldik"
"Ne demek sizi vurd-" Steve'in sözü Loki'nin gelmesi ile bölündü.
"Loki Alya nerede?" Tony korkmuş bir şekilde Loki'ye bakıyordu.
"O-O KENDİNİ APTAL BİR TAŞ İÇİN FEDA ETTİ!" Herkes şaşkın ve üzüntülü bir biçimde Loki'ye bakıyorlardı.
"Ne demek kendini feda etti" Tony titreyen sesi ile konuştu.
"ANLAMIYORMUSUN APTAL, O ÖLDÜ! SIRF BİR TAŞ İÇİN ÖLDÜ!"
---
"Ve bende... Iron-Man"
---"Kardeşim kendini toparlaman gerekiyor"
"Git başımdan Thor!"
"Böyle yaparsan bir sonuca ulaşamazsın"
"Sence bir sonuç arar gibi bir halim var mı?"
"Loki yapma! Herkes üzülüyor"
"Emin misin? Clint ailesi ile yaşamına devam etti Natasha'da öyle. Bruce nerede bilmiyoruz bile, Steve ise zamanda geriye giderek hayatını sürdürüyor"
Loki ile Thor savaşın sonunda Asgard'a geri dönmüşlerdi. Fakat Loki hâla yas tutuyordu.
"Peki, ama kendini bu kadar yıpratma. Çünki Alya senin üzülmeni istemezdi"
Thor odadan çıktığında Loki ile yanlızlığı başbaşa bırakıp gitmişti.
Selam
Bana söveceksiniz biliyorum ama her hikayede mutlu sonla bitmez
İzlenmeler çok düşük oylarda ve bu beni dahada üzüyor
Final sonraki bölüm....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different Feelings // Loki Laufeyson
ФанфикAlya şaka olarak başladığı hikayeyi ölüm olarak bitirecekti. Peki bundan haberi varmıydı? - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - #8 Loki Laufeyson